- سهشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
خدایار ابیلی(بازنشسته)
مرتبه علمی : استاد
عضو اصلی هیئت مدیره انجمن مدیریت اجرایی ایران
عضو کمیسیون تجزیه و تحلیل سیاست های دانشگاهی
عضو کمیته علمی دومین کنفرانس توسعه منابع انسانی
عضویت در کمیته ملی آموزش و پرورش (آموزش برای همه)
عضو کمیته چهارمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
عضو کمیته راهبری جایزه تعالی منابع انسانی
عضو شورای ارزیابی کیفیت دانشگاه
عضویت در هیئت مدیره انجمن مدیریت سبز ایران
عضو کمیته مشاوران علمی پنجمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
عضو کمیته علمی اولین همایش بین المللی مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت
عضو کمیته علمی نهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
عضو شورای سیاست گذاری کنفرانس بین المللی توسعه قابلیت ها و شایستگی های مدیران برای آینده
عضو شورای پژوهشی دانشکده مدیریت و منابع انسانی موسه مطالعات بین االمللی انرژی
عضو کمیته منتخب دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری
کمیته ترفیع دانشکده
عضو کمیته آموزش های الکترونیکی دانشگاه
نماینده هیات اجرایی جذب
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۱۴
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۳۲
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
۷۸۳
ارجاعات
۱۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۷۳
۱۴۰۴
۳۲
ارجاعات
۲
h-Index
۱۱۲
مقاله
۴۶
کنفرانس
۲۲
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۸۰ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. شناسایی ملاک های برنامه خودتوسعه ای شایستگی های اعضای هیئت علمی برای نظارت پژوهشی پایان نامه ها و رساله های دانشجویی
زارعی علی،
جوادی پور محمد
،
ابیلی خدایار
،
صالحی کیوان
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری، ۲۱(۴۰)، ۱۵-۴۰.
۲. طراحی الگوی فرآیند منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با تاکید بر مؤلفه های اجرایی
نادی مجتبی،
عزتی میترا
،
ابیلی خدایار
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، مطالعات رفتار سازمانی، ۱۳(۲)، ۱-۳۴.
3. Identifying the Obstacles and Challenges of Launching Startups in the Education Industry
mashayekhi maryam،
Abili Khodayar
،
Narenji Thani Fatemeh
، حسینی سید رسول (2024)., International Journal of Innovation Management and Organizational Behavior (IJIMOB), 4(2), 12-21.
۱۴۰۲
۱. طراحی الگوی نظام یاددهی-یادگیری ترکیبی در دانشگاه: تبیین ابعاد و مؤلفه ها
غفرانی عاطفه،
نارنجی ثانی فاطمه
،
شاه حسینی محمدعلی
،
ابیلی خدایار
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۲).، فصلنامه فناوری آموزش، ۱۷(۴)، ۸۸۱-۹۰۲.
۲. پدیدار شناسی اخلاق محوری در دانشگاه: تسهیل گرها و موانع
خدایاری فرد محمد
،
صالحی کیوان
، شهابی روح الله، آذربایجانی مسعود،
آسایش محمدحسن
، آصف نیا اعظم، آیت اللهی حمیدرضا،
ابیلی خدایار
،
افروز غلامعلی
، اکبری زردخانه سعید،
باقری نوعپرست خسرو
،
پورحسین رضا
،
محمدی مسلم
(۱۴۰۲).، پژوهش نامه اخلاق، ۱۶(۶۰).
۳. پدیدارشناسی اخلاق محوری در دانشگاه: تسهیل گرها و موانع
خدایاری فرد محمد
،
صالحی کیوان
، شهابی روح الله، آذربایجانی مسعود،
آسایش محمدحسن
،
ابیلی خدایار
،
افروز غلامعلی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
پورحسین رضا
،
حجازی موغاری الهه
،
حاج حسینی منصوره
،
دهقانی مرضیه
،
سجادی اناری سیدسعید
،
شکوهی یکتا محسن
، قراملکی احد فرامرز،
غباری بناب باقر
،
نقش زهرا
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۴۰۲).، پژوهش نامه اخلاق، ۱۶(۶۰).
۴. شناسایی نقش ها و رویکردهای خودتوسعه ای شایستگی های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان نامه و رسالههای دانشجویی: مطالعه ای با روش گستره پژوهی
زارعی علی،
جوادی پور محمد
،
ابیلی خدایار
،
صالحی کیوان
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۲).، مجله آموزش علوم دریایی، ۱۰(۳۳).
۵. طراحی و اعتباریابی الگوی استعدادیابی اعضای هیات علمی در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای (مورد: دانشگاه لرستان)
رومیانی یونس،
ابیلی خدایار
،
پورکریمی جواد
، فرحبخش سعید (۱۴۰۲).، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، ۱۰(۳۶)، ۱۷۵-۲۰۳.
۶. نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی مؤسسات آموزش عالی در اسناد بالادستی، دیدگاه صاحب نظران و یافته های پژوهشها (یک مطالعۀ تطبیقی)
نصیری فیروز علیرضا،
ابیلی خدایار
،
کرامتی محمد رضا
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۲).، فرهنگ در دانشگاه اسلامی، ۱۳(۴۶)، ۱-۳۴.
