- پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
حمیدرضا ایرانی
مرتبه علمی : دانشیار
عضو شورای پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری
مشاور امور بین الملل دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران
معاون پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
مدیریت و حسابداری
اتاق : ۴۰۹
صفحه رخ نما
پست الکترونیکی
وب سایت
www.hamidrezairani.ir
رزومه
دانلود
۴۱
ارجاعات
۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
۱۷۳
ارجاعات
۷
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۰۶/۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۴۱
ارجاعات
۳
h-Index
۴۶
مقاله
۲۱
کنفرانس
۶
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۳ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
1. Understanding the Nexus of Marketing and Artificial Intelligence (AI): Customer Experience is of the Essence
Esmaeili Mahyari Mostafa،
Irani Hamid Reza
، [] []، Nozari Hamed (2025)., International Journal of Supply and Operations Management (IJSOM), 12(2), 236-253.
۲. شناسایی و اولویتبندی چالشهای صادرات صنایعدستی ایران (مورد مطالعه: محصولات معرق)
کریمی مهرانی رضا،
ایرانی حمیدرضا
، اسماعیلی مهیاری مصطفی (۱۴۰۴).، گردشگری و اوقات فراغت، ۱۰(۱۹)، ۶۹-۹۰.
۱۴۰۳
۱. تبیین و اولویت بندی پیشایندهای بازاریابی همه کاناله با رویکرد فراترکیب
ایرانی حمیدرضا
، ابراهیمی الهام، صومی بابک (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۴)، ۹۰۹-۹۴۸.
2. Exploring the Challenges of migration towards Software-as-a-Service in Iran: the case study of Cloud-based CRM using a multidimensional perspective
Jami Pour Mona،
Irani Hamid Reza
، Yaghoubi Arya (2025)., Interdisciplinary Journal of Management Studies, 18(1), 173-193.
3. Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer Centric Management
Ebrahimi Elham،
Irani Hamid Reza
(2024).
۴. شناسایی و دسته بندی مشکلات بازاریابی داروهای گیاهی از منظر تولیدکنندگان، شرکت های پخش دارویی، داروخانه ها و مصرف کنندگان در ایران
عابدینی علی،
ایرانی حمیدرضا
،
یزدانی حمیدرضا
، ترابی راحله (۱۴۰۳).، راهبردهای مدیریت در نظام سلامت، ۹(۱)، ۴-۱۶.
۵. شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی
اسماعیلی مهیاری مصطفی،
غفاری محمد
،
ایرانی حمیدرضا
، ابراهیمی الهام (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۱).
۶. عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اینترنت اشیاء توسط ورزشکاران
ناظمی بیدگلی علیرضا،
ایرانی حمیدرضا
،
محمدی ترکمانی احسان
(۱۴۰۳).، اولین همایش ملی نوآوری و فناوری ورزش و تندرستی، ۲۶-۲۶ اردیبهشت، تهران، ایران.
7. The effect of gamification on brand equity and desirable consumer behaviors in online retail stores: The mediating role of brand engagement
Ebrahimi Elham،
Irani Hamid Reza
، Abbasi Mohammad، Abedini Ali (2024)., Interdisciplinary Journal of Management Studies, 17(2), 379-391.
8. Investigating the Willingness to Use Wearables Equipped with Internet of Things Technology in Championship Sports
Nazemi Bidgoli Alireza،
Mohammaditurkamani Ehsan
،
Irani Hamid Reza
(2024)., 10th International Conference on Web Research (ICWR), 24-25 April, Tehran, Iran.
9. Analyzing Augmented Reality Technology Acceptance Models by Consumers: A Systematic Literature Review
Khoshroo Mina،
Irani Hamid Reza
(2024)., 2024 10th International Conference on Web Research (ICWR), 24-25 April, Tehran, Iran.
