سیدابوالقاسم میرا

سیدابوالقاسم میرا(بازنشسته)

مرتبه علمی : استادیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
Scopus
  • ۳۷ ارجاعات
  • ۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵

فعالیت های علمی
۱۳۸۲۱۴۰۲

  • ۳۷ارجاعات
  • ۲ h-Index
  • ۳۱ مقاله
  • ۳ کنفرانس
  • ۲ کتب
۱۴۰۲
۱۴۰۱
۱۴۰۰

۱. شناسایی پیشرانه های مدل کسب و کار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظام مند

امامی اقلیمی پگاه، اسفیدانی محمدرحیم، میرا سیدابوالقاسم (۱۴۰۰).، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، ۴(۱۲)، ۴۹-۷۶.
۱۳۹۹
Kaveh Azam، Nazari Mohsnen، van der Rest Jean Pear، Mira Seyed Abolghasem (2020)., Marketing Intelligence & Planning, 39(3), 424-437.

۴. تبیین دوگانگی های شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی

حسینعلی بختیار نصرآبادی حسینعلی، حسنقلی پوریاسوری طهمورث، ودادهیر ابوعلی، میرا سیدابوالقاسم (۱۳۹۹).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۲(۲۳)، ۱-۳۳.
۱۳۹۸
۱۳۹۷
۱۳۹۶
۱۳۹۵

1. a structural model of knowleedge management-strategic orientations

Mira Seyed Abolghasem، mohammadi ahranjani nazli (2016)., inderscience onlin, 2(10).
۱۳۹۴

۱. ارزیابی شرکت های برتر ایرانی براساس اصول ششگانه حاکم بر طبیعت

موسی خانی محمد، میرا سیدابوالقاسم، حبیب زاده بهزاد (۱۳۹۴).، هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، ۴-۵ اسفند، تهران، ایران.

۲. از انگیزه های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر ( مورد مطالعه : ایران)

میرزایی روزبه، نصیری حکیمه، میرا سیدابوالقاسم (۱۳۹۴).، مدیریت بازرگانی، ۷(۴)، ۹۲۱-۹۴۰.

۳. بررسی رابطه تسهیم اطلاعات با پاسخگویی به مشتری در هتل های پنج ستاره کیش

نصری نصر آبادی نیلوفر، موسی خانی محمد، میرا سیدابوالقاسم، سعیدی ولی اله (۱۳۹۴).، کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع، ۹-۹ آذر، تهران، ایران.
۱۳۹۳

2. The Role of Excitement and Brand Image in Word of Mouth

Mira Seyed Abolghasem، Tavakoli Laleh، Panahandeh Amirhossin (2014)., European Journal of Business and Management, 17(6), 170-177.
۱۳۹۲

1. the effect of internet advertising compared to other non-internet advertising on consumer perception

Hosseini Shadi، Farzianpour Fereshte، Mira Seyed Abolghasem، Hasangholi Pouryasouri Tahmours، Seyed Hashemi Tloun Mohammad Reza (2014)., PENSEE, 76(3), 46.