- سهشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
جواد پورکریمی
مرتبه علمی : دانشیار
عضویت در شورای مرکز نوآوری دانشکده
عضویت شورای سیاستگذاری یادگیری الکترونیکی دانشگاه
عضو هیات مدیره بنیاد حامیان دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۵
اتاق : ۳۱۵
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۳۱
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
۱۱۱۴
ارجاعات
۱۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۱
۱۴۰۴
۳۱
ارجاعات
۴
h-Index
۱۸۲
مقاله
۳۴
کنفرانس
۶
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۲۲ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
۱. شناسایی مؤلفههای حکمرانی در نظام سلامت: یک مطالعه کیفی در دانشگاههای علوم پزشکی ایران
شاهرخی جعفر،
پورکریمی جواد
، معینی بابک، روشن احمدرضا (۱۴۰۴).، مجله تحقیقات نظام سلامت، ۲۱(۱)، ۶۴-۷۲.
۲. ساحتهای چهارگانه حکمرانیِ هوش مصنوعی در آموزش و پرورش: مطالعهای فراترکیب
پورکریمی جواد
، علی اکبری زهرا (۱۴۰۴).، پیشرفت های نوین در مدیریت آموزشی، ۶(۱)، ۸۱-۹۷.
۱۴۰۳
۱. سبک رهبری اثربخش در محیط های متلاطم: مروری سیستماتیک
پورکریمی جواد
، عزیزی مهسا (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت بهبود و تحول، ۳۳(۱۱۴)، ۱۷۷-۲۱۸.
۲. نقش هوش مصنوعی در طراحی برنامه درسی: مطالعه ای فراترکیب
پورکریمی جواد
، علی اکبری زهرا (۱۴۰۳).، پنجمین همایش ملی آموزش محتوا در آموزش ابتدایی، ۹-۹ اسفند، اردبیل، ایران.
۳. ارائه الگوی شایستگیهای خودتوسعهای معلمان (یک مطالعه فراترکیب)
پورکریمی جواد
، عزیزی مهسا، موسوی سیدحسین (۱۴۰۳).، مجله علوم تربیتی، ۳۱(۲)، ۷۹-۱۰۸.
۴. سرمایه شناختی: چیستی و چرایی
آژیده وکیل،
پورکریمی جواد
، محجوب حسن (۱۴۰۳).، همایش ملی عرصه جنگ شناختی: علوم و فناوری، ۲۹-۲۹ دی، تهران، ایران.
۵. الگوی رهبری دیپلماسی- میدانی شهید قاسم سلیمانی مبتنی بر بصیرت انقلابی
پورکریمی جواد
، علیمردانی زهره (۱۴۰۳).، فصلنامه سیاست دفاعی، ۳۳(۱۲۸)، ۳۹-۷۲.
۶. حکمرانی سه وجهی در نهج البلاغه
پورکریمی جواد
، بسطامی کتولی سارا (۱۴۰۳).، اولین همایش حکمرانی تعلیم و تربیت، ۱۸-۱۸ آذر، تهران، ایران.
۷. شایستگی های رهبران در محیط های متلاطم (یک مطالعه فراترکیب)
پورکریمی جواد
، عزیزی مهسا (۱۴۰۳).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۶(۳)، ۶۰۱-۶۳۱.
۸. ارائه مدل مفهومی عوامل موثر در شناسائی استعداد دانش آموزان (رویکرد فراترکیب)
رحمانی پریناز،
عزتی میترا
،
پورکریمی جواد
،
ارجمندنیا علی اکبر
(۱۴۰۳).، مدیریت بر آموزش سازمان ها، ۱۳(۲)، ۱۲۱-۱۵۱.
۹. خودسازی، جامعه پردازی، تمدن سازی و مکتب مدیریتی شهید قاسم سلیمانی
پورکریمی جواد
، علیمردانی زهره (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی-مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی، ۸(۳۰)، ۲۵۷-۲۸۴.
۱۰. اعتباریابی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر توسعه حرفهای اعضا هیئتعلمی: تکنیک دلفی
اسمعیلی ماهانی حانیه،
پورکریمی جواد
، جمالی احسان،
میرکمالی سیدمحمد
(۱۴۰۳).، کارافن، ۲۱(۲)، ۴۲۷-۴۵۳.
