- جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
ابوالقاسم نادری روشناوند
مرتبه علمی : استاد
کمیته راهبردی دانشکده
عضویت هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۴۸
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۶۵
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
۵۱۳
ارجاعات
۱۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۶
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۳
۱۴۰۳
۶۵
ارجاعات
۴
h-Index
۷۷
مقاله
۱۴
کنفرانس
۷
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۹۸ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. تحلیلی بر عوامل مؤثر در تصمیمات تحصیلی دانشجویان با رویکرد شناختی (موردنگاری: دانشجویان دانشگاه تهران)
نادری روشناوند ابوالقاسم
، گرایی نژاد غلامرضا،
خدائی ابراهیم
، کیخا احمد (۱۴۰۳).، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، ۱۷(۲)، ۹-۴۰.
۱۴۰۲
۱. طراحی الگوی ارزیابی اثربخشی تحقیقات دانشگاهی: یک مطالعه فراترکیب
نادری روشناوند ابوالقاسم
، اصلاحی محمد،
صبوری علی اکبر
، محجوب حسن (۱۴۰۲).، فصلنامه سیاستگذاری عمومی، ۹(۴).
۲. واکاوی نقش شهریه در تصمیمات تحصیلی دانشجویان: مطالعه ای به روش فراترکیب
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
خدائی ابراهیم
، گرایی نژاد غلامرضا، کیخا احمد (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۳(۴۳).
۳. سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه
نادری روشناوند ابوالقاسم
، فتح تبار فیروزجایی کاظم،
عزتی میترا
، دین محمدی مصطفی (۱۴۰۲).، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ۲۹(۲)، ۲۷-۵۰.
۴. الگوی چندسطحی واکاوی نمرات آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
باقی یزدل رقیه،
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
خدائی ابراهیم
، جمالی احسان (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۳(۴۲)، ۷-۲۸.
۱۴۰۱
۱. واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری های آموزشی
نادری روشناوند ابوالقاسم
(۱۴۰۱).، مطالعات برنامه ریزی آموزشی - دانشگاه مازندران با همکاری انجمن آموزش عالی ایران، ۱۱(۲۲)، ۱۳۷-۱۵۲.
۲. تحلیل سیاست های گسترش گونه های مدارس در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
عبداللهی حسین، عباسپور عباس، فرهادی فرهاد،
نادری روشناوند ابوالقاسم
، خرسندی علی (۱۴۰۱).، مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی، ۱۲(۴۴)، ۵۱-۸۰.
۳. بررسی رابطه توزیع درامد با وضعیت بهره مندی از آموزش عالی (استان اردبیل)
اسماعیلی زهرا،
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
خرازی سیدعلی نقی
(۱۴۰۱).، ایده های نو در تعلیم و تربیت، ۲(۴)، ۱۳-۲۳.
۴. سنجش و ارزیابی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه دانشگاه تهران)
نادری روشناوند ابوالقاسم
، خشکاب شهربانو، حمیدی زاده محمدرضا، محجوب عشرت آبادی حسن (۱۴۰۱).، فصلنامه آموزش عالی ایران، ۱۴(۲).
۵. تدوین الگویی برای توسعه مالی دانشگاه مبتنی بر نظریه داده بنیاد
منجم زاده سیدسعید،
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
پوررستمی ناهید
، گرایی نژاد غلامرضا (۱۴۰۱).، راهبرد فرهنگ، ۱۵(۵۷)، ۱۳۷-۱۶۵.
۶. اقتصادسنجی آموزش عالی رویکردی نوین برای ارزیابی تناسب تدریس و تحقیق اعضای هیأت علمی
نادری روشناوند ابوالقاسم
(۱۴۰۱).، فصلنامه تدریس پژوهی، ۱۰(۱).
۱۴۰۰
1. Efficiency measurement of higher education units using multilevel frontier analysis
Naderi Rushnavand Abolghasem
(2022)., JOURNAL OF PRODUCTIVITY ANALYSIS, 57(1), 79-92.
