مسعود کیماسی

مسعود کیماسی

مرتبه علمی : استادیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
Google Scholar
  • ۳۴۸ ارجاعات
  • ۹ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۳

پروفایل

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، تهران ، مدیریت -سیاستگذاری در بخش عمومی

۱۳۸۳ ←

M.S ، تهران ، مدیریت بازرگانی-بازاریابی بین الملل

۱۳۸۰ ←

کارشناسی ، شهیدچمران اهواز ، مدیریت بازرگانی

۱۳۷۶ ←

کلمات کلیدی


Chart
رفتار مصرف کنندهپاسخ شناختیتبلیغات شخصی آنلایناصلیواکنش منفیجنسیت ادراکی برندیادگیری عمیقنرم افزار تحلیل حالات صورتعذرخواهیدلبستگی ادراکی برندخشمهیجاناتبازاریابی اینفلوئنسرهاجانشینی و همنشینیبازاریابی با هوش مصنوعیدلالتنشانه شناسیnatural language processingبلاغتعوامل عاطفیخودگزارشگریادراکقصد بخششتعامل با برندوفاداری ادراکی برندتصویر برندمزهشبکه های عصبی پیچشیارتباطات پسابحرانپاسخ عاطفیاشتباه برندارتباط متقابلتبلیغاتبانکداری خردمؤلفه های نظریه ی انتخاب عقلانیسن ادراکی برندرنگbrand attachmentاتحاد و توافقconsumer responsesقیمتbrand allianceکیفیت؛ خدمات ؛بانک تجارت؛ مدل کارترموردکاوی چندگانهsubstitution and associationhotel industrysemioticsartificial intelligent marketingbanking industryتوسعه محصول جدیدنوآوری بازreportbrand engagementrational choice theoryinfluencer marketingمدیریت دانشدرگیری مصرف کنندهبرندسازی شخصیcognitive responseاتحاد ترفیعپایتونconvolutional neural networksاشتیاقانتظار نتایج مثبتکلید واژه ها: هوش سازمانیانتظارات لذت جویانهdeep learningadvertsluxury brandبرند تجملیinterrelationshipمحصولات غذایی فراسودمندonline personalized advertisingدرک فوایدselfforgivenessبازاریابیسرنوشت مشترکattitudebrand ageغنی سازیonline reviewsfrmationbrand loyaltybrand transgressionتمایل به خریددارائی های فکریچشم انداز استراتژیکاجتماعیاستراتژیblockchainمدل کسب و کار بازاعتبار ادراک شدهنظریه برخاسته از دادهpersonal brandingهوشیاری برندcrisis communicationمدیریت بازاریابی؛ گردشگری؛ خدمات تور؛ رضایت گردشگر؛ وفاداری گردشگرmachine learningآسیب شناسیrhetoric figuresارزشcustomer valuesentiment analysisمدلسازی ساختاری تفسیریقصد انتخاب غذای سالمdigital bankingمدیریت دانش مشتریمدیریت تجربه مشتریgrounded theoryکانو؛ ویژگی‏ها یا الزامات اساسی؛ویژگی‏های عملکردی؛ویژگی‏های انگیزشیدانش مشتریاتحاد برندtasteaffective factorspythonبلوغ مدیریتفشار عملکردشکل گیریimplicationبازاریابی سیاسیopen innovationمذاکرات اعطای مجوزreadiness assementبانکداری دیجیتالbank mellatکلید واژه ها: ارزیابی عملکردارزش سلامتیperceived validityapologyارزش مشتریمشتری آنلاینمحصول متناسب با بازارحزب پیشرفت و عدالت ایران اسلامینظرات آنلاینتبلیغات؛ صنایع ادبی؛ استعاره کلامی؛ کنایه کلامیperceived luxury valuesangerbrand imagebrand awarenessمرور نظام مند ادبیاتبانک ملتتجزیه و تحلیل احساساتمدل کسب و کاربازاریابی مدرنemotional responsebrand genderpolitical marketingpromotional allianceبخش بندی روان شناختیfacereaderپردازش زبان طبیعیمتغیرهای جمعیت شناختیالگوی سه شاخگیصنعت بانکداری ایرانnew product developmentمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره بلوکییادگیری ماشینemotionsdigikalaغذای سالمروش زبان طبیعیمیل به تغییرسازمان صداوسیماقصد رای دادنreactancebusiness modelبانک توسعه صادرات ایرانmultiple case studyسنجش آمادگیعلاقه به غذای سالمعملکرد بازاریابیmainنگرشintention to voteبخش بندی بازارopen business modelcolorارزش های نجملی درک شدهsystematic literature reviewهک رشددیجی کالادرک مشکلاتبکارگیری دانشصنعت هتلداریتجربه مشتریسنجش رضایت مشتریانHighcharts.com
End of interactive chart.