- سهشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
نرگس سادات سجادیه
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش پرورش
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۵۶۷
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۱۲
ارجاعات
۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۹
۱۴۰۳
۶۸
مقاله
۱۷
کنفرانس
۶
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۹۱ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. طرح تربیتی «مراقبت پدرانه» در مدرسه: ماهیت و مفاهیم زیرساز
قربانعلی محمد،
ایروانی شهین
،
سجادیه نرگس سادات
(۱۴۰۳).، فصلنامه تعلیم و تربیت، ۴۰(۳).
۲. تبیین سکوت دانش آموز از منظر رویکرد اسلامی عمل و دلالت های آن در تعامل تربیتی
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
، آزادمنش سعید، باطنی زهرا (۱۴۰۳).، تربیت اسلامی، ۱۹(۴۸).
۳. بررسی امکان تحقق مدارای معرفت شناختی با اتکا به هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت های تربیتی آن
جوادی سیده زهره،
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
، مهین چناری (۱۴۰۳).، مجله علوم تربیتی، ۶(۱).
۱۴۰۲
۱. ملاحظات تربیتی ناظر بر فیلم و انیمیشن کودک از دیدگاه رویکرد اسلامی عمل
سجادیه نرگس سادات
، سلطانی نژاد صدیقه (۱۴۰۲).، تربیت اسلامی، ۱۸(۴۶).
۲. تبیین و ارزیابی مبانی فلسفی نظریه تربیتی رجیو امیلیا: نگاهی از منظر رویکرد اسلامی عمل
سجادیه نرگس سادات
، صابری زهرا (۱۴۰۲).، فلسفه تربیت، ۸(۱).
۳. تبیین مفهوم تربیت اجتماعی در دوران کودکی از منظر رویکرد اسلامی عمل
محمدی نعمت آباد مریم،
سجادیه نرگس سادات
،
باقری نوعپرست خسرو
(۱۴۰۲).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، ۱۳(۲۵).
۱۴۰۱
1. A genealogical study of the emergence of kindergartens in Iran: an intersectional approach
Sajjadieh Narges Sadat
، Millei Zsuzsa (2022)., PAEDAGOGICA HISTORICA, -(-), 1-18.
۲. بررسی و نقد نسبت فرهنگ با تعلیم و تربیت از منظر عاملیت فرد در اسناد بالادستی
فرحبخش حمیده،
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
(۱۴۰۱).، فلسفه تربیت، ۶(۲).
۳. دوگانۀ خودآیینی و اصالت در تربیت، انسان خودآیین یا مسئول؟!
کریمیان سیچانی جلال،
سجادیه نرگس سادات
،
باقری نوعپرست خسرو
،
منتظرقائم مهدی
(۱۴۰۱).، فلسفه تربیت، ۷(۱)، ۱۰۰-۷۵.
۴. شکل بندی های چندگانۀ برنامه درسی تربیت دینی در منازعه با نیروهای اجتماعی در مدارس اسلامی دورۀ پهلوی دوم
فیاض ایراندخت، مینایی زهرا،
سجادیه نرگس سادات
،
جوادی یگانه محمدرضا
(۱۴۰۱).، فلسفه تربیت، ۷(۷)، ۱۰۱-۱۲۳.
۵. نقد و ارزیابی دیدگاه پی یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش و پرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل
فرحبخش حمیده،
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
، منادی مرتضی (۱۴۰۱).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، ۱۱(۲).
۱۴۰۰
۱. عوامل مرتبط با افزایش و کاهش گرایش دانشجویان به دینداری؛ بررسی پدیدارشناختی
خدایاری فرد محمد
،
صالحی کیوان
،
آسایش محمدحسن
،
افروز غلامعلی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
حاج حسینی منصوره
،
دهقانی مرضیه
،
سجادیه نرگس سادات
،
شکوهی یکتا محسن
،
عزتی میترا
،
غباری بناب باقر
،
مقدم زاده علی
،
نصرتی فاطمه
،
نوربخش یونس
،
هاشمی سیدضیاء
(۱۴۰۰).، فرهنگ در دانشگاه اسلامی، ۱۱(۴۱).
