- جمعه، ۲ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
مسعود کیماسی
مرتبه علمی : استادیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳۴۸
ارجاعات
۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۲۹۷
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۲۹۷ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان
نازنین رحمانی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
مسعود کیماسی
،
محمدرحیم اسفیدانی
،
سیدرضا سیدجوادین
تبلیغات
تمایل مصرف کنندگان به نوستالژی و تأثیر بسته بندی نوستالژیک بر کیفیت درک شده و قصد خرید
فائزه صفا (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۴) ،
مسعود کیماسی
ارائه بدیل ها در مدل کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه در ایران با ورود نسل های جدید تکنولوژی شبکه ی همراه
شاهین آرپناهی ایستادگی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۴/۱۹) ،
مسعود کیماسی
،
احسان چیت ساز
،
محمدرحیم اسفیدانی
business model
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر نگرش نسبت به تبلیغات نقش واسطه ای کنجکاوی و توجه به تبلیغات و احساسات مشتری
عرفان باوندپور (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ،
مسعود کیماسی
بررسی تأثیر اعتماد به نفس بر توجه دیداری و تمایل به خرید محصولات سازگار با محیط زیست: مطالعه ی آزمایشگاهی با ردیاب چشم بر روی برچسب های رد پای کربن
فاطمه مصلح (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۳/۲۸) ،
روزا هندیجانی
،
مسعود کیماسی
،
روزا هندیجانی
سنجش اثرات میزان تعامل پذیری وب سایت بر تمایل به خرید مشتری در فضای آنلاین
سیدمحمدحسین شهرستانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۲/۱۷) ،
مسعود کیماسی
،
روزا هندیجانی
،
روزا هندیجانی
استخراج ویژگی های در گیرکننده متن پیام های برند های آریشی و بهداشتی از رویکرد متن کاوی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
صنم متقی خامنه (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰) ،
مسعود کیماسی
،
علی دیواندری
درگیری مصرف کننده
طراحی مدلی برای سنجش کیفیت خدمات فین تک ها
نسترن حق جوی جوانمرد (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۸/۲۸) ،
مسعود کیماسی
،
محمدعلی شاه حسینی
،
محمدعلی شاه حسینی
بررسی اثرات مؤلفههای عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین
فاطمه میرزایی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۸/۱۵) ،
مسعود کیماسی
تبلیغات شخصی آنلاین
عوامل عاطفی
مؤلفه های نظریه ی انتخاب عقلانی
واکنش منفی
affective factors
online personalized advertising
rational choice theory
reactance
ارائه مدل بلوغ گشودگی مدل کسب وکار درصنعت بانکداری ایران
فهیمه ملااحمدی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۷/۲۴) ،
مسعود کیماسی
،
نیما گروسی مختارزاده
،
محمدعلی شاه حسینی
،
محمدعلی شاه حسینی
مدل کسب و کار
نظریه برخاسته از داده
نوآوری باز
صنعت بانکداری ایران
مدل کسب و کار باز
grounded theory
business model
banking industry
open business model
open innovation
۱
۲
۳
۴
۵
...
۳۰
»
×
خلاصه پایان نامه