- چهارشنبه، ۳۰ مرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
مهران رضوانی
مرتبه علمی : استاد
مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال ۹۱-۹۰
ارزیابی اثر پژوهشی مدیریت راهبردی با تاکید بر جهاد اقتصادی در ششمین جشنواره بین المللی فارابی
عضو شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) قزوین
داور منتخب چهارمین جشنواره ونمایشگاه ملی علم تا عمل
دبیر علمی اولین همایش ملی برند و شرکتهای دانشبنیان
عضو هیئت علمی وابسته دانشگاه فردوسی مشهد
نماینده هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در کارگروه بررسی توانایی علمی گروه کارآفرینی سازمانی دانشکده کارآفرینی
عضویت هیات علمی وابسته دانشکده تجارت و مالیه دانشکدگان مدیریت
دانشکده کارآفرینی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۹۶
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
۸۹۸
ارجاعات
۱۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۷
۱۴۰۴
۹۶
ارجاعات
۵
h-Index
۱۲۷
مقاله
۴۶
کنفرانس
۱۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۸۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. بازاریابی کارآفرینانه فراتر از حرفه ای گرایی به سوی خلاقیت، رهبری و پایداری
رضوانی مهران
، شیاسی علیرضا (۱۴۰۳).
۲. ارائۀ چارچوب کارکرد رسانههای اجتماعی در ورود کارآفرینانۀ کسبوکارهای کوچک و متوسط
رضوانی مهران
، فروزنده شهرکی مهرداد،
سخدری کمال
(۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، ۱۳(۵۱).
3. Corporate entrepreneurship in entrepreneurial city, A new solution for urban sustainability
Einolgozat Mohammad،
Rezvani Mehran
،
Ziyae Babak
(2025)., Regional Science Policy and Practice, 17(4), 1-15.
4. Decades of research on international performance of SMEs; where are we and what are the priorities for the next decade?
safargholi alireza، yousefzadeh farzaneh،
Rezvani Mehran
،
Farokhmanesh Taraneh
،
Mobaraki Mohammad Hassan
،
Yadollahi Farsi Jahangir
(2024)., INTERNATIONAL MARKETING REVIEW, 41(6).
5. Conceptual framework of two-generational value creations in family firms
vajdi vahid maryam،
Yadollahi Farsi Jahangir
،
Rezvani Mehran
،
Sakhdari Kamal
(2024)., International Journal of Innovation Science, 2(1).
6. Effective Factors on Solving The Challenges of Two-Generation Value Creation in Family Firms
vajdi vahid maryam،
Yadollahi Farsi Jahangir
،
Sakhdari Kamal
،
Rezvani Mehran
(2024)., Journal of Family Business and Management Studies, 16(2).
۷. طراحی چارچوب سیاستگذاری توسعه کارآفرینی سازمانی مبتنی بر ابعاد نهادی (نظریه داده بنیاد)
ذوقی کودهی حجت،
داوری علی
،
رضوانی مهران
(۱۴۰۳).، پژوهش نامه بازرگانی، ۲۸(۱۱۰).
۱۴۰۲
۱. طراحی الگوی راهبردِ توسعه کارآفرینی سازمانی مبتنی بر نقش آفرینی نهادیِ سازمان فنی و حرفه ای کشور
ذوقی کودهی حجت،
داوری علی
،
رضوانی مهران
(۱۴۰۲).، مهارت آموزی، ۱۲(۴۶).
۲. معرفی مدل شناخت عوامل موفقیت و شکست کسب و کارهای پلتفرمی با روش فراترکیب
مبینی دهکردی علی
،
رضوانی مهران
،
نوبری نیلوفر
، ابراهیمی شاه آبادی آتوسا (۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.
۳. شناسایی مولفه های پیشایند(یا موثر بر) الگوی بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط با فناوری بالا
رضوانی مهران
، افراسیابی راحله،
مبینی دهکردی علی
(۱۴۰۲).، پژوهشهای بوم شناسی شهری (جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای سابق )، ۱۳(۵۲)، ۷۲۴-۷۴۹.