۲. طراحی خطوط اصلی بسته آموزشی مبتنی برشهود اخلاقی با ملاحظات گسست اخلاقی واعتبار یابی آن برای دانش آموزان متوسطه دوم
مصلحی حامد،
حجازی موغاری الهه
،
سجادیه نرگس سادات
،
نقش زهرا
(۱۴۰۰).، فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی، ۶(۴).
۳. تبیین اگوی رویکردمعنوی به تربیت دینی در دوره دوم کودکی (مبتنی بر معرفت شناسی از منظر علامه طباطبایی)
اقدامی یداله،
حسینی دهشیری افضل السادات
،
شرفی جم محمدرضا
،
سجادیه نرگس سادات
(۱۴۰۰).، تربیت اسلامی، ۱۶(۳۷).
۴. مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به منظور پرورش تفکر انتقادی
رمضانی فینی معصومه،
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
(۱۴۰۰).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، ۱۱(۱).
۵. «استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاست های استعدادیابی و استعدادبانی
سجادیه نرگس سادات
، بادپا امیر (۱۴۰۰).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، ۱۱(۱).
۶. خرد و خردورزی از منظر علوم اعصاب براساس دیدگاه آنتونیو داماسیو و بررسی دلالت های آن برای تربیت عقلانی
محمدی ازاد،
باقری نوعپرست خسرو
، تلخابی محمود،
سجادیه نرگس سادات
(۱۴۰۰).، فلسفه تربیت، ۶(۱)، ۷-۲۸.
۷. ادراک و شناخت نوجوانان از مفهوم عاملیت: مطالعۀ پدیدارشناسانه
مهقانی زهرا،
حجازی موغاری الهه
،
سجادیه نرگس سادات
(۱۴۰۰).، پژوهش های روان شناختی، ۱۲(۱)، ۱۹-۳۸.
۱۳۹۹
۱. وحدت اندراجی عقل و دین و الهام بخشی های آن برای تربیت دینی
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
،
خدایاری فرد محمد
، محمدی آزاد، گواهی عبدالرحیم، اکبری سعید (۱۳۹۹).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، ۱۰(۲).
2. Listening to the children’s stories: To a more mutual interaction
Sajjadieh Narges Sadat
، محمدرضا مدنی فر، Zolanvari Fatemeh (2020)., Early Childhood Voices 2020, 16-20 November, Australia.
۳. جایگاه ادبیات کودکان درجغرافیای تربیت: ازچالش های پیش پا تا افقهای پیش رو
سجادیه نرگس سادات
، صادقی گوغری زهره (۱۳۹۹).، فلسفه تربیت، ۵(۲).
۴. تبیین و نقد انگاره های کودکی در سند برنامه پیش دبستانی ایران
سجادیه نرگس سادات
، اسامی رضوان، طلایی ابراهیم (۱۳۹۹).، فلسفه تربیت، ۵(۱).
5. An examination of Roy Bhaskar’s critical realism as a basis for educational practice
kgg; jgjg،
Bagheri Noaparast Khosrow
،
Hoseini Dehshiri Afzal Sadat
،
Sajjadieh Narges Sadat
(2020)., Journal of Critical Realism, 1(1).
۶. احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاه های هورکهایمر و آدورنو
رمضانی معصومه،
سجادیه نرگس سادات
(۱۳۹۹).، مجله علوم تربیتی، ۲۷(۱).
۱۳۹۸
۱. نگاهی به رویکرد تربیتی مونته سوری از منظر عاملیت انسان
سجادیه نرگس سادات
(۱۳۹۸).، فلسفه تربیت، ۴(۲).
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله