مسعود کیماسی

مسعود کیماسی

مرتبه علمی : استادیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
Google Scholar
  • ۳۴۸ ارجاعات
  • ۹ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۳

پایان نامه ها و رساله ها

  • ۲۹۷ پایان نامه ها

سنجش اثرات میزان تعامل پذیری وب سایت بر تمایل به خرید مشتری در فضای آنلاین

سیدمحمدحسین شهرستانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۲/۱۷) ، مسعود کیماسی، روزا هندیجانی، روزا هندیجانی

طراحی مدلی برای سنجش کیفیت خدمات فین تک ها

نسترن حق جوی جوانمرد (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۸/۲۸) ، مسعود کیماسی، محمدعلی شاه حسینی، محمدعلی شاه حسینی

بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین

فاطمه میرزایی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۸/۱۵) ، مسعود کیماسی
تبلیغات شخصی آنلاین
عوامل عاطفی
مؤلفه های نظریه ی انتخاب عقلانی
واکنش منفی
affective factors
online personalized advertising
rational choice theory
reactance
مدل کسب و کار
نظریه برخاسته از داده
نوآوری باز
صنعت بانکداری ایران
مدل کسب و کار باز
grounded theory
business model
banking industry
open business model
open innovation