- جمعه، ۲ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
شهین ایروانی
مرتبه علمی : دانشیار
عضویت شورای کتابخانه دانشکده
عضو شورای فرهنگی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی
نماینده هیئت اجرایی جذب
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش پرورش
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۳
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۷
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۶
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۷۷
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۷۷ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
تبیین مولفه های سازوار اسلام و ملیت در هویت ایرانی با ابتنا به دیدگاه علی شریعتی و نقد و ارزیابی کتابهای فارسی دوره دوم ابتدایی
محدثه حیدری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
مصطفی مرادی
،
شهین ایروانی
اسلام
islam
تبیین دیدگاه های خانواده و مدرسه درباره تربیت جنسیتی دختران و ارائه اصول آن با تاکید بر دیدگاه دکتر علی شریعتی
رقیه بیده یی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
شهین ایروانی
ارزیابی وضعیت موجود مدرسه از دریچه کرامت و ارائه راهکارهایی برای تربیت کرامت مدار در مدرسه با اتکای بر نظریه اسلامی عمل
محمدشایان جعفری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۴/۳۱) ،
نرگس سادات سجادیه
،
شهین ایروانی
انسان عامل
بررسی نظام اقتدار و مناسبات ارتباطی در روند شکل گیری و تحول نهاد مدرسه نوین در ایران مبتنی بر نظریه اعتبارات علامه طباطبائی
علی قربانی حصاری (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۳/۹) ،
مرضیه عالی
،
شهین ایروانی
علامه طباطبایی
بررسی مبانی تربیتی و فلسفی طرح های معلم راهنما و نظایر آن و معرفی امکان های عملی برآمده از آن ها برای مدارس ایران
محمد قربانعلی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۲/۲۰) ،
نرگس سادات سجادیه
،
شهین ایروانی
معلم راهنما
مرافبت پدرانه
مدارس ایران
مبانی فلسفی و تربیتی
iranian schools
moalem rahnama
pastoral care
philosophical and educational foundations
تبیین پدیدارشناسانه سانسور در زندگی آموزشی معلمان و ارائه راهکارهایی مبتنی بر آزادی آکادمیک
سیده زهرا اقایی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۳۰) ،
مرضیه عالی
،
شهین ایروانی
تبیین نقش مفهوم هویت روایی در فهم فلسفه تربیت و بهره گیری از آن در تصریح نگرش های ضمنی فلسفی معلمان
محمدجواد متقی منش (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۱۱/۳۰) ،
نرگس سادات سجادیه
،
شهین ایروانی
تربیت معلم
تبیین نقش قصه در تربیت اخلاقی و ارزیابی قصه های با مضامین اخلاقی کتابهای پایه پنجم ابتدایی
علی رضا صالحی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۱۱/۳۰) ،
نرگس سادات سجادیه
،
شهین ایروانی
narrative
تربیت اخلاقی
کتابهای درسی
قصه
پایه پنجم ابتدایی
fifth grade
moral education
textbooks
تأثیر دو روش آموزشی کلاس معکوس و روش سنتی بر جو روانی اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی پایه ششم ابتدایی در شهرستان بابل
سعید گلعمویی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۱۱/۲۶) ،
محمد جوادی پور
،
شهین ایروانی
پیشرفت تحصیلی
روش آمورش کلاس معکوس
جو روانی اجتماعی کلاس درس
achievement
flipped classroom teaching method
psychosocial atmosphere of the classroom
تحلیل سیاست های مواجهه با غرب در اصلاحات آموزشی معاصر ایران ،بر اساس فلسفه دریدا
علی وحدتی دانشمند (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۷/۷) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
شهین ایروانی
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۸
»
×
خلاصه پایان نامه