- پنجشنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
شیوا کیوان پناه مارالانی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
شماره تماس : ۶۱۱۱۹۰۹۲
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۰۴۱
ارجاعات
۱۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۱۵۴
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۵۴ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
" بررسی تاثیر عامل ارزیابی در فرضیه ی بار درگیری بر یادگیری لغات به صورت ضمنی "
فهیمه قاسمی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۷/۲۹) ،
شیوا کیوان پناه مارالانی
،
حسین کرمی
تاثیر منابع ارزیابی یادگیری محور بر دانش وعملکرد مدرسین زبان انگلیسی
سمانه قانعی ارانی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۷/۱۷) ،
شیوا کیوان پناه مارالانی
پیچیدگی نحوی و تنوع واژگانی در زبان گفتاری و نوشتاری استدلالی زبان آموزان سطح پیشرفته انگلیسی
زهرا تقی زاده (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
شیوا کیوان پناه مارالانی
،
حسین کرمی
تقویت توانش بیان هویت درنوشتار آکادمیک به زبان دوم توسط دانشجویان ایرانی به دوشیوه آموزش مستقیم و آموزش غیر مستقیم
نرگس بکتاش (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
شیوا کیوان پناه مارالانی
آموزش مستقیم
explicit instruction
پردازش عبارت های اسمی موضوع و افزوده توسط فارسی زبانان فراگیر انگلیسی
محمدحسام ربیعی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۳/۳۰) ،
حمیده معرفت
،
شیوا کیوان پناه مارالانی
ارزیابی دوره های آموزش زبان انگلیسی بانکی در بانک ملی ایران، با بکارگیری مدل CIPP استافل بیم
محمد زرین (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۳۰) ،
شیوا کیوان پناه مارالانی
انگلیسی با اهداف ویژه
program evaluation
نقش نوع تکلیف و فاصله گذاری بر پیچیدگی عملکرد فراگیران زبان انگلیسی در تکلیف تکرار شونده
امیر بقالی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۸) ،
شیوا کیوان پناه مارالانی
،
حسین کرمی
نوع فعالیت
تکلیف تکرار شونده
پیچیدگی عملکرد
task repetition
task modality
complexity of performance
ارزیابی تغیرات احتمالی در هویت زبان آموزان ایرانی، میزان تلاش آنها در یادگیری زبان و اولویت شان در داشتن مدارس بومی انگلیسی یا ایرانی در دو محیط نیوزلند و ایران
ماریا شبیری (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱/۲۶) ،
شیوا کیوان پناه مارالانی
ایران
cross
هویت زبان آموزان
نیوزلند
مدرس زبان غیر بومی
مدرس زبان بومی
; internal sense of legitimacy
actional influence of context
expanding circle
innercircle
بررسی (عدم) مطابقت بین باورها و عملکرد معلمان و زبان آموزان زبان انگلیسی در ارتباط با استقلال زبان آموزان در کردستان عراق
ئاوات هادی محمد (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹) ،
سید رضا دشتستانی
،
شیوا کیوان پناه مارالانی
بررسی دانش، باور و عملکرد مدرسان زبان انگلیسی در رابطه با ارزیابی سواد نوشتاری در کردستان عراق
ئه فین عبدالله علی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹) ،
سید رضا دشتستانی
،
شیوا کیوان پناه مارالانی
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۶
»
×
خلاصه پایان نامه