- یکشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
شاهو صبار
مرتبه علمی : استادیار
دانشکده مطالعات جهان
شماره تماس : ۸۸۶۳۰۹۳۱
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۳۰
ارجاعات
۷
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۷
۱۴۰۳
۱۷
مقاله
۷
کنفرانس
۳
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. پیمایشی در ﻣﯿﺎن ﻋﻼﻗﻪ ﻣﻨﺪان ﺑﻪ پادکﺴﺖ چه ﻋﻮاﻣلی ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ وﻓﺎداری ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﻣﻨﺠﺮ می ﺷﻮد؟
صبار شاهو
،
بغزیان آلبرت
، نصرتی شقایق (۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ۲۰پیاپی ۷۶(۳).
۲. اخبار جعلی در ایران: یک پژوهش مرکب
مافی کیوان،
شاه قاسمی احسان
،
صبار شاهو
(۱۴۰۳).، فصلنامه جامعه، فرهنگ و رسانه، ۱۳(۵۲).
۱۴۰۲
۱. رویکرد آزمایشگاهی به رابطه ی باورهای افراد و واکنش های آنان به پیام ها در شبکه های اجتماعی
صبار شاهو
،
شاه قاسمی احسان
، کچوئی سمانه (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ۱۹(۴)، ۳۹-۶۶.
2. Motivations for Consuming Avatar-Specific Virtual Items on The Zepeto Gaming Platform
Aris Sharareh، Sarfi Tahereh، Akhavan Manige،
Sabbar Shaho
(2023)., Cadernos de Educação Tecnologia e Sociedade, 16(4), 1248-1258.
3. Beyond Territorial Colonization: A Study of Orientalist Self-Perceptions among Iranians
Sabbar Shaho
، Mohammadi Saeed،
Ghasemi Tari Zeinab
(2023)., Journal of World Sociopolitical Studies, 7(4), 609-644.
4. Battling COVID-19 Misinformation: Strategies for Combating Fake News
Sabbar Shaho
(2023)., The Proceeding of Media and Information Literacy (MIL) Seminar 2023, 25 October, Tehran, Iran.
5. Sociopolitical Problems on the Screens of Film Festivals
Sabbar Shaho
،
Hosseini Rouhollah
، Nosrati Shaghayegh، Sarfi Tahereh، Sabzali Maryam (2023)., POSITIF, 23(6), 56-79.
۶. باور به بازی با حاصل جمع صفر و وطن پرستی در میان ایرانیان
وبستر جنیس،
صبار شاهو
(۱۴۰۲).، نشریه علمی و پژوهشی مطالعات کشورها، ۱(۳)، ۳۵۳-۳۸۰.
7. New Communication Technologies and the Demise of ‘Natural’ Education
Shahghasemi Ehsan
،
Sabbar Shaho
، Zohouri Mostafa، Sabzali Maryam (2023)., Digitalization and Society Symposium, 10-12 May, Istanbul, Turkey.
۸. نقش رسانه در تأثیرگذاری سلبریتی ها بر جامعة ایران از منظر خبرگان همراه با طراحی مدل مدیریت رسانه ای تأثیرات فرهنگی و اجتماعی سلبریتی ها
صادقی نیا ابوالفضل،
صبار شاهو
،
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۲).، نشریه علمی و پژوهشی مطالعات کشورها، ۱(۱)، ۱۶۱-۱۸۳.
۱۴۰۱
۱. اثر بازی وارسازی بر درگیری کاربران با استفاده از داده های عینی و ذهنی (مورد مطالعه: اپلیکیشن کتاب صوتی بشنو)
باقری مجتبی،
سعید آبادی محمد رضا
،
صبار شاهو
(۱۴۰۱).، مطالعات مدیریت بهبود و تحول، ۳۱(۱۰۶).
۱۴۰۰
۱. مدل ارزیابی اثر بازی وارسازی بر درگیری برند
باقری مجتبی،
سعید آبادی محمد رضا
،
صبار شاهو
(۱۴۰۰).، فصلنامه مدیریت برند، ۸(۴).
۲. عنوان بررسی الگوهای تاثیرگذار بر گرایش مردم به اطلاعات نادرست در مورد کرونا: مطالعه ایران، روسیه و آلمان
کریمی ریابی الهه
،
صبار شاهو
، محمدی سعید، گلوکنر کون (۱۴۰۰).، تحولات جهانی در عصر کرونا و پساکرونا، ۱۵-۱۵ اسفند، تهران، ایران.
3. Migration to Kharej: Dreamed Expectations of Iranian Migrants vs. Experienced Actualities of Living Abroad
Gloeckner Keven Joshua،
Sabbar Shaho
(2022)., Journal of World Sociopolitical Studies, 6(1), 135-165.
4. Knowledge Management in the Age of Unreliable Messages. Do University Students Trust Online Messages? (A Survey from the Middle East)
Sabbar Shaho
، عبداللهی نژاد علیرضا، Heidari Ako، Mohammadi Fatemeh (2021)., AD-minister, July-December(39), 143-162.
5. Measuring the Iranians’ Over-Optimism about the Dreamland Abroad
Glockner Keven،
Sabbar Shaho
(2021)., The Second International Conference on Contemporary Iranian Studies, 1-2 November, Tehran, Iran.
6. Applying Grammar of Visual Design to Contemporary Iranian Caricature: Visual Social Semiotic Analysis of Political Cartoons from Khatkhati
Anferova Ekaterina،
Sabbar Shaho
(2021)., The Second International Conference on Contemporary Iranian Studies, 1-2 November, Tehran, Iran.
7. Anime, Consume, and Participation: Iranian Instagram Users Participation in Anime Fandom Activities
Golmohammadi Ali
، Khodabin Melika،
Sabbar Shaho
(2021)., The Journal of Cyberspace Studies [JCSS], 5(2), 163-176.
۱۳۹۹
۱. دانایی و نادانی در روزگار شبکه ها "مقدمه ای بر شناخت پیام های درست و نادرست در عصر اطلاعات"
صبار شاهو
(۱۳۹۹).
۲. تحلیل مصرف رسانه ای
عبداللهی نژاد علیرضا،
صبار شاهو
(۱۳۹۹).
۳. تحلیل مصرف رسانه ای
صبار شاهو
،
سعید آبادی محمد رضا
(۱۳۹۹).
۱۳۹۸
۱. آنجا که نمی دانیم چگونه اخلاقی باشیم؛ پژوهشی در میزان آگاهی بر مصادیق سرقت معنوی
صبار شاهو
، معصومی فر علی، محمدی سعید (۱۳۹۸).، تحقیقات فرهنگی ایران، ۱۲(۳).
2. Rethinking the Place of Social Media as an Intrinsically Peace-Promoting Means of Communication
Sabbar Shaho
، Masoumifar Ali (2019)., The First International Conference on Peace and Conflict Relolution (ICPCR), 29-30 April, Tehran, Iran.
۳. زنجیره: یک فراتحقیق درباره ظرفیتها، خطرها و کاربردهای مختلف فناوری بلاکچین
صبار شاهو
، معصومی فر علی (۱۳۹۸).، چهاردهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، ۸-۸ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۳۹۷
۱. حیات هوش طبیعی در روزگار هوش مصنوعی :نگاهی به جامعه ی آینده از دید فیلم های علمی- تخیلی مبتنی بر هوش مصنوعی
حسینی روح اله
،
صبار شاهو
(۱۳۹۷).، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ۱۴(۱۴).
۱
۲
»
×
فایل مقاله