۴. شناسایی ابعاد بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازار های نوظهور خاورمیانه
اسدنژاد محمد،
رضوانی مهران
،
سخدری کمال
(۱۴۰۲).، مدیریت کسب و کارهای بین المللی، ۷(۲).
5. Exploring Relationship Between Internationalization and Entrepreneurial University: The Mediating Effect of Education in University of Tehran, Sharif University of Technology, and Tarbiat Modares University
Tajpour Mehdi،
Ziyae Babak
،
Mobaraki Mohammad Hassan
،
Rezvani Mehran
(2023)., Iranian Journal of Management Studies, 16(2), 447-464.
۶. نوآوری و توسعه محصولات جدید در صنعت بیمه
رضوانی مهران
(۱۴۰۲).، روز ملی کارآفرینی ۱۴۰۲، ۵-۵ اردیبهشت، تهران، ایران.
7. IoT-based entrepreneurial city: a new model of urban governance to achieve economic sustainability
Einolgozat Mohammad،
Ziyae Babak
،
Rezvani Mehran
(2023)., KYBERNETES, 2023(2023).
۱۴۰۱
1. Proceedings of the 5th international Conference on Entrepreneurship
Rezvani Mehran
(2023).
2. Exploring the Relationship Between Internationalization and Entrepreneurial University: The Mediating Effect of Education in University of Tehran, Sharif University of Technology, and Tarbiat Modares University
Tajpour Mehdi،
Ziyae Babak
،
Mobaraki Mohammad Hassan
،
Rezvani Mehran
(2023)., Iranian Journal of Management Studies, 16(2), 447-464.
3. An Entrepreneurial Networking Mapping on Formation of Born Global Firms
Rezvani Mehran
، rezaee marzieh، matin yavar (2023)., The 5th International Conference on Entrepreneurship: Emphasizing Sustainability and Digitalization of Businesses, 26-27 February, Tehran, Iran.
۴. صلح از طریق کارآفرینی
باقری سید رامتین،
رضوانی مهران
، احتشامی صابر، پسنده پور امیر (۱۴۰۱).
5. Perceived Value in the Sharing Economy; The Role of Empathy, Citizenship Behavior and Extra-Role Behavior
Moghimian Borujeni Omid،
Aghazadeh Hashem
،
Esfidani Mohammad Rahim
،
Rezvani Mehran
(2022)., international journal of ethics and society, 3(4), 8-15.
۶. تجزیه و تحلیل بازاریابی؛ مدل ها و معیارهای راهبردی
رضوانی مهران
، بای علی (۱۴۰۱).
۷. طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی
پورواحدی فروغ، ابوالفضلی سید ابوالفضل،
رضوانی مهران
، میرسپاسی نیلوفر (۱۴۰۱).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۴۹(۸۳)، ۹۵-۱۲۳.
۸. طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی
پور واحدی فروغ، ابوالفضلی سید ابوالفضل،
رضوانی مهران
، میرسپاسی نیلوفر (۱۴۰۱).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۳(۲۶).
۹. ارائه مدل شهرت رسانه ای کانال های پیام رسان خبری با رویکرد داده بنیاد
نظامی پریسا،
شریفی سیدمهدی
،
نرگسیان عباس
،
رضوانی مهران
(۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۸(۳۰).
۱۴۰۰
۱. شناسایی الگوی بین المللی سازی دیجیتال کسب وکارهای کوچک ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)
ضیاء بابک
،
رضوانی مهران
، دارا معصومه (۱۴۰۰).، توسعه کارافرینی، ۱۴(۴)، ۶۷۶-۶۹۵.
۲. طراحی استراتژی های فروش متنوع با استفاده از بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده (مورد مطالعه: شرکت بیمه فعال در مناطق آزاد تجاری)
رضوانی مهران
، اسدی نور الهدی سادات، رضایی مرضیه (۱۴۰۰).، مطالعات رفتار مصرف کننده، ۸(۴)، ۲۱-۴۵.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۸
»
×
فایل مقاله