نسترن حاجی حیدری

نسترن حاجی حیدری

مرتبه علمی : دانشیار
  • رییس اداره امور پژوهشی دانشکده مدیریت
دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
Scopus
  • ۵۰۹ ارجاعات
  • ۱۴ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۱۱۷۱ ارجاعات
  • ۱۹ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۳

پروفایل

  • رییس اداره امور پژوهشی دانشکده مدیریت ۱۳۹۲←…

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، دانشگاه تهران ، مدیریت سیستم ها

۱۳۸۳ ← ۱۳۸۹

M.S ، دانشگاه تهران ، مدیریت فناوری اطلاعات

۱۳۸۰ ← ۱۳۸۳

کارشناسی ، دانشگاه اصفهان ، مدیریت صنعتی

۱۳۷۶ ← ۱۳۷۹

کلمات کلیدی


Chart
رفتار مصرف کنندهارزش مشترینظرات آنلاینپردازش زبان طبیعییادگیری ماشینeصنعت هتلداریعصر دیجیتالمدیریت دانش مشتریبیمهپایدارsustainableدانش مشتریdigital agehotel industryویژگی های eسیستم های پیشنهاد دهندهاعتماد مطلوب به هوش مصنوعیintlligence marketingservice supply chainکسب و کار اینترنتیبلوغ مدیریتgovernmentشخصیتبازاریابی الکترونیکیقابلیت های پویامدیریت دانشالزامات اساسیtrade intelligence systemزنجیره تأمین خدماتdigital insurancedynamic capabilitiesبازاریابی هوشمندinsurance industryai uncertainty communicationمبادلات تجاریdigital transformationelectreالزامات عملکردیرضایت الکترونیکسامانه گمرک الکترونیکیbwmتجارت الکترونیکیمدل یابی معادلات ساختاریوفاداری مشتریچرخه خریدسامانه مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریوفاداری الکترونیکنوآوری مدل کسب و کارعوامل موفقیت پروژه های هوشمندی تجاریدیجیتالی شدنبازاریابیcustoms systemمدیریت ارتباط با مشتریتجارت الکترونیکonline reviewsکسب وکار هوشمندسامانه هوشمند صنعت بیمهcrmصنعت بیمهinsurance digitalizationbusiness model innovationدولت الکترونیکاستفاده مطلوب از هوش مصنوعیintlligence businessnatural language processingتبلیغات آنلاینسازمان ها و شرکت های مشتری همکاران سیستمالزامات انگیزشیمدل کانوتحول دیجیتالappropriate reliance on aiعملکرد بازاریابیinsurance marketing intelligenceتجارت هوشمندشبکه های اجتماعیcalibrated trust in aiکیفیت تجربه کاربرmachine learningعدم اطمینان هوش مصنوعیبیمه دیجیتالبانک جامع اطلاعات کسب وکارcustomer valueتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیsmartbig dataHighcharts.com
End of interactive chart.