- پنجشنبه، ۲۰ دی ۱۴۰۳
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
سیدمهدی شریفی
مرتبه علمی : دانشیار
مدیر گروه مدیریت رسانه پردیس البرز دانشگاه تهران
عضو شورای سردبیری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
مشاور رسانه ای رییس دانشگاه تهران
دانشکدگان مدیریت
مدیریت رسانه
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳۳۳
ارجاعات
۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۳
۱۴۰۳
۶۵
مقاله
۴
کنفرانس
۸
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. بررسی نسبت مفاهیم صنایع خلاق، صنایع فرهنگی، صنایع خلاقِ فرهنگی و صنایع فرهنگیِِ خلاق با مفهوم رسانه: به سوی سامان دهی نظری
انصاری نفیسه،
شریفی سیدمهدی
،
مختاریان پور مجید
،
فیاضی بی بی مرجان
(۱۴۰۳).، نوآوری و ارزش آفرینی، ۱۳(۲۵).
۲. شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان سرایی دیجیتال در رسانه های اجتماعی در صنعت گردشگری
احمدنیا میثم،
روشندل اربطانی طاهر
،
نرگسیان عباس
،
شریفی سیدمهدی
، خه بات درفشی (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۲)، ۴۷۸-۵۱۷.
۱۴۰۲
1. Health-related digital content engagement during the COVID-19 pandemic: an elaboration likelihood model lens
Sharifi Seyed Mahdi
،
Jalilvand MohammadReza
، Emami Kervee Shabnam (2024)., Journal of Integrated Care, ahead-of-print(ahead-of-print), 1-29.
۲. طراحی مدل مفهومی مرجعیت رسانه ای برای سازمان صدا و سیما
سلیم حجت،
سیدجوادین سیدرضا
، خجسته باقرزاده حسن،
شریفی سیدمهدی
(۱۴۰۲).، پژوهشهای ارتباطی، ۳۰(۴).
۳. تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)
شریفی سیدمهدی
،
جلیلوند محمدرضا
، عابدی فاطمه (۱۴۰۲).، بررسی های مدیریت رسانه، ۲(۴)، ۴۴۰-۴۶۶.
۴. تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما)
شریفی سیدمهدی
،
جلیلوند محمدرضا
، شیدایی سعید (۱۴۰۲).، بررسی های مدیریت رسانه، ۲(۲).
۱۴۰۱
۱. واکاوی مؤلفه های تأثیرگذار محافظت از داده ها در اعتمادزایی کاربران رسانه های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی
مومنی خواه درسا،
شریفی سیدمهدی
،
جلیلوند محمدرضا
(۱۴۰۱).، بررسی های مدیریت رسانه، ۱(۴)، ۳۷۳-۳۹۸.
۲. ارائه ی الگوی توسعه ی کارکنان مبتنی بر رویکرد شناختی در صنایع خلّاق فرهنگی (مورد مطالعه:سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)
منزوی ایلیا،
شریفی سیدمهدی
،
امین فرشته
(۱۴۰۱).، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، ۹(۳۵).
۳. شناسایی تکنیک های اقناع در شبکه تلویزیونی کان ۱۱ رژیم صهیونیستی
مرتضوی فر فاطمه،
شریفی سیدمهدی
(۱۴۰۱).، پژوهشنامه رسانه بین الملل، ۷(۲).
۴. نقش هفت نظریه تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه ای بین المللی گروه های تروریستی (مطالعه موردی: داعش)
قاپچی هومن،
شریفی سیدمهدی
،
فرهنگی علی اکبر
،
روشندل اربطانی طاهر
(۱۴۰۱).، دو فصلنامه علمی دین و ارتباطات، ۲۹(۶۲).
۵. نشانه های اقناعی زنان تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی برای تبلیغات شفاهی الکترونیک و تأثیر بر قصد خرید کاربران
حاتمی علیرضا،
شریفی سیدمهدی
، لبافی سمیه (۱۴۰۱).، زن در فرهنگ و هنر، ۱۴(۴).
۶. مطالعه تطبیقی دیپلماسی دیجیتال آمریکا، بریتانیا، چین و روسیه
زمانیان معصومه،
شریفی سیدمهدی
، شیخ الاسلامی محمدحسن،
نرگسیان عباس
(۱۴۰۱).، پژوهشنامه رسانه بین الملل، ۷(۱)، ۱۱-۴۴.
