- جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
فاطمه نارنجی ثانی
مرتبه علمی : دانشیار
عضو شورای سیاست گذاری آموزش ترکیبی دانشگاه تهران
دبیرشورای سیاستگذاری نوآوری و تحول آموزشی دانشگاه تهران
مدیر کل ارزیابی کیفیت و تحول آموزشی دانشگاه تهران
عضو شورای برنامه ریزی، گسترش و نظارت آموزشی دانشگاه تهران
عضو کمیته آمایش رشتهها در دانشگاه تهران
عضو شورای سیاستگذاری پردیس های خودگردان دانشگاه
استاد مشاور انجمن علمی- دانشجویی مدیریت آموزشی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۳۵
پست الکترونیکی
پروفایل در Google Scholar
https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=sIj-CpsAAAAJ
رزومه
دانلود
۱۲۱
ارجاعات
۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
۹۹۵
ارجاعات
۱۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۸
۱۴۰۳
۱۲۱
ارجاعات
۶
h-Index
۷۱
مقاله
۱۵
کنفرانس
۸
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۹۴ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. شناسایی فرآیند یاددهی - یادگیری در بستر الکترونیک دانشگاه تهران: یک مطالعه پدیدار شناختی
صفاری فرد راضیه،
غلامعلی لواسانی مسعود
،
حجازی موغاری الهه
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۵(۲).
۲. بررسی و طبقه بندی چالش های حیاتی آموزش الکترونیک با رویکردی سیستمی در دانشگاه تهران
نارنجی ثانی فاطمه
،
کرامتی محمد رضا
، میرشاه ولد الناز، تقوی آوا، لهراسبی محمد (۱۴۰۳).، فصلنامه ایرانی آموزش از راه دوره، ۶(۱)، ۶۸-۸۱.
۳. واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظرکارکردهای آموزش عالی در ایران:مرور نظام مند(۱۱۳۸-۱۴۰۱۱
چم اسمانی معصومه،
نارنجی ثانی فاطمه
،
میرکمالی سیدمحمد
،
ذوالفقارزاده کرمانی محمد مهدی
(۱۴۰۳).، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، ۱۷(۱)، ۱-۲۵.
۴. شناسایی ابعاد و مؤلفه های شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظام مند
صالحی شیوا،
دهقانی مرضیه
، عظیمی اسماعیل،
جوادی پور محمد
،
صالحی کیوان
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۹(۷۲).
۵. شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت
نارنجی ثانی فاطمه
،
پورکریمی جواد
، میرزاده کوهشاهی محمود (۱۴۰۳).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۳(۱)، ۵۵-۶۹.
6. Identifying the Obstacles and Challenges of Launching Startups in the Education Industry
mashayekhi maryam،
Abili Khodayar
،
Narenji Thani Fatemeh
، حسینی سید رسول (2024)., International Journal of Innovation Management and Organizational Behavior (IJIMOB), 4(2), 12-21.
۱۴۰۲
۱. طراحی الگوی نظام یاددهی-یادگیری ترکیبی در دانشگاه: تبیین ابعاد و مؤلفه ها
غفرانی عاطفه،
نارنجی ثانی فاطمه
،
شاه حسینی محمدعلی
،
ابیلی خدایار
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۲).، فصلنامه فناوری آموزش، ۱۷(۴)، ۸۸۱-۹۰۲.
۲. پدیدارشناسی اخلاق محوری در دانشگاه: تسهیل گرها و موانع
خدایاری فرد محمد
،
صالحی کیوان
، شهابی روح الله، آذربایجانی مسعود،
آسایش محمدحسن
،
ابیلی خدایار
،
افروز غلامعلی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
پورحسین رضا
،
حجازی موغاری الهه
،
حاج حسینی منصوره
،
دهقانی مرضیه
،
سجادی اناری سیدسعید
،
شکوهی یکتا محسن
، قراملکی احد فرامرز،
غباری بناب باقر
،
نقش زهرا
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۴۰۲).، پژوهش نامه اخلاق، ۱۶(۶۰).
3. The Role of Digital Competence in the Classroom Leadership of New Teachers in Fars Province
Khoshnood Moein،
Narenji Thani Fatemeh
،
Pourkarimi Javad
(2023)., School Administration, 10(4), 192-215.
۱۴۰۱
۱. آیا خودتوسعه ای سبب افزایش میزان خلاقیت کارکنان می شود؟ بررشی نقش سرمایه انسانی
نارنجی ثانی فاطمه
، اسدی سمیه، تقوی آوا، مزاری ابراهیم (۱۴۰۱).، School Administration، ۱۰(۳)، ۱۳۳-۱۴۷.
۲. بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی
نارنجی ثانی فاطمه
، شامرادی زهرا (۱۴۰۱).، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، ۱۵(۲).
