سیدمهدی شریفی

سیدمهدی شریفی

مرتبه علمی : دانشیار
  • مدیر گروه مدیریت رسانه پردیس البرز دانشگاه تهران
  • عضو شورای سردبیری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • مشاور رسانه ای رییس دانشگاه تهران
دانشکدگان مدیریت
مدیریت رسانه
Google Scholar
  • ۳۴۸ ارجاعات
  • ۹ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۰

پروفایل

  • مشاور رسانه ای رییس دانشگاه تهران ۱۴۰۰←…
  • عضو شورای سردبیری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ۱۳۹۶←…

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

P.H.D ، دانشگاه تهران ، مدیریت منابع انسانی

… ←

B.S ، دانشگاه ازاد تهران مرکز ، علوم ارتباطات

… ←

کارشناسی ارشد ، دانشگاه ازاد تهران مرکز ، علوم ارتباطات

… ←

کلمات کلیدی


Chart
رسانه های اجتماعیاقناعاقناع رسانه ایsocial mediaرویکرد گلیزریgrounded theoryاقناع رواییمدل معادلات ساختاریتاثیرگذارغذاکانال های خبریاقناع در رسانه های خبریمدیریت افکار عمومیبانکداری دیجیتالپیام رسان هاmedia persuasionگفتگوی میان فردیانتقالنظریه داده بنیادبازاریابی شفاهی الکترونیکpersuasionتاثیرگذارروایتهمذات پنداریشهرت رسانه اینگرشاینستاگرامحزب الله لبنانdigital bankingperformance indexnarrativeinfluencerقدرت نرمتحلیل محتواtransportationmedia diplomacynarrative persuasionوزارت امور خارجهشاخص عملکردیsem modelpublic opinion managementempathyبحران برندsogt powerجوانانbrand risk;بحران های طبیعیstabilizationریسک برندلبنانtransaction platformnews channelsyouthlebanonدیپلماسیتثبیت جایگاهnational identityinstagrammedia reputationthematic analysisbrand crisisnatural criseshezbollahewomresilienceattitudeidentityپلتفرم های مبادله هایتاب آوری برندmessengerspersuasion in newsvirtual national identityدیپلماسی رسانه ایهویتdiplomacyنظریه برخاسته از داده هاابزارهای رسانه ایnews agenciesbrand resiliencefoodinfluencerخبرگزاری هاتاب آوریinterpersonal talkglaser approachmedia toolsهویت ملیهویت ملی مجازیministry of foreign affairsتحلیل مضمونیشبکه اجتماعی داخلیHighcharts.com
End of interactive chart.