سیدحامد وارث

سیدحامد وارث

مرتبه علمی : دانشیار
  • سرپرست راه اندازی بنیاد حامیان دانشکده مدیریت
  • سرپرست گروه آموزشی بازاریابی و استراتژی کسب و کار
  • دبیر شورای راهبردی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران
  • رئیس کمیسیون سرمایه گذاری های مردم نهاد بنیاد حامیان دانشکاه تهران
  • رئیس کمیته سرمایه گذاری صندوق قرض الحسنه دانشگاه تهران
  • دبیر کمیسیون علوم مدیریت دانشگاه تهران
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
شماره تماس : ۸۸۰۰۳۵۷۵
Scopus
  • ۳۳ ارجاعات
  • ۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵

پروفایل

  • دبیر کمیسیون علوم مدیریت دانشگاه تهران ۱۴۰۲←…
  • رئیس کمیته سرمایه گذاری صندوق قرض الحسنه دانشگاه تهران ۱۴۰۲←۱۴۰۴
  • رئیس کمیسیون سرمایه گذاری های مردم نهاد بنیاد حامیان دانشکاه تهران ۱۴۰۲←۱۴۰۵
  • دبیر شورای راهبردی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران ۱۴۰۲←…
  • سرپرست گروه آموزشی بازاریابی و استراتژی کسب و کار ۱۴۰۱←…
  • مدیر گروه آموزشی مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت ۱۴۰۰←۱۴۰۳
  • سرپرست راه اندازی بنیاد حامیان دانشکده مدیریت ۱۴۰۰←…
  • مدیر گروه MBA پردیس البرز ۱۳۹۷←۱۳۹۹
  • عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه سرمایه گذاری دانشگاه تهران (سهامی خاص) ۱۳۹۱←۱۳۹۳
  • معاون اجرایی سازمان توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران ۱۳۹۱←۱۳۹۴

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، تهران - دانشگاه علامه طباطبایی (ره) ، دکتری PhD مدیریت دولتی و سیاستگذاری عمومی

۱۳۸۰ ← ۱۳۸۶

M.S ، تهران - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی - مدیریت استراتژیک

۱۳۷۶ ← ۱۳۷۹

کارشناسی ، تهران - دانشگاه غیرانتفاعی ، کارشناسی مدیریت بازرگانی

۱۳۷۱ ← ۱۳۷۵

کلمات کلیدی


Chart
مدل کسب و کارحاکمیت شرکتیرفتار مصرف کنندهسیستم های پیشنهاد دهندهاندازه هیئت مدیرهشبکه اجتماعیrcovنوآوری مدل کسب و کارکسب و کار نوپاتقلیداستقلال هیئت مدیرهکیفیت تجربه کاربروفاداری به برندعملکردنوآوری در مدل کسب و کارتجارت الکترونیکراهبرد ورود به بازارعصر دیجیتالکامیابی اقتصادیتجهیزات نفت و گازسهام و بورسدلبستگی شخصیbusiness ananlyticsچارچوب rcovثبات عملکرداطلاعات شهریرقابت پذیری ملیافراد مشهوراعتماد برندعملکرد بانکشاخص هرفیندالپذیرش ریسکبورس اوراق بهادارتعهد برنددرون زاییبذیرش بازاریابی موبایلیقابلیت های پویاتکاملجهانی شدناشاعه خط¬مشیارزیابی عملکردبورستحلیل همبستگی متعارف – آنتروپیبرندسازی شخصینسبت ارزش بازار به ارزش دفتری و سرمایه در گردشسرمایه گذاری مشترکاسلاماعتبار ادراکی – سهولت ادراکی – نظریه انتشار نوآوریارزش افزودهاستراتژی تنوعتکنیک میک مکاستراتژی تنوع – شرکت هلدینگ – ساختار سرمایه – حقوق صاحبان سهامعملکرد سرمایه¬گذاری¬های مشترک (jv)مطالعه موردیرابطه ی غیرخطیالگوها و عناصر سازنده مدل های کسب وکار مدوردیجیتالی شدنآگاهی از برندبازاریابینداردمالکیت نهادیمانده وجه نقدعوامل موثر بر عملکردوفاداریتنوع بخشیاقتصاد مدورارزش درک شدهاستراتژیفرهنگاعتبار ادراک شدهبازاریابی موبایلیلیبرالیسمارزهای دیجیتالمسئولیت اجتماعی شرکت هامدل ژاو و ووشبکه های برون مرزی صداو سیماهویت ملیسرمایه گذاران نهادیشبکه های اجتماعیارزش ادراک شدهکیفیت ادراک شده برند: اینترنتکروناکشور ترکمنستانالگوریتمهای فراابتکاریbusiness intelligenceنقدشوندگی سهامبیمهدکترینپایدارالگوریتم کلونی زنبور عسلصنعت پلاستیکبحران مالیتجارتبرندموانع اجراییواکنش های رفتاری مصرف کنندهاهرم مالیاعتمادگوگلتجارت خرده فروشیچارجوب rcovادراکپارک علم و فناوری دانشگاه تهرانمشوقbibliometricصندوق سرمایه گذاری مشترکبازاریابی سیاسیرویکرد استفاده و خشننودیمدل مارکویتزknowledge trendتلگرامحزب پیشرفت و عدالت ایران اسلامیشخصیت برندآزمون زمان واکنش ضمنیاستراتژی هلدینگتداعیات برندرسانهتنوعبهینه سازی سبدسهاماستارت آپتلویزیونجامعهدکترین ملیسلسله مراتبی بیزیتمایل خریدارزش ویژه برندشرکت های هلدینگسیاستگذاری رسانه ایبانکداری موبایلی – تکنولوژی های سلف سرویس – ریسک ادراکی – پیش بینی کننده های پذیرش نوآوری – مدل پذیرش تکنولوژی – سازگاریمدیریت رسانهتنوع سبد کسب و کاربرآوردگر گشتاورهای تعمیم یافتهبازار آزاددوگانگی وظیفه مدیرعاملعملکرد مالیجامعه آنلاین برندtopic modelingدارایی مالیصنعت بیمهمدیریت وجوه نقدسفیر برندشکاف مضنهاستدلال بیزیپویاییشکاف موثرپذیرش تکنولوژیکارایی سرمایه‎گذاریقصد رای دادنتبلیغات آنلاینتحول دیجیتالسلسله مراتبی بیزینknowledge structureبورس اوراق بهادار تهرانسند چشم انداز بیست سالهنگرشثباتکارت امتیازی متوازن(bsc)فضای فروشگاهتجربه جستجوتکنیک مدل سازی معادلات ساختاری تفسیریبیمه دیجیتالخط¬مشی گذاری عمومیHighcharts.com
End of interactive chart.