۱۴۰۱
۱. طراحی الگوی ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (یک پژوهش آمیخته)
نصیری علیرضا،
ابیلی خدایار
،
کرامتی محمد رضا
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۱).، مطالعات میان فرهنگی، ۱۷(۵۱)، ۹۱-۱۳۰.
۲. شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه ای شایستگی های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان نامه ها و رساله های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی
زارعی علی،
جوادی پور محمد
،
ابیلی خدایار
،
صالحی کیوان
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۱).، توسعه آموزش جندیشاپور، ۱۳(۲).
۱۴۰۰
۱. شناسایی و اعتبار سنجی شاخص های ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی نظام آموزش عالی(یک مطالعه فراترکیب)
ابیلی خدایار
، نصیری علیرضا،
پورکریمی جواد
،
کرامتی محمد رضا
(۱۴۰۰).، فصلنامه سیاستگذاری عمومی، ۷(۴)، ۲۲۹-۳۱۸.
۲. شناسایی عوامل و معیارهای اعتباربخشی نهادهای آموزش عالی در محیط یادگیری الکترونیکی
ابیلی خدایار
، مصطفوی فروشانی زینب السادات،
نارنجی ثانی فاطمه
،
شاه حسینی محمدعلی
(۱۴۰۰).، فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، ۱۲(۲)، ۸۹-۱۰۸.
۳. طراحی الگوی اعتباربخشی با تأکید بر فرایند یاددهی-یادگیری در مؤسسات آموزش عالی الکترونیکی: پژوهشی کیفی
ابیلی خدایار
، مصطفوی فروشانی زینب السادات،
نارنجی ثانی فاطمه
،
شاه حسینی محمدعلی
(۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۱(۳۶)، ۹۳-۱۱۱.
۴. اثربخشی آموزش سازمانی
ابیلی خدایار
، یوزباشی علیرضا، خراسانی اباصلت (۱۴۰۰).
۵. فراترکیب مولفه های سیاست گذاری فرهنگی در نظام آموزش عالی
نصیری علیرضا،
ابیلی خدایار
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۰).، مدیریت فرهنگی، ۱۴(۵۳)، ۱-۱۶.
۶. مدل خودتوسعه ای عصب-شناختی رهبران: با تاکید بر رهبران دانشگاهی
ابیلی خدایار
، مزاری ابراهیم (۱۴۰۰).، مدیریت بر آموزش سازمان ها، ۱۱(۲)، ۷۹-۱۰۸.
۷. طراحی و تبیین الگوی توسعه حرفه ای مدیران گروه های آموزشی دانشگاه تهران بر اساس رویکرد ناب
حاج خزیمه مجتبی،
ابیلی خدایار
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۰).، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، ۸(۲۸)، ۹۱-۱۱۴.
۸. طراحی و اعتباریابی الگوی مدیریت کیفیت فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها
دارابی مجید،
ابیلی خدایار
(۱۴۰۰).، نامه آموزش عالی، ۱۴(۵۴)، ۳۴.
۹. ارائه الگوی هیوتاگوژیک خودتوسعه ای در بستر الکترونیک (الگویی برای رهبری یادگیری)
ابیلی خدایار
، مزاری ابراهیم (۱۴۰۰).، دانشنامه تحول دیجیتال، ۲(۱)، ۱-۱۷.
۱۰. ارزیابی الگوی مدیریت استعداد با تاکید بر فرآیندهای استعدادیابی و استعدادپروری
ابیلی خدایار
،
نارنجی ثانی فاطمه
، رحمتی سارا (۱۴۰۰).، فصلنامه مدیریت منابع در نیروی انتظامی، ۱۴۰۰(۱)، ۲۹-۶۶.
۱۳۹۹
۱. شناسایی مؤلفه های مدیریت ناب در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی (یک مطالعة فراترکیب)
ابیلی خدایار
، حاج خزیمه مجتبی،
پورکریمی جواد
(۱۳۹۹).، مدیریت در دانشگاه اسلامی، ۹(۲)، ۲۵۶ -۲۴۱.
۲. شناسایی مولفه های فرهنگ نوآوری در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
نصیری علیرضا،
ابیلی خدایار
،
پورکریمی جواد
،
کرامتی محمد رضا
(۱۳۹۹).، طب و تزکیه، ۲۹(۴)، ۲۶۷-۲۸۳.
3. Designing a talent-based model for recruiting faculty members at Iranian regional comprehensive universities
Romiani Younes،
Abili Khodayar
،
Pourkarimi Javad
، Farahbakhsh saeid (2020)., International Journal of Educational Management, 35(3), 668-683.
۴. اعتباریابی پرسشنامه دلبستگی شغلی UWES در شرکت های با فناوری برتر
ابیلی خدایار
، شیخ الاسلامی سید محمود، گودرزی علیرضا (۱۳۹۹).، چهارمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی، ۳۰-۳۰ آذر، تهران، ایران.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۸
»
×
فایل مقاله