۳. مروری نظام مندبرمؤلفه های مرتبط با یادگیری موبایل درنظام آموزش عالی ایران
کرامتی محمد رضا
،
نارنجی ثانی فاطمه
، مبین رهنی یاسمن (۱۴۰۱).، پژوهش در برنامه ریزی درسی، ۲(۴۶).
۴. شایستگی دیجیتال معلم؛ شایستگی کلیدی برای یادگیری مادام العمر
خشنود معین،
نارنجی ثانی فاطمه
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۱).، دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران، ۲۲-۲۳ شهریور، تهران، ایران.
۵. نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همه گیری کووید ۱۹
نارنجی ثانی فاطمه
،
کرامتی محمد رضا
، حسینی مریم السادات (۱۴۰۱).، فصلنامه فناوری آموزش، ۱۶(۳)، ۵۷۱۰۵۸۹.
۶. ادراک اعضای هیأت علمی پردیس علوم انسانی از فرایند یاددهی-یادگیری در بستر الکترونیکی: مورد مطالعه؛ دانشگاه تهران
نارنجی ثانی فاطمه
،
ابراهیمی حسن
(۱۴۰۱).، نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی، ۹-۱۱ خرداد، تهران، ایران.
۷. انداز هگیری شکاف کیفیت خدمات ادرا کشد ه از دیدگاه ذی نفعان کلیدی نظام آموزش و پرور ش
نارنجی ثانی فاطمه
، طباطبایی سید علی (۱۴۰۱).، هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع،بهره وری و کیفیت، ۳۰-۳۰ اردیبهشت، تفلیس، گرجستان.
۱۴۰۰
1. The Effectiveness of Acceptance and Commitment Therapy and Cognitive-Behavioral Therapy in Enhancing Resiliency and Quality of Life Among Multiple Sclerosis Patients: A Randomized Clinical Trial Study
کریمی محسن،
Narenji Thani Fatemeh
،
Naghsh Zahra
، ghazaghi tahereh (2022)., Iranian Journal of Psychiatry and Behavioral Sciences, 16(1).
2. The Effectiveness of Acceptance and Commitment Therapy and Cognitive-Behavioral Therapy in Enhancing Resiliency and Quality of Life Among Multiple Sclerosis Patients: A Randomized Clinical Trial Study
کریمی محسن،
Narenji Thani Fatemeh
،
Naghsh Zahra
، قزاقی طاهره (2022)., Iranian Journal of Psychiatry and Behavioral Sciences, 16(1).
۳. ادراک ذی نفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفه های آموزش عالی ناب
نارنجی ثانی فاطمه
،
پورکریمی جواد
، دهقان فاطمه، حجازی سمانه (۱۴۰۰).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۲(۴۸).
۴. ادراک دانشجویان از یادگیری در پاندمی کوئید-۱۹
حسینی سیدحسین
،
نارنجی ثانی فاطمه
، محدث محمد جواد، حجازی سمانه (۱۴۰۰).، پانزدهمین کنفرانس ملی و نهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، ۱۸-۲۰ اسفند، سنندج، ایران.
۵. ضرورت و کاربرد یادگیری ترکیبی )سنتی و الکترونیکی( در آموزش نوین
رجایی پور محمد، خشنود معین،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۴۰۰).، هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی، ۱۵-۱۵ اسفند، تهران، ایران.
۶. طراحی الگوی اعتباربخشی با تأکید بر فرایند یاددهی-یادگیری در مؤسسات آموزش عالی الکترونیکی: پژوهشی کیفی
ابیلی خدایار
، مصطفوی فروشانی زینب السادات،
نارنجی ثانی فاطمه
،
شاه حسینی محمدعلی
(۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۱(۳۶)، ۹۳-۱۱۱.
۷. اندازه گیری شکاف خدمات ادراک شده در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از ابزار PSQ در پاندمی ویروس کرونا (موردمطالعه: دانشگاه تهران)
نارنجی ثانی فاطمه
،
پورکریمی جواد
، جعفری محمدمهدی (۱۴۰۰).، مجله آموزش علوم دریایی، ۸(۴).
۸. شناسایی عوامل و معیارهای اعتباربخشی نهادهای آموزش عالی در محیط یادگیری الکترونیکی
ابیلی خدایار
، مصطفوی فروشانی زینب السادات،
نارنجی ثانی فاطمه
،
شاه حسینی محمدعلی
(۱۴۰۰).، فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، ۱۲(۲)، ۸۹-۱۰۸.
۹. طراحی الگوی شایستگیهای حرفه ای راهبران تربیتی در نظام آموزش ابتدایی
نارنجی ثانی فاطمه
، سیفی علی، خزاعی فر مهدی، تیزهوش جلالی فاطمه (۱۴۰۰).، فصلنامه تدریس پژوهی، ۹(۳)، ۲۵۰-۲۸۱.
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله