- سهشنبه، ۱۳ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محمد غفاری
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
شماره تماس : ۰۲۵۳۶۱۶۶۵۳۴
اتاق : ۴۲۵
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۷۸
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۴۴۵
ارجاعات
۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۶
۱۴۰۴
۷۸
ارجاعات
۵
h-Index
۷۴
مقاله
۱۸
کنفرانس
۶
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۹۸ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. توسعه و اعتبارسنجی الگویی برای سنجش ابعاد شیفتگی به برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر تهران)
غفاری محمد
، خالقی مقدم سارا، کنجکاو منفرد امیررضا، جهانفکر علیرضا (۱۴۰۳).، گردشگری و توسعه، ۱۳(۴).
۲. توسعه و اعتبارسنجی مدل کیفیت خدمات برای ناوگان حملونقل درونشهری (مطالعه موردی: شهر تهران)
اشعری علی،
غفاری محمد
(۱۴۰۳).، فصلنامه مهندسی ترافیک ، ۹۹(۴).
۳. ارایه مدلی برای تبیین پیشایندها و پسایندهای نفرت از برند از نظر مشتریان بانک های دولتی
غفاری محمد
، رحیمی هادی،
طهماسبی آقبلاغی داریوش
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳).
۴. تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران بین المللی به کشور ایران
غفاری محمد
، طلایی مالمیری احمدرضا، عابدینی علی (۱۴۰۳).، مطالعات جغرافیایی مناطق خشک، ۱۵(۵۷).
۵. چه عواملی کاربران را به کامنت گذاری در شبکه های تجارت اجتماعی ترغیب می کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام
غفاری محمد
،
زارع حمید
،
طهماسبی آقبلاغی داریوش
، نادریان فائزه (۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۳).
۶. واکاوی عوامل مؤثر بر اشتراک تجربه مشتری در اجتماع های آنلاین برند
غفاری محمد
، کردی اسماعیل، کنجکاو منفرد امیررضا (۱۴۰۳).، مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، ۷(۲).
۷. توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت ادراک شده از خدمات مدارس فوتبال در شهر تهران
غفاری محمد
،
صابری علی
، فریدونی فاطمه، فرمانی مهدی (۱۴۰۳).، فصل نامه علمی - ترویجی مدیریت استاندارد و کیفیت، ۱۴(۱).
8. Developing a Competitive and Sustainable Model for the Future of a Destination: Iran’s Tourism Competitiveness
Nematpour Mohammad، Khodadadi Masoud، Makian Sarasadat،
Ghaffari Mohammad
(2024)., International Journal of Hospitality & Tourism Administration, LATEST(LATEST).
۹. شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی
اسماعیلی مهیاری مصطفی،
غفاری محمد
،
ایرانی حمیدرضا
، ابراهیمی الهام (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۱).
10. Smart and Sustainable Interactive Marketing
Nematpour Mohammad،
Ghaffari Mohammad
(2024).
۱۴۰۲
1. Influencer marketing research: a systematic literature review to identify influencer marketing threats
Alipour Seyyed Mohammadhossein،
Ghaffari Mohammad
،
Zare Hamid
(2024)., Management Review Quarterly, Published: 05 March 2024(Published: 05 March 2024), 27-39.
2. Understanding the Dimensions of Citizenship Behavior of Tourists (the Case of Cultural Heritage Tours in Iran)
Ghaffari Mohammad
، Fakhimi Mehrnoush، Esmaeili Mahyari Mostafa، Moeini Hossein (2024)., International Journal of Tourism, Culture and Spirituality, 7(1).
3. Behind the invisible walls: Understanding constraints on Muslim solo female travel
Nematpour Mohammad، Oshriyeh Omid،
Ghaffari Mohammad
(2024)., Tourism Management Perspectives, 50(1).
۴. اعتبارسنجی مدل توسعه رفتار شهروندی برند در کارکنان گردشگری پزشکی
صوری سارا،
غفاری محمد
، شیرازی حسین، خداداد حسینی سید حمید (۱۴۰۲).، راهبردهای مدیریت در نظام سلامت، ۸(۳).
5. Different mirrors: studying the effect of perceived risks and information-seeking behavior on the perceived cognitive image of Chinese and Russian millennial tourists
Nematpour Mohammad، Ghaderi Zahed،
Ghaffari Mohammad
،
Zare Hamid
(2023)., Journal of Policy Research in Tourism Leisure and Events, Published online: 24 Nov 2023(Published online: 24 Nov 2023), 2-25.
۶. شناسایی، دسته بندی و اولویت بندی انگیزه های گردشگران داخلی جهت سفر به شهر کرمان
غفاری محمد
، رضایی مهلا (۱۴۰۲).، برنامه ریزی توسعه شهری و منطقه ای، ۸(۲۶).
۷. توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه: شهرستان گنبدکاووس)
غفاری محمد
،
شفیعی رودپشتی میثم
، چشمی مجتبی، فلاحی نیلوفر (۱۴۰۲).، برنامه ریزی و توسعه گردشگری، ۱۲(۴۶).
۸. بررسی تکامل پژوهش تامین مالی جمعی: استفاده از تحلیل علم سنجی و مصورسازی
تاجیک امیر،
کریمی آصف
،
غفاری محمد
،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۲).، بورس اوراق بهادار، ۱۶(۶۳).
۹. فراترکیب پیش آیند ها و پیامد های بازاریابی دیجیتال (مرور سیستماتیک پژوهش های انجام شده در ده سال اخیر)
بلاغت نیا نفیسه،
غفاری محمد
، شیرازی حسین، جنتی فر حسین (۱۴۰۲).، مدیریت فردا، ۲۲(۷۴).
۱۰. مطالعه پیشایندها و پسایندهای عشق به برند مقصد گردشگری مشهد
غفاری محمد
، هراتی بهاره، خوشرو مینا، عباسی احمد (۱۴۰۲).، پژوهش های جغرافیای انسانی، ۵۵(۱).
۱۴۰۱
۱. توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک گذاری تجارب گردشگر در محیط های آنلاین برند
غفاری محمد
،
جعفری سید محمدباقر
، اسماعیلی علی بانی معراج، فلاحی نیلوفر (۱۴۰۱).، بررسی های مدیریت رسانه، ۱(۴).
2. Future scenarios for improving Iran's overall destination image and attractiveness: A supply‐side perspective
Nematpour Mohammad، Khodadadi Masoud، Makian Sarasadat،
Ghaffari Mohammad
(2023)., Futures & Foresight Science, 5(1).
3. Identifying the Dimensions of Pilgrims' Experience (The Case of Arba'een Pilgrims)
Esmaili Mostafa،
Ghaffari Mohammad
، [] [] (2023)., International Journal of Tourism, Culture and Spirituality, 6(1).
۴. شناسایی استراتژیهای ویژه کسب و کار در صنعت املاک و مستغلات ایران و تبیین ارتباط این استراتژیها با شایستگیهای محوری مورد نیاز
جباریان مهدی،
زارع حمید
،
غفاری محمد
،
سارنج علیرضا
، مومنی مصطفی (۱۴۰۱).، جامعه شناسی سیاسی ایران، ۱۲(۵)، صص۱۶۵۳-۱۶۳۸.
5. Pathology of Behaviors in Medical Tourism and Providing an Optimal Pattern of Behavior in the Face of Medical Tourists
Heydarzadeh khoei Negin،
Faraji Amin
،
Ghaffari Mohammad
،
Zarei Matin Hasan
(2022)., Clinical Cancer Investigation Journal, 11(1s).
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله