سیدمهدی شریفی

سیدمهدی شریفی

مرتبه علمی : دانشیار
  • مدیر گروه مدیریت رسانه پردیس البرز دانشگاه تهران
  • عضو شورای سردبیری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • مشاور رسانه ای رییس دانشگاه تهران
دانشکدگان مدیریت
مدیریت رسانه
Google Scholar
  • ۳۴۸ ارجاعات
  • ۹ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۰

پایان نامه ها و رساله ها

  • ۱۰۲ پایان نامه ها
تحلیل محتوا

بررسی تطبیقی فرایند رشد تفکر استراتژیک مدیران مراکز استانی حوزه هنری

فاطمه زنگنه (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ، سیدمهدی شریفی

طراحی مدل اقناع کارکنان صنایع خلاق ،مورد مطالعه:اتاق خبر تلویزیون

مهران ابراهیمی نژاد (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ، فرشته امین، سیدمهدی شریفی
اقناع
persuasion

آسیب شناسی، الزامات و راهکارهای مدیریت استعداد در سازمان های رسانه ای داخلی

فاطمه پورفرج (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۱۸) ، سیدمهدی شریفی
ریسک برند
تاب آوری برند
پلتفرم های مبادله های
بحران برند
brand crisis
brand resilience
brand risk;
transaction platform