۷. ارائه مدل شهرت رسانه ای کانال های پیام رسان خبری با رویکرد داده بنیاد
نظامی پریسا،
شریفی سیدمهدی
،
نرگسیان عباس
،
رضوانی مهران
(۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۸(۳۰).
۱۴۰۰
۱. امکان سنجی استفاده از داده های رسانه های اجتماعی در مدیریت شهرت بخش خبری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
صدوق زهرا سادات،
شریفی سیدمهدی
، سمیه لبافی (۱۴۰۰).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۳(۴).
۲. شناسایی وظایف و الزامات اخلاقی رسانه های اسلامی در حوزه خبر و اطلاع رسانی
شریفی سیدمهدی
، صلواتیان سیاوش، سلیم حجت (۱۴۰۰).، دو فصلنامه علمی دین و ارتباطات، ۲۸(۱).
۳. پیش بینی فروش فیلم در گیشه سینمای ایران با رویکرد پویایی سیستم
کمالی سراجی مهیار، میرفخرالدینی سیدحیدر،
شریفی سیدمهدی
، امیدی افشین (۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات، ۲۲(۵۵).
۴. شناسایی و تبیین اصول و شیوه های طراحی جدول پخش شبکه های سیما
مهدی مینایی، خجسته حسن،
پورحسین رضا
،
شریفی سیدمهدی
(۱۴۰۰).، رسانه های دیداری و شنیداری، ۱۵(۱).
۵. سیاست های تحریریه در رسانه های ایران؛ تحلیل موقعیت فرآیند تولید خبر در خبرگزاری های داخلی
تمنایی امیرحسین،
شریفی سیدمهدی
،
نرگسیان عباس
(۱۴۰۰).، مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی، ۱۱(۳۹)، ۱۶۰-۱۸۵.
۱۳۹۹
۱. نقش شبکه های اجتماعی مجازی در فرآیند اقناع رسانه ای جوانان اروپایی توسط گروه های تروریستی (مطالعه موردی: داعش)
قاپچی هومن،
فرهنگی علی اکبر
،
روشندل اربطانی طاهر
،
شریفی سیدمهدی
(۱۳۹۹).، رسانه و فرهنگ (مطالعات میان رشته ای در رسانه و فرهنگ)، ۱۰(۲).
۲. مطالعه روند تولیدات علمی در حوزه رسانه و امنیت در پایگاه استنادی وبگاه علوم
سمیه لبافی،
شریفی سیدمهدی
، محمدی داود (۱۳۹۹).، پژوهشهای ارتباطی، ۲۷(۱۲۳).
۳. الگوی مطلوب دیپلماسی رسانه ای در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
شفیعی سروستانی مریم،
روشندل اربطانی طاهر
،
شریفی سیدمهدی
،
نوربخش یونس
(۱۳۹۹).، پژوهشنامه علوم سیاسی، ۱۵(۴).
۴. فنون اقناع در رسانه
شریفی سیدمهدی
، بختیاری تهمینه، ابراهیمی مهران، حاج محمدی علی (۱۳۹۹).
۵. طراحی الگوی مدیریت عملکرد در صنایع خلاق و فرهنگی
شریفی سیدمهدی
،
روشندل اربطانی طاهر
، لطیفی میثم، جواهری جواد (۱۳۹۹).، فرهنگ در دانشگاه اسلامی، ۱۰(۳۵).
۶. طراحی مدل شایستگی مدیران صنایع خلاق (مورد مطالعه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران)
منزه لیلا،
شریفی سیدمهدی
،
امین فرشته
،
روشندل اربطانی طاهر
(۱۳۹۹).، مدیریت سازمانهای دولتی، ۸(۳).
۷. طراحی مدل شایستگی رهبران صنایع خلاق با استفاده از روش پشتیبان اجماع گسسته و مدل سازی ساختاری تفسیری
شریفی سیدمهدی
،
فرهنگی علی اکبر
،
حیدری علی
، عقیلی سید وحید، میرزایی رابر فاطمه (۱۳۹۹).، مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، ۱۲(۲).
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله