- دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
مسعود کیماسی
مرتبه علمی : استادیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳۴۸
ارجاعات
۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
1382
1403
۵۷
مقاله
۷
کنفرانس
۱۲
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۶ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. واکنش مصرف کنندگان به اشتباه های برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند
شیبانی مقدم نغمه،
کیماسی مسعود
،
هندیجانی روزا
، صالح ترکستانی محمد (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۳)، ۶۱۸-۶۴۰.
۲. ارائه بدیل ها در مدل کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه در ایران با ورود نسل های جدید تکنولوژی شبکه ی همراه
آرپناهی ایستادگی شاهین،
کیماسی مسعود
،
چیت ساز احسان
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۳).، تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک، ۳(۲)، ۲۲۲-۲۰۶.
۳. موانع و محرک های اجرای مسئولیت اجتماعی در بانک های تجاری کشور
گودرزی زهرا،
کیماسی مسعود
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۳).، برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی، ۱۵(۵۸)، ۳۷۳-۴۱۹.
۱۴۰۲
۱. تأثیر مکان برچسب بر توجه دیداری مصرف کنندگان در بسته بندی محصولات سازگار با محیط زیست
هندیجانی روزا
، مصلح فاطمه،
کیماسی مسعود
(۱۴۰۲).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۳(۴)، ۹۷-۱۱۴.
۲. ارائه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا
حاجی حسینی مرتضی،
شاه حسینی محمدعلی
،
نظری محسن
،
کیماسی مسعود
(۱۴۰۲).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۴(۵۶)، ۲۳۳-۲۵۵.
۳. شناسایی و طبقه بندی ویژگی های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف کننده: رویکرد فراترکیب
دیواندری علی
،
کیماسی مسعود
، متقی خامنه صنم (۱۴۰۲).، مدیریت بازرگانی، ۱۵(۳).
۴. ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان با رویکرد فراترکیب
سیدجوادین سیدرضا
،
اسفیدانی محمدرحیم
،
کیماسی مسعود
، رحمانی نازنین (۱۴۰۲).، فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، ۹(۱).
۱۴۰۱
۱. مطالعات نظام مند مدلهای کسب و کار باز
شاه حسینی محمدعلی
، ملااحمدی فهیمه،
گروسی مختارزاده نیما
،
کیماسی مسعود
(۱۴۰۱).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۵(۳۰).
۲. ارایه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا
حاجی حسینی مرتضی،
شاه حسینی محمدعلی
،
نظری محسن
،
کیماسی مسعود
(۱۴۰۱).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱(۲).
۳. بررسی تاثیر برندسازی شخصی سیاست مداران بر قصد شهروندان تهرانی به رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی
آخ الصنایع مهدی،
وارث سیدحامد
،
کیماسی مسعود
(۱۴۰۱).، اندیشه مدیریت راهبردی، ۱۵(۳).
۴. تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی)
آخ الصنایع مهدی،
وارث سیدحامد
،
کیماسی مسعود
(۱۴۰۱).، اندیشه مدیریت راهبردی، ۱۶(۳۳).
۵. شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام مند ادبیات
پرچمی سرقین مریم،
اسفیدانی محمدرحیم
، صادق محمدهادی،
کیماسی مسعود
، شهریار عزیزی (۱۴۰۱).، فصلنامه مدیریت برند، ۹(۲)، ۱۱۵-۱۳۸.
۶. توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین تک ها با استفاده از رویکرد مرور نظام مند
حق جوی جوانمرد نسترن،
کیماسی مسعود
،
شاه حسینی محمدعلی
(۱۴۰۱).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۲(۴۵)، ۱۸۹-۲۱۶.
۷. شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک ها و فین تک ها با استفاده از مرور نظام مند ادبیات علمی
شاه حسینی محمدعلی
،
کیماسی مسعود
،
شامی زنجانی مهدی
، حقیقی خواه مریم (۱۴۰۱).، مدیریت بازرگانی، ۱۴(۲)، ۱۹۹-۲۲۷.
۸. بررسی چشم انداز سیاستگذاری بازاریابی سیاسی در ایران
کیماسی مسعود
،
متقی ابراهیم
، سیاری سروش، وکیل زاده حسن (۱۴۰۱).، فصلنامه سیاستگذاری عمومی، ۸(۱۲).
۹. طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمانهای خدماتی از منظر فعالیتهای مدیریت منابع انسانی برندمحور (مطالعۀ موردی بانک ملت)
جمالی شهرام،
حمیدی زاده علی
،
کیماسی مسعود
،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۱).، چشمانداز مدیریت دولتی، ۱۳(۱)، ۱۳۷-۱۵۹.
۱۰. بازاریابی انسان به انسان
کیماسی مسعود
،
شاه حسینی محمدعلی
، باوندپور عرفان (۱۴۰۱).
۱۴۰۰
۱. مدلسازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب وکار مجازی در صنعت بیمه
آبدارزاده پدرام،
روشندل اربطانی طاهر
،
کیماسی مسعود
، عقیلی سید وحید (۱۴۰۰).، مدیریت بازرگانی، ۱۳(۴).
۲. طراحی چارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال (نمونه پژوهی: بانک ملت)
طجرلو علیرضا،
انصاری منوچهر
،
دیواندری علی
،
کیماسی مسعود
(۱۴۰۰).، مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، ۱۳(۴)، ۵۵۹-۵۷۹.
۳. ارائه چارچوبی متضمن شاخصهای مرتبط برای ارزیابی آمادگی بانک های تجاری جهت استفاده از فناوری بلاک چین با روش فراترکیب
خلیلی زهرا،
کیماسی مسعود
، عباسی جواد،
شاه حسینی محمدعلی
(۱۴۰۰).، فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، ۱۳(۴۹)، ۱۸۳-۱۹۴.
۴. بررسی عوامل حیاتی موفقیت (CSFs) بانک های تجاری در بانکداری خرد (مقایسه تطبیقی بین بانک های بزرگ و کوچک در ایران)
موسی خانی محمد
،
کیماسی مسعود
، بسلان پور حسن (۱۴۰۰).، سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار، ۲۳-۲۴ آبان، سمنان، ایران.
۵. طراحی مدل جامع کاربردپذیری وب سایت بانکداری اینترنتی
شیبانی آزاد،
کیماسی مسعود
،
هندیجانی روزا
، ترکستانی محمدصالح (۱۴۰۰).، مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، ۹(۳۶)، ۱۱۳-۱۵۶.
۶. ماهیت شناسی بازاریابی رابطه ای سیاسی: مرور نظام مند
سیاری سروش،
کیماسی مسعود
،
متقی ابراهیم
(۱۴۰۰).، اندیشه مدیریت راهبردی، ۱۵(۲۹).
۷. جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل کنندگی جنسیت
کیماسی مسعود
،
هرندی عطاءاله
، روستایی منیژه (۱۴۰۰).، فصلنامه مدیریت برند، ۸(۲).
۸. عصب پژوهی مصرف کننده
کیماسی مسعود
، نصیری سپیده، عموئی اوجاکی علی (۱۴۰۰).
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله