حمیدرضا ایرانی

حمیدرضا ایرانی

مرتبه علمی : دانشیار
  • عضو شورای پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری
  • مشاور امور بین الملل دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران
  • معاون پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
مدیریت‌ و حسابداری
اتاق : ۴۰۹
Scopus
  • ۴۳ ارجاعات
  • ۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۲۶
Google Scholar
  • ۲۵۲ ارجاعات
  • ۹ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۳۰

پروفایل

  • عضویت در کمیته علمی سومین کنفرانس ملی فضای سایبر ۱۴۰۳←۱۴۰۳
  • بهره برداری از فرصت دانشجویی ۱۴۰۲←۱۴۰۲
  • عضو شورای پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری ۱۳۹۵←…

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، دانشگاه تهران، پردیس فارابی ، مدیریت

۱۳۸۹ ← ۱۳۹۳

M.S ، دانشگاه تهران، پردیس فارابی ، مدیریت اجرایی

۱۳۸۴ ← ۱۳۸۷

کارشناسی ، دانشگاه علم و صنعت ایران ، مهندسی صنایع

۱۳۸۰ ← ۱۳۸۴

کلمات کلیدی


Chart
ویژگی های محصولارزش ویژه برندsocial mediaگونه های خرده فروشیفازیشبکه ها اجتماعیتجارت اجتماعیرفتارهای مطلوب برندسوگیری شناختیخودکارآمدیقصد کارآفرینیبازی وار سازیارزیابی عملکرد بازاریابیوب سایتشبکه های اجتماعیسنجه های بازاریابیدرگیری برندبرند صنعتیبرندمشاوران کسب و کاراعتماداکتشفاقصد تجارت اجتماعیبهره برداریویژگی های فردیسیستم استنتاج عصبیذهنیت کارآفرینانهبازنماییویژگی های وب سایتمرور نظام مند ادبیاتاستراتژی رفتارینوع شناسیصنعت گردشگریعزت نفسسردرگمی مصرف کنندهمنطق اثرسازیinternet of thingsافغانستانentrepreneurial mindsetcostumer journeyهمکاریپدیدارشناسی کلایزیtypes of universityproduct featurestourist experienceرسانه های اجتماعیinformation technologybanking industryفارغ التحصیلان دانشگاهuniversity graduatesbrand engagementexperiential marketingنوآوریcollaizzi phenomenologyentrepreneurial motivationمنطق علیchallenges of the banking industrystartuptehrancausationتهرانsatisfactionبازاریابی تجربیadaptive neurofuzzy inference system (anfis)ورزشوفاداری مشتریtouchpointadvertisingexploitationnecessityآموزشcoopetition tendencyانگیزه کارآفرینانهclothcoopetitionانواع دانشگاهsocial commercebusiness consultantstrustorganizational successتشخیص پذیریمیل به هم رقابتیقصدکارآفرینیself efficacydesirable brand behaviorstypologyتکنولوژی بازاریابیکارآفرینی ضرورت محوروجهه بین المللیrecognitionchildren's creativity and talent identification centerssportsgrounded theorycustomer loyaltyآموزش عالیgamificationexplorationسفر مشتریbased entrepreneurshipرضایتاکوسیستم کارافرینینقاط تماسهم رقابتیتجربه گردشگرصنعت بانکداریصنعت۷ اس مک کینزیinformation qualityafghanistanپژوهشتاریخیاستارتاپrepresentationپوشاکجذبevaluate marketing performancemarketing technologyintention of social commerceتئوری داده بنیادگردشگری فرهنگیentrepreneurial intentionsbehavioral strategyenterpreneurial intentionآگهی جذبرتبه بندیmarketing metricsمراکز خلاقیت و استعدادیابی کودکانcultural heritage tourismکارآفرینی فرصت محورeffectuationentrepreneurship ecosystemrecruitmentinnovationچالش های صنعت بانکداریکانالاینترنت اشیاءموفقیت سازمانیcustomer experiencewebsite۷ s mckinseybrand equityکیفیت اطلاعاتتبلیغاتفناوری اطلاعاتentrepreneurshipself esteemopportunityکارآفرینیsystematic literature reviewتجربه مشتریjob adschannelretail formatscognitive biasHighcharts.com
End of interactive chart.