- دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
سیدمحمد میرکمالی(بازنشسته)
مرتبه علمی : استاد
مدیر گروه آموزشی مدیریت
دانشکدگان فنی / دانشکده علوم مهندسی / دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۵۶
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۲۲
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۷۸
۱۴۰۳
۱۲۲
ارجاعات
۵
h-Index
۱۰۴
مقاله
۳
کنفرانس
۷
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۱۴ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. اعتباریابی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر توسعه حرفهای اعضا هیئتعلمی: تکنیک دلفی
اسمعیلی ماهانی حانیه،
پورکریمی جواد
، جمالی احسان،
میرکمالی سیدمحمد
(۱۴۰۳).، کارافن، ۲۱(۲)، ۴۲۷-۴۵۳.
۲. مشارکت، مردم سالاری و دموکراسی در حکمرانی آموزش عالی اروپا با تاکید بر فنلاند
میرکمالی سیدمحمد
،
اردو فاطمه
، شیردل میلاد (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی حکمرانی دانش بنیان; حکمرانی سنجی برنامه محور، ۲۱-۲۱ خرداد، تهران، ایران.
۳. شناسایی مولفه های رهبری اصیل دانشگاهی
امانی مهدی،
میرکمالی سیدمحمد
،
پورکریمی جواد
، ابوالقاسمی محمود،
عالی مرضیه
(۱۴۰۳).، پژوهش های رهبری آموزشی، ۸(۲۹)، ۹-۳۶.
۴. واکاوی علل مهاجرت نخبگان دانشگاهی از منظرکارکردهای آموزش عالی در ایران:مرور نظام مند(۱۱۳۸-۱۴۰۱۱
چم اسمانی معصومه،
نارنجی ثانی فاطمه
،
میرکمالی سیدمحمد
،
ذوالفقارزاده کرمانی محمد مهدی
(۱۴۰۳).، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، ۱۷(۱)، ۱-۲۵.
۱۴۰۱
۱. تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفه ای اعضا هیئت علمی
اسمعیلی ماهانی حانیه،
پورکریمی جواد
، جمالی احسان،
میرکمالی سیدمحمد
(۱۴۰۱).، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، ۱۵(۲)، ۶۵-۸۲.
۲. الگوی تضمین کیفیت آماده سازی دانشجو- معلمان در نظام تربیت معلم ایران
نامداری پژمان مهدی،
میرکمالی سیدمحمد
،
پورکریمی جواد
، فراستخواه مقصود (۱۴۰۱).، فصلنامه تعلیم و تربیت، ۳۸(۴)، ۷-۲۸.
۳. پیش بینی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی برحسب مولفه های کارکردهای اجرایی مغز
قائمی فرشته،
رستمی رضا
،
میرکمالی سیدمحمد
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۱).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۱(۳۱)، ۲۴۷-۲۷۰.
۴. عوامل مرتبط با اثربخشی آموزش های فنی و حرفه ای (مورد: مراکز فنی و حرفه ای شهر تهران)
پیش یار فرزاد،
پورکریمی جواد
،
میرکمالی سیدمحمد
(۱۴۰۱).، کارافن، ۱۹(۲)، ۹۱-۱۱۱.
۱۴۰۰
۱. مروری نظام مند و تحلیلی بر نظریه ها، مولفه ها و مدل های کارکردهای اجرایی مغز
قائمی فرشته،
رستمی رضا
،
میرکمالی سیدمحمد
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۰).، رویش روانشناسی، ۲(۳).
۲. شناسایی و اولویت بندی عوامل سازمانی موثر بر توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی: رویکردی آمیخته
اسمعیلی ماهانی حانیه،
پورکریمی جواد
، اجمالی احسان،
میرکمالی سیدمحمد
(۱۴۰۰).، مجله پژوهش های مدیریت عمومی، ۱۴(۵۲)، ۳۳-۶۳.
۳. شناسایی سازوکارهای مدیریت مؤثر معلمان فاقد صلاحیت
نارنجی ثانی فاطمه
،
میرکمالی سیدمحمد
، اسدی سمیه،
نصرتی فاطمه
(۱۴۰۰).، School Administration، ۹(۱).
۱۳۹۹
۱. عوامل مؤثر در ارزیابی عملکرد مدیران مدارس: یک رویکرد فراترکیب
میرکمالی سیدمحمد
، قائمی فرشته،
رستمی رضا
،
صالحی کیوان
(۱۳۹۹).، School Administration، ۸(۴).