۱۴۰۲
۱. مروری بر پژوهش های گردشگری شهری: شناسایی روندهای آینده
اسماعیلی مهیاری مصطفی،
ایرانی حمیدرضا
، نورمندی پور وحید (۱۴۰۲).، فصلنامه اقتصاد و برنامه ریزی شهری، ۴(۴)، ۵۸-۷۳.
2. Investigating the Moderating Role of Age and Gender on the Willingness to use IOT Technology in Sports based on the Technology Acceptance Model (TAM)
Nazemi Bidgoli Alireza،
Mohammaditurkamani Ehsan
،
Irani Hamid Reza
(2024)., journal of system management, 10(2), 51-62.
3. Smart and Sustainable Interactive Marketing
NazemiBidgoli Alireza،
Mohammaditurkamani Ehsan
،
Irani Hamid Reza
(2024).
4. Model design to investigate the role of augmented reality technology on contextual marketing: a system dynamics approach
Irani Hamid Reza
، [] [] (2024)., SIMULATION-TRANSACTIONS OF THE SOCIETY FOR MODELING AND SIMULATION INTERNATIONAL, 100(5).
5. Self-Esteem, Entrepreneurial Mindset, and Entrepreneurial Intention: A moderated mediation model
Akbari Morteza
،
Irani Hamid Reza
، Zamani Zeinab، Valizadeh Naser، Arab Sanaz (2024)., International Journal of Management Education, 22(1), 100934.
۶. شناسایی و رتبه بندی مکانیزم های توسعه استعداد
باباشاهی جبار
،
ایرانی حمیدرضا
، یعقوبی صدیقه (۱۴۰۲).، مدیریت بر آموزش سازمان ها، ۱۲(۳)، ۷۱-۹۲.
۷. محرک های توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانم های جوان
کریمیان سرچقایی مجتبی،
ایرانی حمیدرضا
، جعفری علی اکبر، کرد ناییج اسدالله،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۲).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۵(۳۳)، ۳۵-۶۲.
۸. تاثیر قابلیت های رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان خدمات ورزشی: نقش میانجی اعتماد
رهنما امیرعلی،
صابری علی
،
ایرانی حمیدرضا
(۱۴۰۲).، مدیریت و توسعه ورزش، ۱۲(۳)، ۶۳-۸۱.
9. Investigating Critical Success Factors in Marketing Systems Based on the Internet of Things
Nozari Hamed،
Irani Hamid Reza
، رحمتی مریم (2023)., International Conference on Optimization and Data Science in Industrial Engineering, 16-17 November, Istanbul, Turkey.
10. Investigating the Effect of Social Influence and Gender on the Willingness to use IOT Technology in Sports: From Consumer Perspective
NazemiBidgoli Alireza،
Mohammaditurkamani Ehsan
،
Irani Hamid Reza
(2023)., Journal of Research in Sport Management and Marketing, 4(4), 28-41.
11. The Role of Perceived Risk in the Adoption of Internet of Things Technology in Sports
Nazemi Bidgoli Alireza،
Mohammaditurkamani Ehsan
،
Irani Hamid Reza
(2023)., Journal of New Studies in Sport Management, 4(3), 846-856.
۱۲. مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری مذهبی
اسماعیلی مهیاری مصطفی،
ایرانی حمیدرضا
، نورمندی پور وحید (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، ۱۸(۶۱)، ۱۳۹-۱۶۸.
۱۴۰۱
۱. ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در کانال های توزیع چندگانه در صنعت بانکداری
دشتی پور معصومه، ابراهیمی الهام،
ایرانی حمیدرضا
(۱۴۰۱).، راهبردهای بازرگانی، ۱۹(۲۰)، ۳۰-۵۰.
۲. تحلیل تفاوتهای گردشگران هتل های ایران در ارزیابی های ارایه شده در سامانه تریپ ادوایزر
ایرانی حمیدرضا
، اوغازیان فرهاد (۱۴۰۱).، نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران، ۶-۶ بهمن، تهران، ایران.
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله