محمد خدایاری فرد

محمد خدایاری فرد(بازنشسته)

مرتبه علمی : استاد
  • رئیس کمیته سازمانی اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی
  • عضویت شورای روابط بین الملل دانشکده روان شناسی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روانشناسی تربیتی ومشاوره
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۵۲
فایل رزومه :   دانلود
Scopus
  • ۱۲۸ ارجاعات
  • ۷ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

پروفایل

  • عضویت کمیته برنامه ریزی و نظارت بر طرح افزایش توانمندی ها و شایستگی های حرفه ای اعضای هیات علمی و مدیران ۱۳۹۸←۱۴۰۰
  • ریاست کارگروه علمی روانشناسی و سلامت اجتماعی کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و توسعه دانشگاه تهران ۱۳۹۸←۱۴۰۰
  • عضو کارگروه اخلاق حرفه ای در دانشگاه تهران ۱۳۹۸←۱۴۰۰
  • عضویت شورای روابط بین الملل دانشکده روان شناسی ۱۳۹۸←…
  • آیین نامه شورای سیاست گزاری برگزاری سخنرانی های ویژه ۱۳۹۷←۱۴۰۰
  • رئیس کمیته سازمانی اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی ۱۳۹۶←…
  • عضو شورای ارزیابی دانشکده های برگزیده دانشگاه تهران در طرح ارزیابی یکپارچه کیفیت دانشگاه تهران ۱۳۹۵←۱۳۹۹

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، دانشگاه ولنگنگ ، روانشناسی بالینی کودک

۱۳۷۶ ← ۱۳۷۸

M.S ، دانشگاه علامه طباطبایی ، مشاوره وراهنمایی

۱۳۵۸ ← ۱۳۶۰

کارشناسی ، دانشگاه علامه طباطبائی ، روانشناسی

۱۳۵۲ ← ۱۳۵۶

کلمات کلیدی


Chart
اضطرابدانش آموزاضطراب امتحانpsychological wellسبک های دلبستگیmindfulnessanxietybeingهویت اخلاقیخودکارامد پنداری کارکردیlove storycompulsive disorderirrational believes test*based strengths practicerepresentation; retrieval competition; memory; selfسبک اسنادسلامت روانبارداریدانش آموزان ابتدائیemotional intelligence; selfconstructingatributive styleirrational thought*spirit modelalertingکودکانپدیدار شناسیhappinessآگاهی از خودtehranqualitative methodسبک اسنادیتهرانتنش زداییobsessiveidentity commitment; goal orientation; immigrant studentخود کارامدپنداری یادگیریکیفیّت زندگیدانشجویانphenomenologyمدل یابی معادلات ساختاریآزمون هاکم توان ذهنیand ant testرفتاریesteem; socialattention networkselfcoping strategies in academic domainemotional intelligence; failure in love; selfuniversity of tehranconcept and loveخود کارامد پنداریpsychological distressتوانمندی های منش مبتنی بر ذهن آگاهیthought tendencies; need for closure; need for cognition; achievement goals; cognitive engagement; academic achievement; academic procrastination*تفکر غیرمنطقیacademic achievementpositive thinkingآسیب شناسی اجتماعیاطمینان به اشخاصfetus attachmentemotional skills programرضایت از زندگیشناختیطرحواره درمانیخودکارآمدی تحصیلیtraining results validityروش کیفیالگوبرداریlife styleinfant attachmentدلبستگی مادرcognitive inhibitionrelational believesprogram standardizationgroup counseling cognitiveacademic performanceinformation processing stylecognitive flexibilityشناختی – رفتاریstandard positive thinking programfunctionlovemarital conflictstudentfamilywomanesteem; test anxiety; interventionساختار تکلیفelementary studentsidentity processing styleexaminationsشکل گیریgroup counselingافسردگیروان شناسی مثبت نگرجنینefficacyدانش آموز دبیرستانیتقویتآموزش مهارت های مثبت اندیشیmotherbehavioral approachنگرانی بارداری*آزمون باورهای غیرمنطقیteachercollege studentsسبک های فرزندپروریmoral identityattributional stylechildrenexperiential avoidancehusbandexecutive controleducationمدرسهorientingaddictionبهزیستی روان شناختیprenatal distressمثبت اندیشینوزاددانشگاه تهرانconflictsstudentsپرخاشگریدانشجوتاب آوریباور انگیزشیschoolnarrative therapyintolerance of uncertaintypregnancyپیشرفت تحصیلیکلید واژه ها: هوش هیجانیشادکامیstroop testانعطاف پذیری شناختیHighcharts.com
End of interactive chart.