- پنجشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
نرگس سادات سجادیه
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش پرورش
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۵۶۷
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۱۱
ارجاعات
۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۷۵
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۷۵ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
Check the questioning of teacher in Plato's treatises and presenting strategies for teaching
مهدی نبوی ثالث (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۹۲/۱۱/۳۰) ،
نرگس سادات سجادیه
،
نرگس سادات سجادیه
،
محمدرضا شرفی جم
تببین فلسفی سکوت از منظر عاملیت انسان و ارائه استلزام هایی برای تعامل اندیشه ورزانه در تربیت
زهرا باطنی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۸) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
نرگس سادات سجادیه
education
action
عمل
تربیت
human agency
عاملیت انسان
تعامل
سکوت
interaction
silence
تحلیل پدیدارشناسانه تجربه دینی دانش آموزان و بررسی جایگاه شناخت و معنا در آن
مهتا حافظ الفرقان (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
نرگس سادات سجادیه
،
خسرو باقری نوعپرست
پدیدارشناسی
phenomenology
شناخت
cognition
تبیین و نقد مفهوم عاملیت انسان در دیدگاه علامه طباطبایی (ره) و تدوین مولفه های رابطه معلم و شاگرد مبتنی بر آن
زهرا شیدائیان ارانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ،
نرگس سادات سجادیه
،
خسرو باقری نوعپرست
education
action
عمل
تربیت
علامه طباطبایی
agency
عاملیت انسان
allameh tabatabaei
تربیت عاملیت مدار
مؤلفه های رابطه معلم و شاگرد
oriented education
the components of the teacher and student relationship
ارزیابی وضعیت موجود مدرسه از دریچه کرامت و ارائه راهکارهایی برای تربیت کرامت مدار در مدرسه با اتکای بر نظریه اسلامی عمل
محمدشایان جعفری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۴/۳۱) ،
شهین ایروانی
،
نرگس سادات سجادیه
انسان عامل
human agent
مدرسه
school
تربیت کرامت مدار
dignity education
ادراک معلمان از خودپیروی فراگیران و نسبت آن با تعلیم و تربیت خودپیرو از نگاه دیردن
مهدی طالبی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ،
نرگس سادات سجادیه
،
مرضیه عالی
autonomy
دیردن
خودپیروی فراگیران
خودپیروی
تعلیم و تربیت خودپیرو
ادراک معلم
teacher perception
student autonomy
dearden
autonomous education
بررسی مبانی تربیتی و فلسفی طرح های معلم راهنما و نظایر آن و معرفی امکان های عملی برآمده از آن ها برای مدارس ایران
محمد قربانعلی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۲/۲۰) ،
شهین ایروانی
،
نرگس سادات سجادیه
معلم راهنما
مرافبت پدرانه
مدارس ایران
مبانی فلسفی و تربیتی
iranian schools
moalem rahnama
pastoral care
philosophical and educational foundations
تبیین مبانی و اصول تربیت اجتماعی با نظر به مدارای معرفتشناختی براساس تحلیل و بررسی دیدگاه هرمنوتیک فلسفی هانس گادامر
سیده زهره جوادی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
نرگس سادات سجادیه
تربیت اجتماعی
tolerance
دیالکتیک
مدارا
گفت و گو
مدارای معرفت شناختی
dialogue
dialectic
epistemological tolerance
social education
گفت و گو
مدارای معرفت شناختی
نقد و ارزیابی مبانی فلسفی رویکرد "رجیو امیلیا" در حوزه آموزش پیش از دبستان از منظر رویکرد اسلامی عمل
زهرا صابری خوش اخلاق (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۳۰) ،
نرگس سادات سجادیه
،
خسرو باقری نوعپرست
رویکرد اسلامی عمل
childhood
مبانی فلسفی
آموزش پیش از دبستان
کودکی
رویکرد رجیو امیلیا
islamic approach to action
preschool education
reggio approach
واکاوی مولفه های معنای تحصیل در زندگی دانش آموزان دوره ی متوسطه و رهیافت هایی برای نظام آموزشی ایران
امیر فضائلی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۹) ،
نرگس سادات سجادیه
،
مرضیه عالی
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۸
»
×
خلاصه پایان نامه