مهران رضوانی

مهران رضوانی

مرتبه علمی : استاد
  • مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال ۹۱-۹۰
  • ارزیابی اثر پژوهشی مدیریت راهبردی با تاکید بر جهاد اقتصادی در ششمین جشنواره بین المللی فارابی
  • عضو شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) قزوین
  • داور منتخب چهارمین جشنواره ونمایشگاه ملی علم تا عمل
  • دبیر علمی اولین همایش ملی برند و شرکت‌های دانش‌بنیان
  • عضو هیئت علمی وابسته دانشگاه فردوسی مشهد
  • نماینده هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در کارگروه بررسی توانایی علمی گروه کارآفرینی سازمانی دانشکده کارآفرینی
  • عضویت هیات علمی وابسته دانشکده تجارت و مالیه دانشکدگان مدیریت
دانشکده کارآفرینی
Scopus
  • ۸۵ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۸۵۶ ارجاعات
  • ۱۴ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۳

پروفایل

  • عضویت هیات علمی وابسته دانشکده تجارت و مالیه دانشکدگان مدیریت ۱۴۰۳←۱۴۰۶
  • نماینده هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در کارگروه بررسی توانایی علمی گروه کارآفرینی سازمانی دانشکده کارآفرینی ۱۴۰۳←۱۴۰۵
  • عضو کمیته تخصصی علوم اجتماعی و رفتاری انتشارات دانشگاه تهران ۱۴۰۰←۱۴۰۳
  • عضو هیئت علمی وابسته دانشگاه فردوسی مشهد ۱۳۹۸←…
  • پیگیری برگزاری دوره دکتری کارآفرینی در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران ۱۳۹۴←۱۳۹۴
  • نماینده دانشکده کارآفرینی در کمیسون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران ۱۳۹۴←۱۳۹۶
  • عضو شورای سیاست گذاری دومین جشنواره رهبران کارآفرین و کارآفرینان خیر ۱۳۹۳←۱۳۹۳
  • عضو کمیته علمی دومین جشنواره رهبران کارآفرین و کارآفرینان خیر ۱۳۹۳←۱۳۹۳
  • عضو کمیته علمی اولین کنفرانس بین المللی دانشجویی کارآفرینی ۱۳۹۲←۱۳۹۲
  • عضو کمیته علمی دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی(ICE۲۰۱۴) ۱۳۹۲←۱۳۹۲
  • دبیر علمی اولین همایش ملی برند و شرکت‌های دانش‌بنیان ۱۳۹۲←…
  • عضو کمیته علمی همایش بهبود فضای کسب و کار در ایران ۱۳۹۲←۱۳۹۲
  • داور منتخب چهارمین جشنواره ونمایشگاه ملی علم تا عمل ۱۳۹۲←…
  • عضو شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) قزوین ۱۳۹۱←…
  • ارزیابی اثر پژوهشی مدیریت راهبردی با تاکید بر جهاد اقتصادی در ششمین جشنواره بین المللی فارابی ۱۳۹۱←…
  • مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال ۹۱-۹۰ ۱۳۹۰←…

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، تربیت مدرس ، بازاریابی بین الملل

۱۳۸۴ ← ۱۳۸۸

کارشناسی ارشد پیوسته ، امام صادق ، معارف اسلامی و مدیریت صنعتی

۱۳۷۸ ← ۱۳۸۴

کلمات کلیدی


Chart
بین المللی سازیinternationalizationکسب و کارهای تکنولوژی محورسرعت توسعه محصول جدیدمشارکت مشتریانشتاب دهنده توسعه محصول جدیدعملکرد توسعه محصول جدیدپایداریبازاریابی کارآفرینانهhabitual behaviorcomplexity theoryکلان شهرsales rateرویکرد گلیزریوب سایت حراج الکترونیکیپیش بینیصادراتیادگیری کارآفرینانه سازمانیداروسازیمدل های پویاcreative industriesکارآفرینی شهریآمیخته بازاریابیرسانه های اجتماعیinstitutional relationshipارزیابی فرصتstrategic changingorganizational entrepreneurshipentrepreneurial cityکانال های خبریsustainabilitybased companiesنوآوریارزیابی فرصت های فناورانهکشف فرصتimmigrant entrepreneursinternal factorsقابلیت های پویاdigitalizationبین المللی شدنپژوهش موردی مرکبentrepreneurial enterprise learningکسب و کار های کوچک و متوسطdynamic capabilitiesمحتوای تولید شده کاربرتغییر استراتژیکخرده فروشی آنلاینفرصت های فناورانهدرک مشتری از محصولart based businessسازمانکارآفرینی سازمانیsustainable developmentپیام رسان هاmultimarketing mixمتغیرهای اجتماعیpharmaceuticalnetwork portfolio managementوفاداری مشتریماشین آلات صنعتینوسازی استراتژیکعوامل خارجیentrepreneurial learningculturalصنایع خلاقیادگیری کارآفرینانهنظریه داده بنیادurban entrepreneurshipopportunistic interactional learninginternational ambidexteritymessengerscustomer participationnew product development speediranian immigrant entrepreneursکسب و کارهای خانوادگیتئوری پیچیدگیسازمان های کوچک و متوسطentrepreneurial marketingelectronic businessesدیجیتالی سازیدیدگاه محیطیcorporate governance rulesbrand advocacyپورتال تدارکات الکترونیکینظریه برخاسته از دادهfamily businesssocial variablesurban sustainabilityglaser approachuser generated contentمدیریت پرتفولیوی شبکهرفتارعادت سازپایداری شهریعوامل داخلیexternal factorsاستراتژی بازاریابیقواعد حکمرانی شرکتیnew product development driverالگوسازی ساختاری تفسیریمیزان فروشtechnologymetropolisکارآفرینان مهاجر ایرانیپیاده سازی پورتالapp usageشرکت تعاونیgrounded theorydiscount framecase studyبازرایابی حسیdynamic capabilityهستی شناسیعملکردorganizational innovation performanceصنعت بانکداریشبکه عصبی مصنوعیcustomer product perceptionیادگیری تعاملی فرصت گراenvironmental viewکارآفرینی فرهنگیnews channelssized enterprisessmall and mediuminterpretive structural modelinggraounded theoryکارآفرین مهاجرقابلیتهای پویاگرایش رشدکسب و کارهای الکترونیکییادگیری سازمانیقالب تخفیفبانکداری نوینعملکرد نوآوری سازمانیاستفاده اپلیکیشنماهیت موسسهمدل کسب وکار حراج الکترونیکیmedia reputationoraganizational learning capabilityorganizationحمایت برندتدارکات الکترونیکیperformanceonline retailسازمان های نوظهورcooperativesinnovationdynamic systemموسسه آموزش عالی آزادexportعوامل موفقیت کارآفرینانتوسعه صادراتارتباطات نهادیsocial mediaشهرکارآفریندوسوتوانی فراسازمانی بین المللکسب وکارهای خلاق فرهنگیpredictionsensory marketing (vision)هنریcultural entrepreneurshipentrepreneurshipشهرت رسانه ایstrategic renewaldiscovering opportuniyuتوسعه پایدارکارآفرینیmixed embeddedness modelnew product development performancegrowthHighcharts.com
End of interactive chart.