- چهارشنبه، ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
حمیدرضا ایرانی
مرتبه علمی : دانشیار
عضو شورای پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری
مشاور امور بین الملل دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران
معاون پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
مدیریت و حسابداری
اتاق : ۴۰۹
پست الکترونیکی
وب سایت
www.hamidrezairani.ir
پروفایل در Google Scholar
https://scholar.google.com/citations?hl=en&view_op=list_works&gmla=AIfU۴H۴I
رزومه
دانلود
۴۱
ارجاعات
۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۳/۹
۲۵۲
ارجاعات
۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۷۷
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۷۷ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
رتبه بندی واحدهای علمی مدیریت و حسابداری دانشگاه های برتر ایران با بکارگیری تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره
مریم عبدلی مسینان (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۹۵/۱۱/۲۶) ،
حمیدرضا ایرانی
آموزش
همکاری
آموزش عالی
رتبه بندی
پژوهش
صنعت
وجهه بین المللی
Identify the factors that affect on consumers confusion in tourism website
سمیه صمدی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۹۵/۱۱/۲۶) ،
حمیدرضا ایرانی
ویژگی های محصول
سردرگمی مصرف کننده
ویژگی های وب سایت
ویژگی های فردی
صنعت گردشگری
شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وب سایت های گردشگری
سمیه صمدی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۹۵/۱۱/۲۶) ،
حمیدرضا ایرانی
ویژگی های محصول
سردرگمی مصرف کننده
ویژگی های وب سایت
ویژگی های فردی
صنعت گردشگری
ارائه چارچوب تبلیغات آگهی های استخدامی(مطالعه موردی: شبکه های اجتماعی)
علی شلتوکی ریزی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
حمیدرضا ایرانی
،
جبار باباشاهی
social media
تبلیغات
جذب
رسانه های اجتماعی
advertising
recruitment
آگهی جذب
job ads
بررسی تاثیر انگیزه کارآفرینانه بر به کارگیری منطق های اثرسازی و علی در کارآفرینان صنعت گردشگری
محدثه چاقویی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۱۱) ،
حمیدرضا ایرانی
،
نیلوفر سلاجقه
انگیزه کارآفرینانه
کارآفرینی ضرورت محور
کارآفرینی فرصت محور
منطق اثرسازی
منطق علی
causation
effectuation
entrepreneurial motivation
necessity
based entrepreneurship
opportunity
بررسی مقایسه ای قصد کارآفرینی در بین فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف ایران
حمید فرجامی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۳/۲۰) ،
حمیدرضا ایرانی
،
زینب مولوی
،
محمدحسین رحمتی
کارآفرینی
entrepreneurship
entrepreneurial intentions
انواع دانشگاه
فارغ التحصیلان دانشگاه
قصدکارآفرینی
types of university
university graduates
ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چندکاناله خانم های جوان در صنعت پوشاک
مجتبی کریمیان (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۵) ،
حمیدرضا ایرانی
،
حمیدرضا یزدانی
،
حمیدرضا یزدانی
پوشاک
نقاط تماس
کانال
سفر مشتری
touchpoint
costumer journey
cloth
channel
بررسی تاثیر ویژگیهای گیمیفیکیشن بر ارزش ویژه برند و رفتارهای مطلوب برند از طریق نقش میانجی درگیری برند (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین دیجی کالا)
محمد عباسی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۵/۲۵) ،
حمیدرضا ایرانی
ارزش ویژه برند
رفتارهای مطلوب برند
درگیری برند
بازی وار سازی
gamification
brand engagement
brand equity
desirable brand behaviors
بررسی تأثیر کیفیت اطلاعات درک شده بر وفاداری با توجه به ریسک درک شده، تشخیص پذیری و رضایت (مورد مطالعه: دیجی کالا)
سیدپوریا احمدی ناصری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۱۱/۲۶) ،
حمیدرضا ایرانی
کیفیت اطلاعات
رضایت
وفاداری مشتری
information quality
customer loyalty
satisfaction
تشخیص پذیری
recognition
بررسی عوامل تأثیرگذار بر تمایل به استفاده از فناوری IOT در ورزش
علیرضا ناظمی بیدگلی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۱۱/۲۳) ،
حمیدرضا ایرانی
،
احسان محمدی ترکمانی
ورزش
نوآوری
اینترنت اشیاء
internet of things
تکنولوژی بازاریابی
innovation
marketing technology
sports
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۸
»
×
خلاصه پایان نامه