- شنبه، ۳ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
شهین ایروانی
مرتبه علمی : دانشیار
عضویت شورای کتابخانه دانشکده
عضو شورای فرهنگی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی
نماینده هیئت اجرایی جذب
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش پرورش
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۳
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۷
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۶
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۷۸
۱۴۰۴
۳۹
مقاله
۵
کنفرانس
۵
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۴۹ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
1. Early Childhood Education Programs from the Perspective of Islamic Philosophy of Education; A Comparative Study
Iravani Shahin
،
Vahdati Daneshmand Ali
(2025)., Iranian Journal of Comparative Education, 8(1).
۲. طرح تربیتی «مراقبت پدرانه» در مدرسه: ماهیت و مفاهیم زیرساز
قربانعلی محمد،
ایروانی شهین
،
سجادیه نرگس سادات
(۱۴۰۳).، فصلنامه تعلیم و تربیت، ۴۰(۳).
۳. تبیین مبانی روش شناسی در نظریه اجتماعی-تاریخی علامه طباطبایی (ره): چگونگی جمع میان اعتبار و اصالت امورات اجتماعی
قربانی حصاری علی،
ایروانی شهین
،
عالی مرضیه
، سپهری مهدی (۱۴۰۳).، راهبرد فرهنگ، ۱۷(۶۵).
۱۴۰۱
۱. بررسی تاریخی ـ تحلیلی تحول مشارکت در حکمرانی نهاد آموزش ایران با تأکید بر تمدن اسلامی
ایروانی شهین
، تجلی منیر، چیت سازان علیرضا (۱۴۰۱).، فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی، ۷(۳)، ۷-۳۲.
۱۴۰۰
۱. واسازی سیاست های اقتباسی میانه رو در اصلاحات آموزشی معاصر ایران
وحدتی دانشمند علی
،
ایروانی شهین
(۱۴۰۰).، فلسفه تربیت، ۶(۲).
۲. بررسی هویت ایرانیان بر اساس ایده به رسمیت شناسی چارلز تیلور و دلالت های آن در حوزه تربیت
مرادی مصطفی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
ایروانی شهین
، شمشیری بابک (۱۴۰۰).، فلسفه تربیت، ۵(۵)، ۲۹-۵۴.
۳. از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست های اقتباس آموزشی در ایران معاصر
وحدتی دانشمند علی
،
ایروانی شهین
،
باقری نوعپرست خسرو
(۱۴۰۰).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، ۱۱(۱).
۱۳۹۹
۱. کامیابی ها و چالش های همکاری دانشگاه و نظام آموزشی؛ گزارشی از یک تجربه همکاری(۱۳۹۶-۱۳۹۳)
ایروانی شهین
(۱۳۹۹).، اصلاحات آموزشی و چالش های آن در ایران: تبیین فلسفی تلاش ها و دیدگاه ها، ۱۵-۱۶ بهمن، تهران، ایران.
۲. غلامحسین شکوهی ( توضیح: ملقب به پدر تعلیم و تربیت ایران)
ایروانی شهین
(۱۳۹۹).
۱۳۹۸
۱. داستان، هویت دینی و تربیت دینی: تحلیلی براساس هرمنوتیک روایی پل ریکور
وحدتی دانشمند علی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
ایروانی شهین
(۱۳۹۸).، فلسفه تربیت، ۴(۱).
۲. محمد بهمن بیگی بنیان گذار آموزش عشایر در ایران)
ایروانی شهین
(۱۳۹۸).
۱۳۹۷
۱. تحلیل مفهوم، مبانی، اهداف و اصول عدالت تربیتی از منظرشهید مطهری
شمس مفرح سیدکاظم،
ایروانی شهین
،
شرفی جم محمدرضا
، یاری قلی بهبود (۱۳۹۷).، فصلنامه پژوهش در مسایل تعلیم وتربیت اسلامی، ۲۶(۴۱)، ۵-۲۸.
۱۳۹۶
۱. تبیین مبانی فلسفی صیانت از قانون و بایسته های تربیتی آن از منظر افلاطون و کانت
ایروانی شهین
، آزادمنش سعید (۱۳۹۶).، فلسفه تربیت، ۲(۲)، ۷-۳۶.
۲. چگونگی نقش آفرنی وجه اجتماعی انسان در ارتقاء اخلاقی با تحلیل دیدگاه دیویی و ...
قاسمی مریم،
شرفی جم محمدرضا
، سیدمهدی سجادی،
ایروانی شهین
(۱۳۹۶).، پژوهش نامه اخلاق، ۱۰(۳۸)، ۹۹-۱۱۸.
۳. تبیین رویکرد هرمنوتیکی ماری هسه در فهم مفاهیم علمی
باقری سعیده،
ایروانی شهین
،
باقری نوعپرست خسرو
،
شرفی جم محمدرضا
(۱۳۹۶).، فلسفه علم، هفتم(اول)، ۱-۲۲.
۴. تحولات حرفه معلمی
ایروانی شهین
(۱۳۹۶).، مجله رشد معلم، ۳۵(۷)، ۹-۱۱.
۱۳۹۵
۱. مدرسه دارا، مدرسه ندار
ایروانی شهین
(۱۳۹۵).، مجله رشد معلم، ۳۵(۶)، ۱۴-۱۷.
۲. مدرسه در رنج تمرکز
ایروانی شهین
(۱۳۹۵).، مجله رشد معلم، ۳۵(۵)، ۱۰-۱۳.
۳. مدرسه به کجا می رود؟
ایروانی شهین
(۱۳۹۵).، مجله رشد معلم، ۳۵(۳)، ۱۰-۱۳.
۴. همه برای مدرسه
ایروانی شهین
(۱۳۹۵).، مجله رشد معلم، ۳۵(۲)، ۱۰-۱۱.
۱۳۹۴
۱. حکایت تلخ یک جدایی(ریشه های جدایی نگری آموزش و پرورش و ضرورت بازنگری در آن)
ایروانی شهین
(۱۳۹۴).، مجله رشد معلم، سی و چهارم(۲۹۱)، ۴۸-۵۲.
۲. عمل پژوهی جمعی راهبردی برای عبور از کوره راه های تربیت
ایروانی شهین
، باقری سعیده،
سجادیه نرگس سادات
، مدنی فر محمدرضا (۱۳۹۴).، مجله رشد معلم، سی و چهارم(۲۹۱)، ۵۹-۶۸.
۳. جایگاه دانش در مهارت آموزی
ایروانی شهین
، مرجانی بهناز (۱۳۹۴).، راهبرد فرهنگ، سی ام(سی ام)، ۶۷-۹۰.
۴. مناسبات پیشرفت و تربیت در تاریخ آموزش و پرورش ایران از دوره ی باستان تا پایان دوره ی پهلوی
ایروانی شهین
، وحدتی علی (۱۳۹۴).، چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ۳۰-۳۱ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۳۹۳
۱. مقدمه ای بر تبیین ماهیت نظام آموزش و پرورش ایران از آغاز دوره مدرن سازی تا امروز
ایروانی شهین
(۱۳۹۳).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، چهار(یک)، ۸۳.
۱
۲
»
×
فایل مقاله