- چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
مرضیه عالی
مرتبه علمی : استادیار
مدیر پژوهشهای کاربردی و ارتباط با صنعت
معاون گروه علوم تربیتی
معاون آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
معاون آموزشی کمیسیون علوم اجتماعی
نماینده هیات اجرایی جذب دانشگاه در گروه فلسفه تعلیم و تربیت
رئیس هیات اجرایی انتخابات سازمان نظام روانشاسی شعبه دانشگاه تهران
عضو خوشه علمی روانشناسی پردیسهای خودگردان
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش پرورش
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۷۴۸۲
اتاق : ۱۰۴
پست الکترونیکی
وب سایت
https://psyedu.ut.ac.ir/%D۹%۸۵%D۸%B۹%D۸%B۱%D۹%۸۱%DB%۸C-%D۹%۸۵%D۸%B۹%D۸%A۷%D۹%۸۸%D۹%۸۶%D۸%AA
پروفایل در Google Scholar
https://scholar.google.com/scholar?oi=gsb۲۰&q=%D۹%۸۵%D۸%B۱%D۸%B۶%DB%۸C%D۹%۸
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۲۷
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۲
۱۴۰۳
۲۶
مقاله
۱۰
کنفرانس
۱
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۳۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. جستاری در پژوهش کیفی
عالی مرضیه
، رمضانیان فهندری هادی (۱۴۰۳).
۲. شناسایی مولفه های رهبری اصیل دانشگاهی
امانی مهدی،
میرکمالی سیدمحمد
،
پورکریمی جواد
، ابوالقاسمی محمود،
عالی مرضیه
(۱۴۰۳).، پژوهش های رهبری آموزشی، ۸(۲۹)، ۹-۳۶.
۳. تبیین مبانی روش شناسی در نظریه اجتماعی-تاریخی علامه طباطبایی (ره): چگونگی جمع میان اعتبار و اصالت امورات اجتماعی
قربانی حصاری علی،
ایروانی شهین
،
عالی مرضیه
، سپهری مهدی (۱۴۰۳).، راهبرد فرهنگ، ۱۷(۶۵).
۱۴۰۲
۱. تجربۀ زیستۀ دانش آموزان دختر مهاجر افغانستانی با تأکید بر سرمایه های تحولی درونی
اکبری مطهره،
حجازی موغاری الهه
،
عالی مرضیه
(۱۴۰۲).، روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، ۲۰(۷۷)، ۱۹-۳۹.
۲. تاثیر تربیت دینی مقطع ابتدایی مبتنی بر رویکرد محتوایی(p۴c) بر تمایزیافتگی دانش آموزان مقطع ابتدایی
اجلالی زینب، مومنی مهمویی حسین،
عالی مرضیه
(۱۴۰۲).، پژوهشنامه تربیتی، ۱۸(۷۵).
۱۴۰۱
1. Analysis of Cultural and Social Factors of Happiness in Iranian Students
Aali Marziye
، Ramazanian fahandary Hadi (2022)., Iranian Journal of Public Health, 51(12).
۲. طراحی الگوی عوامل حیاتی موفقیت در یادگیری الکترونیک مبتنی بر خود ارزیابی و خود پیروی یادگیرنده
سراوانی فاطمه،
عالی مرضیه
، مومنی مهمویی حسین، زیرک مهدی (۱۴۰۱).، فصلنامه آموزش در علوم انتظامی، ۱۰(۳۸).
۳. عوامل کلیدی در کاربرست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و یادگیری در دوره کرونا
رمضانیان فهندری هادی،
عالی مرضیه
(۱۴۰۱).، هفتمین همایش پژوهشهای نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی، ۱۵-۱۵ مرداد.
۴. سنتزپژوهی شاخص ها و مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر بهزیستی برای فراگیران دوره دوم ابتدایی
شاه جوان محبوبه، مومنی مهمویی حسین،
عالی مرضیه
، فلاح مهنه تورج (۱۴۰۱).، رهبری آموزشی کاربردی، ۳(۲).
۱۴۰۰
۱. نقد و تحلیل خودپیروی به مثابه هدف تربیت در فضای مجازی از خود پیروی تا خود حکومت مندی
عالی مرضیه
(۱۴۰۰).، فلسفه آموزش مجازی، ۴-۵ اسفند.
