- دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
سیدابوالقاسم میرا(بازنشسته)
مرتبه علمی : استادیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳۷
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۲
۱۴۰۲
۳۷
ارجاعات
۲
h-Index
۳۱
مقاله
۳
کنفرانس
۲
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۳۶ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۲
1. Providing a Customer Value Maturity Model based on the Dynamic Capabilities of Educational Institutions
Ghanbari Mahdi،
Abbasian Ezatollah
،
Mira Seyed Abolghasem
(2023)., Iranian journal of educational sociology, 6(3).
۱۴۰۱
۱. فرایند خط مشی گذاری مبتنی بر موضع سازی در حوزه خرده فروشی بازار ایران
حسینی شادی،
میرا سیدابوالقاسم
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۱).، خط مشی گذاری عمومی در مدیریت، ۱۳(۴۷)، ۶۵-۷۴.
۲. اولویت بندی استراتژی های مبتنی بر رویکردهای مزیت رقابتی در صادرات چرم ایران
اسماعیلی راد احمد،
عباسیان عزت اله
،
میرا سیدابوالقاسم
(۱۴۰۱).، کارافن، ۱۹(۲).
۱۴۰۰
۱. شناسایی پیشرانه های مدل کسب و کار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظام مند
امامی اقلیمی پگاه،
اسفیدانی محمدرحیم
،
میرا سیدابوالقاسم
(۱۴۰۰).، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، ۴(۱۲)، ۴۹-۷۶.
۲. استراتژی های بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای کوچک فعال در زمینه گردشگری
پناهنده امیرحسین،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
بودلایی حسن
،
میرا سیدابوالقاسم
(۱۴۰۰).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۵(۱).
۱۳۹۹
۱. واکاوی چالش های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک)
میرا سیدابوالقاسم
،
حیدری علی
،
رستمی ولی
، شم بیاتی ناصر (۱۳۹۹).، مدیریت بازرگانی، ۱۲(۴).
۲. توسعه مدل رفتار مصرف کننده در بیمه های زندگی تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
بختیار نصرآبادی حسینعلی،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
میرا سیدابوالقاسم
،
ودادهیر ابوعلی
(۱۳۹۹).، مطالعات رفتار مصرف کننده، ۷(۱)، ۲۱۷-۲۴۴.
3. Customer engagement in sales promotion
Kaveh Azam،
Nazari Mohsnen
، van der Rest Jean Pear،
Mira Seyed Abolghasem
(2020)., Marketing Intelligence & Planning, 39(3), 424-437.
۴. تبیین دوگانگی های شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی
حسینعلی بختیار نصرآبادی حسینعلی،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
ودادهیر ابوعلی
،
میرا سیدابوالقاسم
(۱۳۹۹).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۲(۲۳)، ۱-۳۳.
۱۳۹۸
۱. توسعة مدل رفتار بازخرید بیمه گذاران بیمة زندگی: پژوهشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
بختیار نصرآبادی حسینعلی،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
میرا سیدابوالقاسم
،
ودادهیر ابوعلی
(۱۳۹۸).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۹(۴)، ۳۳-۵۴.
۱۳۹۷
۱. تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تهران)
نظری محسن
،
میرا سیدابوالقاسم
، اسماعیلی سعیده (۱۳۹۷).، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، ۱۳(۱۴)، ۵۷-۸۲.
۲. بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم
میرا سیدابوالقاسم
،
خانلری امیر
، دیندار یاشار (۱۳۹۷).، مدیریت بازرگانی، ۱۰(۱)، ۱۸۷-۲۰۶.
۱۳۹۶
۱. درک بازاریابی دیجیتال استراتژی های بازاریابی دیجیتال
میرا سیدابوالقاسم
، زیاد زاده علیرضا (۱۳۹۶).
۱۳۹۵
1. a structural model of knowleedge management-strategic orientations
Mira Seyed Abolghasem
، mohammadi ahranjani nazli (2016)., inderscience onlin, 2(10).
۱۳۹۴
۱. ارزیابی شرکت های برتر ایرانی براساس اصول ششگانه حاکم بر طبیعت
موسی خانی محمد
،
میرا سیدابوالقاسم
، حبیب زاده بهزاد (۱۳۹۴).، هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، ۴-۵ اسفند، تهران، ایران.
۲. از انگیزه های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر ( مورد مطالعه : ایران)
میرزایی روزبه، نصیری حکیمه،
میرا سیدابوالقاسم
(۱۳۹۴).، مدیریت بازرگانی، ۷(۴)، ۹۲۱-۹۴۰.
۳. بررسی رابطه تسهیم اطلاعات با پاسخگویی به مشتری در هتل های پنج ستاره کیش
نصری نصر آبادی نیلوفر،
موسی خانی محمد
،
میرا سیدابوالقاسم
، سعیدی ولی اله (۱۳۹۴).، کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع، ۹-۹ آذر، تهران، ایران.
4. Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media
Khanlari Amir
، Rezaei Faezeh،
Mira Seyed Abolghasem
(2015).
۱۳۹۳
۱. شناسایی عوامل موثر در تشخیص فرصت بازاریابی تورفته(ویژه) در صنعت مواد غذایی ایران
میرا سیدابوالقاسم
(۱۳۹۳).، مدیریت و توسعه، ۲۶(۳)، ۶۲-۳۹.
2. The Role of Excitement and Brand Image in Word of Mouth
Mira Seyed Abolghasem
، Tavakoli Laleh، Panahandeh Amirhossin (2014)., European Journal of Business and Management, 17(6), 170-177.
۳. ارزیابی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف
حقیقی محمد
،
میرا سیدابوالقاسم
(۱۳۹۳).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۴(۳)، ۷۵-۸۸.
۴. بررسی عوامل مؤثر بر تبلی غهای شفاهی در صنعت بانکداری
میرا سیدابوالقاسم
(۱۳۹۳).، فرآیند مدیریت و توسعه، ۲۷(۱)، ۱۱۵-۱۳۲.
۱۳۹۲
1. the effect of internet advertising compared to other non-internet advertising on consumer perception
Hosseini Shadi، Farzianpour Fereshte،
Mira Seyed Abolghasem
،
Hasangholi Pouryasouri Tahmours
، Seyed Hashemi Tloun Mohammad Reza (2014)., PENSEE, 76(3), 46.
۲. اثر تبلیغات اینترنتی در مقایسه با دیگر تبلیغات غیر اینترنتی در ادراک مصرف کننده
میرا سیدابوالقاسم
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، فرزیان پور فرشته، حسینی شادی (۱۳۹۲).، PENSEE، ۷۶(۳)، ۴۰۹-۴۲۷.
۳. مطالعه نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در حال توسعه صنعت اکوتوریسم جزیره کیش
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
میرا سیدابوالقاسم
، صمیمی مقدم سحر (۱۳۹۲).، Information and Knowledge Management، ۴(۷)، ۷۳-۸۵.
۱
۲
»
×
فایل مقاله