۱۱. دلالت های سیاستگذارانه حکمرانی خوب درسند تحول بنیادین آموزش و پرورش
پورکریمی جواد
، حسن بندی مهناز، صمدی مریم (۱۴۰۳).، سیاست علم و فناوری، ۱۷(۱)، ۵۳-۶۷.
۱۲. شناسایی مولفه های رهبری اصیل دانشگاهی
امانی مهدی،
میرکمالی سیدمحمد
،
پورکریمی جواد
، ابوالقاسمی محمود،
عالی مرضیه
(۱۴۰۳).، پژوهش های رهبری آموزشی، ۸(۲۹)، ۹-۳۶.
۱۳. طراحی واثربخشی برنامه ارتقاء مهارت های خواندن براساس کارکردهای اجرایی ویژه دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی باکاستی توجه
ملکی سمیه،
حسن زاده سعید
،
رستمی رضا
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۳).، مجله علوم روانشناختی، ۲۳(۱۳۴).
۱۴. شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت
نارنجی ثانی فاطمه
،
پورکریمی جواد
، میرزاده کوهشاهی محمود (۱۴۰۳).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۳(۱)، ۵۵-۶۹.
۱۴۰۲
۱. شایستگی های اعضای هیات علمی در تعاملات بین المللی
پورکریمی جواد
(۱۴۰۲).، سومین همایش بین المللی شدن آموزش عالی، ۲-۲ اسفند، تهران، ایران.
۲. تحلیل ساختاری ارتباط اخلاق حرفه ای و خودکارامدی شغلی با رضایت شغلی با نقش واسطه ای توسعۀ حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران
قموشی زهرا،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۲).، فرهنگ در دانشگاه اسلامی، ۱۳(۴۹)، ۳-۳۶.
۳. طراحی الگوی شایستگی های حرفه ای معلمان راهنمای کارورزی دانشگاه فرهنگیان
سیفی علی،
پورکریمی جواد
، پژمان نامداری مهدی (۱۴۰۲).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۲(۴)، ۴۲۳-۴۵۹.
۴. پیش بینی چندگانه رضایتمندی شغلی با استفاده از مولفه های بالندگی حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
قموشی زهرا،
پورکریمی جواد
، احتشام زهرا (۱۴۰۲).، نامه آموزش عالی، ۱۶(۶۴)، ۷-۲۴.
۵. طراحی الگوی نظام یاددهی-یادگیری ترکیبی در دانشگاه: تبیین ابعاد و مؤلفه ها
غفرانی عاطفه،
نارنجی ثانی فاطمه
،
شاه حسینی محمدعلی
،
ابیلی خدایار
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۲).، فصلنامه فناوری آموزش، ۱۷(۴)، ۸۸۱-۹۰۲.
۶. شناسایی شایستگی های شناختی مدیران مدارس ابتدایی
موسوی سیده مهسا،
خنیفر حسین
،
پورکریمی جواد
، تلخابی محمود،
نادری بنی ناهید
(۱۴۰۲).، فصلنامه تازه های علوم شناختی، ۲۵(۲).
۷. ارائه مدل شایستگی های شناختی مدیران مدارس ابتدائی
خنیفر حسین
،
پورکریمی جواد
، تلخابی محمود،
نادری بنی ناهید
، موسوی سیده مهسا (۱۴۰۲).، مدیریت بر آموزش سازمان ها، ۱۲(۲)، ۶۳-۹۰.
۸. نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی مؤسسات آموزش عالی در اسناد بالادستی، دیدگاه صاحب نظران و یافته های پژوهشها (یک مطالعۀ تطبیقی)
نصیری فیروز علیرضا،
ابیلی خدایار
،
کرامتی محمد رضا
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۲).، فرهنگ در دانشگاه اسلامی، ۱۳(۴۶)، ۱-۳۴.
۹. طراحی و اعتباریابی الگوی استعدادیابی اعضای هیات علمی در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای (مورد: دانشگاه لرستان)
رومیانی یونس،
ابیلی خدایار
،
پورکریمی جواد
، فرحبخش سعید (۱۴۰۲).، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، ۱۰(۳۶)، ۱۷۵-۲۰۳.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۹
»
×
فایل مقاله