۲. بهزیستی دیجیتال و بایسته های آن : نقدی بر گفتمان حاکم بر بهزیستی کودکان در فضای مجازی
عالی مرضیه
، رمضانیان فهندری هادی (۱۴۰۰).، فلسفه آموزش مجازی، ۴-۵ اسفند.
۳. بازنمایی «انسان» در دو نظام معنایی: شخصیت و خود
غریبی حمیدرضا،
پورحسین رضا
،
قربانی نیما
،
عالی مرضیه
(۱۴۰۰).، روان شناسی فرهنگی، ۵(۲).
۴. از گفتمان راهنمایی به گفتمان مشاوره
غریبی حمید رضا،
پورحسین رضا
،
قربانی نیما
،
عالی مرضیه
(۱۴۰۰).، رویش روانشناسی، ۱۰(۹).
۵. از گفتمان راهنمایی به گفتمان مشاوره؛ پژوهشی در روانشناسی انتقادی«
غریبی حمیدرضا،
پورحسین رضا
،
قربانی نیما
،
عالی مرضیه
(۱۴۰۰).، رویش روانشناسی، ۱۰(۷).
۶. تحلیل انتقادی کتاب: "Wellbeing, Equity and Education :A Critical Analysis of Policy Discourses of Wellbeing in Schools" (نوشته جنیفر اسپرات)
عالی مرضیه
(۱۴۰۰).، فلسفه تربیت، ۶(۲).
۱۳۹۹
۱. بازخوانی انضباط در مدرسه، مبتنی بر تحلیل تناقض آزادی و اقتدار
عالی مرضیه
، کاظمی پریسا (۱۳۹۹).، فلسفه تربیت، ۵(۲).
۲. بازخوانی تجربه اصلاحات متمرکز در کشورهای در حال توسعه: چالش ها و راه های برون رفت
عالی مرضیه
(۱۳۹۹).، دهمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت: اصلاحات آموزشی و چالشهای آن در ایران: تبیین فلسفی تلاشها و دیدگاهها، ۱۵-۱۶ بهمن.
۳. اصول کنش اقتباسی مؤثر در اصلاح نظام آموزش و پرورش معاصر ایران با نظر به تلاش های توران میرهادی
عالی مرضیه
، وحدتی علی (۱۳۹۹).، دهمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت: اصلاحات آموزشی و چالشهای آن در ایران: تبیین فلسفی تلاشها و دیدگاهها، ۱۵-۱۶ بهمن، ایران.
۴. واکاوی نقش سه گانه سازمانی، فرهنگی تربیتی نظام اموزش عالی در تحقق حکمرانی شایسته
رمضانیان فهندری هادی، هادی زاده زهرا،
عالی مرضیه
(۱۳۹۹).، هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیرو دهکده جهانی معرفت، ۱۸-۱۸ آبان، تهران، ایران.
5. A Model for Effectiveness of E-learning at University
Aali Marziye
،
Narenji Thani Fatemeh
،
Keramati Mohammad Reza
، garavand armin (2020)., Journal of Information Technology Management, 12(4).
6. Coronavirus and change in student assessment methods in virtual learning: Challenges and Reviews
Aali Marziye
(2020)., International Congress of Pedagogical Research ICOPR'2020, 24-25 June.
۷. تبیین اصول و مبانی تربیت اسلامی در اصلاح و تربیت زندانیان
قانع امیر رضا،
عالی مرضیه
، درویش حسن، رمضانیان فهندری هادی (۱۳۹۹).، هدایت و بازپروری، ۱(۵).
۱۳۹۸
۱. نظام تربیت و خود: از آرمان تکوین خود اصیل تا واقعیتی به نام شه خود
سجادیه نرگس سادات
،
عالی مرضیه
(۱۳۹۸).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، ۹(۲).
۲. خودپیروی اخلاقی از منظر اخلاق اصالت تیلور و تبیین ملاحظات آن در تربیت
عالی مرضیه
، روانبخش محمد (۱۳۹۸).، فلسفه تربیت، ۳(۲).
۳. روش شناسی پساساختارگرا در فلسفه تعلیم و تربیت
عالی مرضیه
(۱۳۹۸).، دانشنامه فلسفه تعلیم و تربیت، ۱(۱).
۱
۲
»
×
فایل مقاله