۲. بررسی پژوهش های مرتبط با نظام مدیریت دانش در علوم دریایی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد فراتحلیل
نارنجی ثانی فاطمه
،
میرکمالی سیدمحمد
، محمود میرزاده کوهشاهی محمود میرزاده کوهشاهی (۱۳۹۹).، مجله آموزش علوم دریایی، ۲۱(۲۱).
۳. شناسایی و تبیین عوامل موثر بر توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی با تاکید بر نقش گروه های آموزشی: رویکردی آمیخته
اسمعیلی ماهانی حانیه،
پورکریمی جواد
،
میرکمالی سیدمحمد
، جمالی احسان (۱۳۹۹).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۰(۲۹)، ۱۶۷-۲۰۳.
۱۳۹۸
۱. ﭘﮋوﻫﺸﯽ ﮐﯿﻔﯽ درﺑﺎره ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻣﻮاﻧﻊ ﺧﻠﻖِ داﻧﺶ در داﻧﺸﮕﺎه
نارنجی ثانی فاطمه
،
میرکمالی سیدمحمد
(۱۳۹۸).، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ۲۴(۴).
۲. دستاوردهای یادگیری مورد انتظار در مقطع دکتری مدیریت آموزشی از نظر اعضای هیئت علمی و کارفرمایان: پژوهش کیفی
میرکمالی سیدمحمد
،
کرامتی محمد رضا
، عارفی محبوبه، فرانک مختاریان (۱۳۹۸).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۹(۲۷)، ۱۶۹.
۳. طراحی الگوی رهبری دانشگاه اسلامی
حمیدیا بابک،
میرکمالی سیدمحمد
،
پورکریمی جواد
، رضاییان علی (۱۳۹۸).، اندیشه مدیریت راهبردی، ۱۳(۲)، ۹۵-۱۳۷.
۴. ارزیابی وضعیت صلاحیتهای حرفهای معلمان "از دیدگاه مدیران" ابتدایی استان مرکزی
میرکمالی سیدمحمد
،
نارنجی ثانی فاطمه
، اسدی سمیه (۱۳۹۸).، School Administration، ۸(۳)، ۹۱-۱۱۰.
۵. شناسایی مؤلفه های اثرگذار در تضمین کیفیت آماده سازی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد کیفی
نامداری پژمان مهدی،
میرکمالی سیدمحمد
،
پورکریمی جواد
، فراستخواه مقصود (۱۳۹۸).، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، ۱۰(۲)، ۱-۳۴.
۶. بررسی اثربخشی آموزش های بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP
موسوی سیده مهسا،
نارنجی ثانی فاطمه
،
میرکمالی سیدمحمد
(۱۳۹۸).، فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۱۰(۱۰).
۱۳۹۷
1. TALENT-BASED HUMAN RESOURCE MANAGEMENT: A GROUNDED THEORY
Ramezani Farzaneh Tahereh،
Mirkamali Seyed Mohammad
،
Pourkarimi Javad
،
Gholi Pour Ariyan
(2018)., Journal Of Organizational Behavior Research, 3(1).
۲. بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت مورد مطالعه
نارنجی ثانی فاطمه
،
میرکمالی سیدمحمد
، مصطفوی فروشانی زینب السادات، اعلامی فرنوش (۱۳۹۷).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۶(۱۶)، ۹-۳۲.
۳. تحلیلی پدیدارشناسانه بر درک تضمین کیفیت آموزش و آماده سازی دانشجو معلمان
نامداری پژمان مهدی،
میرکمالی سیدمحمد
،
پورکریمی جواد
، فراستخواه مقصود (۱۳۹۷).، پژوهش در تربیت معلم، اول(۳)، ۱۹۷-۲۲۵.
4. Factors that enable knowledge creation in higher education: a structural model
Narenji Thani Fatemeh
،
Mirkamali Seyed Mohammad
(2018)., Data Technologies and Applications, 52(3), 424-444.
۵. مطالعه کیفی دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دوره کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دیدگاه صاحبنظران مدیریت آموزشی و کارفرمایان
میرکمالی سیدمحمد
،
کرامتی محمد رضا
(۱۳۹۷).، فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی، ۱۲(۴۰)، ۱۳۱.
۱
۲
۳
۴
۵
»
×
فایل مقاله