خدایار ابیلی

خدایار ابیلی(بازنشسته)

مرتبه علمی : استاد
  • عضو اصلی هیئت مدیره انجمن مدیریت اجرایی ایران
  • عضو کمیسیون تجزیه و تحلیل سیاست های دانشگاهی
  • عضو کمیته علمی دومین کنفرانس توسعه منابع انسانی
  • عضویت در کمیته ملی آموزش و پرورش (آموزش برای همه)
  • عضو کمیته چهارمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
  • عضو کمیته راهبری جایزه تعالی منابع انسانی
  • عضو شورای ارزیابی کیفیت دانشگاه
  • عضویت در هیئت مدیره انجمن مدیریت سبز ایران
  • عضو کمیته مشاوران علمی پنجمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
  • عضو کمیته علمی اولین همایش بین المللی مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت
  • عضو کمیته علمی نهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
  • عضو شورای سیاست گذاری کنفرانس بین المللی توسعه قابلیت ها و شایستگی های مدیران برای آینده
  • عضو شورای پژوهشی دانشکده مدیریت و منابع انسانی موسه مطالعات بین االمللی انرژی
  • عضو کمیته منتخب دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری
  • کمیته ترفیع دانشکده
  • عضو کمیته آموزش های الکترونیکی دانشگاه
  • نماینده هیات اجرایی جذب
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت‌ وبرنامه‌ریزی‌ آموزشی‌
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۱۴
فایل رزومه :   دانلود
Scopus
  • ۳۲ ارجاعات
  • ۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۷۷۰ ارجاعات
  • ۱۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۰/۱۶

پایان نامه ها و رساله ها

  • ۱۴۷ پایان نامه ها
higher education
دانشگاه
آموزش عالی
university
یادگیری
نظام یاددهی
teaching
رویکرد یادگیری ترکیبی
learning system
blended learning approach
knowledge management
مدیریت دانش
مولفه های مدیریت دانش
دانشگاه بغلان
اهداف مدیریت دانش
baghlan university
knowledge management components
knowledge management goals
اعضای هیأت علمی
grounded theory
self
faculty members
گراندد تئوری
شایستگی ها
پایان نامه و رساله ها
برنامه خودتوسعه ای
competencies
development program
theses and dissertations

شناسایی عوامل موثر بر توسعه استعداد در سازمان دیجیتال

فاطمه پورکریم (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۷) ، خدایار ابیلی، میترا عزتی
grounded theory
مدیریت استعداد
talent management
talent development

بررسی استقرار وضع موجود شایسته سالاری در آموزش وپرورش شهر تهران

فاطمه شاهوی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹) ، خدایار ابیلی، جواد پورکریمی
ارزیابی
یادگیری الکترونیکی
e
learning
اعتبار بخشی
accreditation
evaloation
دانشگاه
رفتار اخلاقی
فرایندهای مدیریت منابع انسانی
جهت گیری اخلاقی
ارزیابی اخلاقی
ethical orientation
hrm processes
ethical assessment
ethical behavior