- سهشنبه، ۳۰ بهمن ۱۴۰۳
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
داتیس خواجه ئیان
مرتبه علمی : دانشیار
رئیس دانشکده تجارت و بازرگانی
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۵۱۲
ارجاعات
۱۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
۱۸۵۷
ارجاعات
۲۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۵۱۲
ارجاعات
۱۴
h-Index
۴۸
مقاله
۱۶
کنفرانس
۱۷
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۸۱ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. تحلیل نهادی هزینه های مبادله در تنظیم گری اکوسیستم پلتفرم های رسانه ای در ایران
مرادی عرفان، لبافی سمیه،
خواجه ئیان داتیس
(۱۴۰۳).، مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی، ۱۴(۵۱)، ۷۸-۱۰۱.
۲. بازاریابی اینفلوئنسرهای عراقی در بستر شبکه های اجتماعی: نقش اینفلوئنسرها در توسعه اقتصادی کشور عراق
العبادی وسام،
خواجه ئیان داتیس
، تاجپور مهدی (۱۴۰۳).، علوم خبری، ۱۳(۲)، ۸۰-۹۸.
۳. تحلیل راهبردی مدل کسب وکارمؤسسه مطبوعاتی(مورد مطالعه: روزنامة همشهری)
صلواتیان سیاوش،
خواجه ئیان داتیس
، مسجدجامعی محسن (۱۴۰۳).، فصلنامه رسانه، ۳۵(۱).
۱۴۰۲
۱. مطالعه تطبیقی سیاستگذاری رقابت، تسهیل مجوزها و مقررات زدایی در سه کشور ترکیه، آذربایجان و ایران و بررسی تاثیر آن بر فعالیت کارآفرینان رسانهای
داداشی بیلانکوهی سیما،
خواجه ئیان داتیس
(۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۲-۲ اسفند، تهران، ایران.
2. Media Management Education in the Era of Disruptive Technologies
Khajeheian Datis
(2024)., 20th International Conference on Management, 20-21 February, Tehran, Iran.
۳. طراحی چارچوب حکمرانی صوت و تصویر فراگیر در جمهوری اسلامی ایران
اخوان منصوره،
روشندل اربطانی طاهر
،
خواجه ئیان داتیس
، عقیلی سید وحید (۱۴۰۲).، رسانه های دیداری و شنیداری، ۱۷(۴۷).
۴. ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی های پوشاک در اینستاگرام)
بقایی مهسا،
خواجه ئیان داتیس
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۹(۸۹)، ۱۳-۳۹.
۵. طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه ای بارویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی
خسروی آرمان، اسلامی ابراهیم، نصراللهی کاسمانی اکبر،
خواجه ئیان داتیس
(۱۴۰۲).، فصلنامه جامعه، فرهنگ و رسانه، ۱۲(۴۷).
۶. مطالعه تطبیقی الگوی حکمرانی صوت وتصویر فراگیر در روسیه، ترکیه و کره جنوبی
اخوان منصوره،
روشندل اربطانی طاهر
، عقیلی سید وحید،
خواجه ئیان داتیس
(۱۴۰۲).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۵(۲).
۱۴۰۱
1. User engagement in social network platforms: what key strategic factors determine online consumer purchase behaviour?
Ebrahimi Pejman،
Khajeheian Datis
، Soleimani Maryam، Gholampour Abbas، Fekete-Farkas Maria (2023)., ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA, 36(1), 2656-2687.
2. Media Platforms as Blockholes of Information: App Economy and Burial of User-Generated Content
Khajeheian Datis
، Horst Sven Ove، Plotnikov Andrei (2022)., Iranian Research Institute for Information Science and Technology (IranDoc), 38(51), 65-79.
3. The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication
Nankali Alireza،
Seyyedamiri Nader
،
Hasangholi Pouryasouri Tahmours
، Foroudi Pantea،
Khajeheian Datis
، Dekamini Fatemeh (2022).
۴. چارچوب طبقه بندی الگو های مدل کسب وکار مدور از دیدگاه استراتژی های اقتصاد مدور
وارث سیدحامد
،
محمدیان ایوب
،
حیدری دهوئی جلیل
،
خواجه ئیان داتیس
، نبی زاده نرگس (۱۴۰۱).، مدیریت بازرگانی، ۱۴(۱).
۱۴۰۰
۱. شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران
انصاری منوچهر
،
خواجه ئیان داتیس
، شکروی سیدمحمدحسین (۱۴۰۰).، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، ۴(۴).
2. Analyzing the interaction of key factors of Sustainable Business Model Innovation in the Digital Age Based on Dynamic Capabilities Using An integrative meta-synthesis and interpretive structural modeling (ISM) approach
Mohammadian Ayoub
،
Vares Seyed Hamed
،
Hajiheydari Nastaran
،
Khajeheian Datis
، Kargar Shouraki Mohammad (2022)., Journal of Information Technology Management, Vol.14(No.1), 20-40.
3. A SEM-NCA Approach towards Social Networks Marketing: Evaluating Consumers’ Sustainable Purchase Behavior with the Moderating Role of Eco-Friendly Attitude
Ebrahimi Pejman،
Khajeheian Datis
، Fekete-Farkas Maria (2021)., INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH, 18(24), 13276.
۴. تحلیل کتاب سنجی پژوهش های جهانی حوزه صنایع خلاق
پروازی شندی حمیدرضا،
ایرانی حمیدرضا
، کردناییج اسداله،
خواجه ئیان داتیس
(۱۴۰۰).، پژوهشنامه علم سنجی، ۷(۲).
5. Political economy of media: An income-expense analysis of state aids to Iranian newspapers
Khajeheian Datis
، [] []، Abdolhossein Maregani Habib، Ghaderifar Esmaeil (2021)., AD-minister, 39(39), 97-120.
6. How to compose a media mix to win an electoral campaign? proposing a framework for political marketing
Tajaddod Alizadeh Mehrnaz،
Saeid Abadi Mohammad Reza
،
Khajeheian Datis
(2021)., AD-minister, 39(39), 163-194.
۷. ارائه چارچوب سیاست گذاری کسب و کارهای پلتفرمی در ایران
زهرا خلیلی، لبافی سمیه،
خواجه ئیان داتیس
(۱۴۰۰).، مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، ۴(۱۳)، ۶۷-۹۱.
۱۳۹۹
1. providing a Model for value creation in news Media;Case Study,Fars.me Webpage of Fars News Agency
Bayat Seyed Shahabi Ali،
Saeid Abadi Mohammad Reza
،
Khajeheian Datis
(2021)., Interdisciplinary Studies in the Humanities, 13(1), 39-60.
2. Value chain innovations in DSMM commerce: customer engagement and value co-creation in DSMM commerce
Arora Anshu، Arora Amit،
Khajeheian Datis
(2021)., International Journal of Emerging Markets, 16(1), 1-6.
۳. مفهوم سازی ارزش رسانه ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه ای برای توسعه مدل های درآمدزایی باشگاه های فوتبال ایران
بصیرت مرجان،
خواجه ئیان داتیس
،
روشندل اربطانی طاهر
(۱۳۹۹).، مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، ۸(۲۹)، ۲۷-۴۲.
۴. انگیزه ها و الگوهای هشتگ گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام
خواجه ئیان داتیس
، سیاوش صلواتیان، کلی شقایق، سلطانی توحید (۱۳۹۹).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۶(۲۳)، ۱۲۳-۱۴۸.
5. Contemporary Applications of Actor Network Theory
Khajeheian Datis
، Kolli Shaghayegh (2020).
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله