- دوشنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
حمیدرضا یزدانی
مرتبه علمی : دانشیار
عضو کمیته بازمهندسی ساختار دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی
مدیرکل برنامه ریزی و معماری سازمانی دانشگاه تهران
عضو هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه تهران
دبیر کارگروه ساماندهی نیروی انسانی دانشگاه تهران
دبیر کارگروه ساماندهی ساختارهای آموزشی دانشگاه تهران
سرپرست مرکز آموزش های حرفه ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران
عضو کارگروه امور ایثارگران دانشگاه تهران
عضو شورای برنامه ریزی،گسترش و نظارت آموزشی دانشگاه تهران
عضو کارگروه بازنگری آیین نامه استخدامی کارکنان دانشگاه تهران
عضو کمیته ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه تهران
مشارکت در طراحی،راه اندازی و برگزاری برنامه های فرهنگی،تربیتی،آموزشی،پژوهشی وفناوری در بستر شبکه تلویویزن اینترنتی دانشگاه تهران
عضو شورای نظارت و ارزیابی واحدهای پژوهشی پژوهشگاه دانشگاه تهران
سرپرست پردیس بین المللی اروند دانشگاه تهران
عضو و دبیر کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی
کارگروه تخصصی علمی آموزشهای کاربردی و حرفهای دانشگاه تهران
دانشکدگان مدیریت
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۴۲۷
ارجاعات
۱۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
۱۸۹۱
ارجاعات
۱۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۲
۱۴۰۴
۴۲۷
ارجاعات
۱۲
h-Index
۲۳۲
مقاله
۱۳
کنفرانس
۶
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۵۱ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
1. From empty to empowering: Leveraging vacant land for urban socio-ecological resilience
Naghibi Maryam، فیضی محسن،
Yazdani Hamidreza
، akhlassi ahmad (2025)., Frontiers of Architectural Research, 14(4), 1076-1089.
2. New Venture Creation: Past, Present, and Future Research
Mohammadi Navid
،
Karimi Asef
،
Heidary Dahooie Jalil
،
Sajadi Seyed
،
Yazdani Hamidreza
(2025)., JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY, published online(published online).
۱۴۰۳
۱. ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت گذاری پویا (رویکرد فراترکیب)
حقیقی نسب منیژه،
یزدانی حمیدرضا
، گلی فاطمه (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۷(۱).
۲. الگوی برندسازی شرکت های مادر
نصرالهی وسطی سیمین، کردنائیچ اسدالله، مشبکی اصفهانی اصغر،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۳).، فصلنامه مدیریت برند، ۱۱(۴)، ۱۳-۶۶.
۳. بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی
یزدانی حمیدرضا
، شرفی وحید، محمدی فاطمه، فیض محمد رسول (۱۴۰۳).، مطالعات رفتار مصرف کننده، ۱۱(۴)، ۱۶۸-۱۸۷.
۴. بازشناسی شایستگیهای شخصیتی کارآفرینان با رویکرد فراترکیب
سلیمانی نژاد آزاده،
زارعی متین حسن
،
حجازی سیدرضا
،
مقیمی سیدمحمد
،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مطالعات منابع انسانی، ۱۴(۴)، ۱-۳۲.
۵. ارائه فرامدل خط مشی گذاری توسعه هوش مصنوعی در صنعت فینتک
اسکندری علی،
مانیان امیر
،
سلطانی مرتضی
،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت دولتی ایران، ۷(۳)، ۱-۴۹.
6. Providing A Framework for Explaining and Measuring Person-Organization Fit with A Meta-Synthesis Approach (Case Study: Bonyad Shahid Organizations)
[] []،
Yazdani Hamidreza
،
Zare Hamid
(2024)., Journal of Electrical Systems, 20(8), 256-265.
۷. سطحبندی پیشایندهای رفتار مصرفکننده مبتنی بر رفتار خرید در صنعت نوشیدنی
کیانی رضا، عابدی احسان، هاشمی سید محمود،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۳).، مطالعات کمی در مدیریت، ۱۵(۵۸)، ۶۰-۸۲.
8. From mental representation to strategic foresight: a guide to thriving in a VUCA business world
Soltani Morteza
، Souri Mohammad Ehsan، بهمن حاجی پور،
Yazdani Hamidreza
، Sankar Sana Shib (2024)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(3).
۹. نگاهی مفهومی به منتورینگ الکترونیکی: با روش فراترکیب
کریمی آصف
،
یزدانی حمیدرضا
، ابرقوی زاده زاهده (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی، ۱۴(۲)، ۱۱۳-۱۴۴.
۱۰. معرفی «نوآوری استراتژیک» به عنوان مفهومی نو در ادبیات مدیریت استراتژیک: تحلیل مفهوم
کلاتی سیده رویا، کردناییج اسدالله،
صابری علی
،
یزدانی حمیدرضا
،
باقری راغب قدرت اله
(۱۴۰۳).، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران، ۱۶(۳۱)، ۱۴۷-۱۷۲.
11. Identifying the Consequences of Strategic Innovation in the Football Industry
kalati seyedeh roya، کردناییج اسدالله،
Saberi Ali
، Yoon Yong-Jin،
Yazdani Hamidreza
،
Bagheri Ragheb Ghodratollah
(2024)., Sports Business Journal, 4(3), 115-139.
12. Antecedents And Consequences OfBrand Orientation In Small And Medium-Sized Enterprises
Mazloumi Shamali Mohammad Mehdi، کردناییج اسدالله، خداداد حسینی سید حمید،
Yazdani Hamidreza
(2024)., International Journal of Central Banking, 20(1), 398-423.
۱۳. نگاشت مغزی همدلی شناختی در رهبری عصبمحور (نورولیدرشیپ) با استفاده از الکتروانسفالوگرافی کمّی (qEEG)
خضرائی حاذق فکر حسام،
یزدانی حمیدرضا
،
زارعی متین حسن
(۱۴۰۳).، پژوهشهای کاربردی روانشناختی، ۱۵(۲)، ۱۵۵-۱۸۱.
۱۴. مروری منظم بر موارد کاربست روش مرکز سنجش در آموزش و نتایج حاصل از اجرای آن
نورزاد بهار،
مقدم زاده علی
،
یزدانی حمیدرضا
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۴(۴۶).
۱۵. بررسی آثار تأخیر در پروژههای ساختوساز بر افزایش هزینههای نهایی پروژه، از دیدگاه بازیگران با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم (مطالعه موردی: پروژه مجتمع تجاری در قم)
صفاری نیا امیر حسین،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۳).، مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، ۱۶(۲)، ۲۵۰-۲۸۱.
۱۶. شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده حسابرسی: رویکرد فراترکیب
منصوری محمد جواد،
کرمی غلامرضا
،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۳).، بررسی های حسابداری و حسابرسی، ۳۱(۲).
۱۷. اعتبارسنجی الگوی خط مشی گذاری شبکه ای در حوزه بانکداری دیجیتال در ایران
قدمی مهدی، موسی خانی مرتضی، الوانی سید مهدی،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۳).، فصلنامه دانش سرمایه گذاری، ۱۳(۲)، ۴۱۳-۴۳۰.
۱۸. طراحی الگوی پیشبینی و ارزیابی همکاری راهبردی نظام بانکی و استارتاپهای فینتک با رویکرد استنتاج فازی عصبی ـ تطبیقی
عنصری آرش، خمسه عباس، ترابی تقی،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۳).، مدیریت دارایی و تامین مالی، ۱۲(۲)، ۵۹-۸۰.
۱۹. ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ
میرزاییان خمسه پیوند، حقیقی نسب منیژه،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۳).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۲۳(۵۷)، ۱۸۴-۲۱۴.
۲۰. موانع شناسی رفتاری در پیاده سازی طرح های تحولی
یزدانی حمیدرضا
، اکبری اصل رضا، شیرازی مهرزاد (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۵۷).
۲۱. مدل چارچوب حاکمیت داده در مبارزه با پولشویی درسیستم بانکی ایران (مطالعه موردی: بانک ملت ایران)
پناهی مهدی،
یزدانی حمیدرضا
،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات مالی و بانکداری اسلامی، ۱۰(بهار)، ۱۳۰-۱۵۴.
۲۲. شناسایی و دسته بندی مشکلات بازاریابی داروهای گیاهی از منظر تولیدکنندگان، شرکت های پخش دارویی، داروخانه ها و مصرف کنندگان در ایران
عابدینی علی،
ایرانی حمیدرضا
،
یزدانی حمیدرضا
، ترابی راحله (۱۴۰۳).، راهبردهای مدیریت در نظام سلامت، ۹(۱)، ۴-۱۶.
۲۳. ارائة الگوی رهبری اثربخش به منظور افزایش رضایت شغلی کارکنان درمانی در دوران کرونا (مورد مطالعه: بیمارستان های منتخب)
زارعی متین حسن
، آرتا پریسا،
جندقی غلامرضا
،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۳).، مدیریت فرهنگ سازمانی، ۲۲(۱)، ۲۱-۳۲.
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۱
»
×
فایل مقاله