۲. اخلاق حرفه ای از منظر اقتصاد آموزش عالی
نادری روشناوند ابوالقاسم
(۱۴۰۰).، چهارمین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار، ۱۰-۱۰ آذر.
۳. ارائه الگویی برای دانش محوری دانشگاههای کشور
نادری روشناوند ابوالقاسم
، موسوی خطیر سیدجلال (۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی، ۱۱(۴۳)، ۳۸۵-۴۱۰.
۱۳۹۹
۱. شناسایی مولفه های اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با رویکرد فراترکیب
نادری روشناوند ابوالقاسم
، خشکاب شهربانو، حمیدی زاده محمدرضا، محجوب عشرت آبادی حسن (۱۳۹۹).، فصلنامه آموزش عالی ایران، ۱۲(۴)، ۴۵-۹۶.
۲. تخصیص منابع کارایی محور در واحدهای آموزش عالی: الزامات، پیامدها و چشم اندازها
نادری روشناوند ابوالقاسم
(۱۳۹۹).، پژوهشنامه اقتصادی، ۲۰(۴)، ۲۶۱-۲۹۰.
۳. تخصیص منابع عملکرد محور در آموزش عالی: جعبه ای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهره وری
نادری روشناوند ابوالقاسم
(۱۳۹۹).، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ۲۶(۳ پیاپی ۹۷)، ۱-۱۸.
۴. تخصیص منابع عملکرد محور در آموزش عالی
نادری روشناوند ابوالقاسم
(۱۳۹۹).، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ۲۶(۳)، ۱-۱۸.
۵. بررسی وضعیت سرمایه انسانی دبیران شهر صحنه و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
نادری روشناوند ابوالقاسم
، گودرزی محمدعلی، حاتمی گروسی جعفر (۱۳۹۹).، سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت، ۳(۱)، ۵۹-۶۴.
۶. الگوی ارزیابی کیفیت تصمیمات تخصیص منابع در دانشگاه: رویکرد فراترکیب
نادری روشناوند ابوالقاسم
، کرمی محمدرضا،
عزتی میترا
،
سوری علی
(۱۳۹۹).، مطالعات برنامه ریزی آموزشی - دانشگاه مازندران با همکاری انجمن آموزش عالی ایران، ۹(۱۷)، ۲۵۲.
۷. ارائه الگو یی برای طراحی سامانه تصمیمیار مالی و قابلیتهای آن در دانشگاه
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
عزتی میترا
، دین محمدی مصطفی، فتح تبارفیروزجایی کاظم (۱۳۹۹).، مطالعات برنامه ریزی آموزشی - دانشگاه مازندران با همکاری انجمن آموزش عالی ایران، ۹(۱۷).
۸. بازتعریف رابطه دولت-دانشگاه
نادری روشناوند ابوالقاسم
(۱۳۹۹).، نامه آموزش عالی، ۱۱(۳).
۱۳۹۸
۱. طراحی الگوی انتخاب رشته محل داوطلبان کارشناسی ارشد مهندسی برق
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
خدائی ابراهیم
،
عبادی جعفر
، فیروزآبادی مرتضی (۱۳۹۸).، مطالعات برنامه ریزی آموزشی - دانشگاه مازندران با همکاری انجمن آموزش عالی ایران، ۸(۱۶).
۲. ارائه الگویی برای طراحی سامانه تصمیم یار مالی در دانشگاه
فتح تبارفیروزجایی کاظم،
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
عزتی میترا
، دین محمدی مصطفی (۱۳۹۸).، مطالعات برنامه ریزی آموزشی - دانشگاه مازندران با همکاری انجمن آموزش عالی ایران، ۱(۱).
۳. نظریه کارفرما-کارگزار در بازتعریف رابطه دولت-دانشگاه چه نقشی می تواند داشته باشد؟
رحمانی تیمور
،
نادری روشناوند ابوالقاسم
، عبدی سجاد (۱۳۹۸).، سومین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی، ۲۵-۲۶ دی، تهران، ایران.
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله