- چهارشنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
شیوا کیوان پناه مارالانی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
شماره تماس : ۶۱۱۱۹۰۹۲
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۰۴۱
ارجاعات
۱۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۸
۱۴۰۳
55
مقاله
34
کنفرانس
4
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۹۳ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
1. Promoting Authorial Voice Expression in Academic Writing of EFL Learners Through Implicit and Explicit Instruction
Baktash Narges،
Kaivanpanah Maralani Shiva
،
Alavi Seyed Mohammad
(2024)., Applied Research on English Language, 13(4).
2. Enhancing Writing Ability of Iranian EFL Learners through Learning-Oriented Assessment: Peer and Teacher Feedback Implementation
Ghanei Arani Samaneh،
Alavi Seyed Mohammad
،
Kaivanpanah Maralani Shiva
(2024)., language testing in asia, 14(1).
3. Syntactic Complexity and Lexical Diversity in L1/L2 Writing of EFL Learners
Alaei Fazel،
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Mohammadi Maedeh (2024)., JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND LEARNING, 16(33).
۴. درآمدی بر آموزش و ارزشیابی الکترونیکی زبان انگلیسی
کیوان پناه مارالانی شیوا
، تقی زاده لنگری مصطفی (۱۴۰۳).
۱۴۰۲
1. Writing Assessment Literacy in EFL Context: Insights from Iraqi Kurdish Teachers
Ali Aveen،
Kaivanpanah Maralani Shiva
(2024)., Applied Research on English Language, 13(1), 55-78.
2. Developing Learner Autonomy: Novice and Experienced EFL Teachers’ Beliefs and Strategies
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Mohammad Awat (2023)., Issues in Language Teaching, 12(2), 217-242.
3. Developing Learner Autonomy: Novice and Experienced EFL Teachers’ Beliefs and Strategies
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Hadi Mohammad Awat (2023)., Issues in Language Teaching, 12(2).
۱۴۰۱
1. Iranian English Learners' Perception of Native and Non-native English Teachers in New Zealand and Iran: A Multilingual Identity Perspective
Shobeiry Maria،
Alavi Seyed Mohammad
،
Kaivanpanah Maralani Shiva
(2023)., Teaching English as a Second Language Quarterly, 42(1), 91-119.
2. The Effects of Reading and Listening on L2 Incidental Learning and Retention of Different Dimensions of Word Knowledge
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Akbarian Is'haaq، Rezaei Maryam (2022)., Language Related Research, 13(5), 75-115.
۳. تأثیر راهبردهای آموزشی درونداد-محور و برونداد-محور بر استفاده از ساختارهای وارونه انگلیسی
کیوان پناه مارالانی شیوا
، رفسنجانی نژاد سارا (۱۴۰۱).، نشریه پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی، ۱۲(۱)، ۱۶۵-۱۸۷.
۱۴۰۰
1. IRANIAN EAP PRACTITIONERS’ COMPETENCES, PRACTICES, AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT
Kaivanpanah Maralani Shiva
،
Alavi Seyed Mohammad
، Bruc Ian، Hejazi Seyyed Yahya (2021)., ESP Today-Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level, 9(2).
2. The Effect of Explicit, Implicit, and Modified-Implicit Instruction on EFL Learners’ Vocabulary Learning and Retention
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Akbarian Is'haaq، Salimi Hamid (2021)., Iranian Journal of Language Teaching Research, 9(2), 129-146.
۱۳۹۹
1. EAP in the expanding circle: Exploring the knowledge base, practices, and challenges of Iranian EAP practitioners
Kaivanpanah Maralani Shiva
،
Alavi Seyed Mohammad
، Bruce Yan، Hejazi Seyed Yahya (2021)., Journal of English for Academic Purposes, 50(1), 100971.
2. The Effect of Task Type on Autonomous EFL Learners’ Interactive Negotiations in a Text-based Synchronous Computer-mediated Context
Khomeijani Farahani Aliakbar
،
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Naseri Zainab Sadat (2020)., JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND LEARNING, 11(24).
3. The Effect of Instruction on the Development of Voice in EFL Argumentative Writing
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Khakbaz Nafiseh (2020)., Issues in Language Teaching, 9(2), 89-119.
4. The effect of Bloom-based activities and Vygotskian scaffolding on Iranian EFL learners’ use of the speech act of request
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Taghizadeh Langari Mostafa (2020)., CURRENT PSYCHOLOGY, 41(9).
5. The Effect of Bloom-based ILP Instruction on Iranian EFL learners’ Use of External and Internal Modification Strategies in the Speech Act of Request
Kaivanpanah Maralani Shiva
،
Alavi Seyed Mohammad
، Taghizadeh Langari Mostafa (2020)., Language Horizons, 4(1), 273-297.
6. L2 Writers’ Processing of Teacher vs. Computer-generated Feedback
Kaivanpanah Maralani Shiva
،
Alavi Seyed Mohammad
، Meschi Rose (2020)., JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND LEARNING, 12(26), 175-215.
۱۳۹۸
1. The effect of input-based and output-based tasks with different and identical involvement loads on Iranian EFL learners’ incidental vocabulary learning
Kaivanpanah Maralani Shiva
،
Alavi Seyed Mohammad
، Ravandpour Afsaneh (2020)., Cogent Psychology, 7(1).
2. Examining the Effect of Listening Strategy Instruction on EFL Iraqi learners’ Listening Anxiety
Kaivanpanah Maralani Shiva
،
Alavi Seyed Mohammad
، AL-Shammari Hussein (2020)., Arab World English Journal, 11(1), 62-85.
3. Teachers' Practices and Awareness of Grammar Teaching Principles
Kaivanpanah Maralani Shiva
،
Alavi Seyed Mohammad
، Hamed Barghi Ali (2019)., TEACHING ENGLISH LANGUAGE AND LITERATURE SOCIETY OF IRAN (TELLSI), 13(2).
4. Depth of Processing in Different Instructional Conditions and Iranian Learners’ Interpretation of English Inversion Structures
Kaivanpanah Maralani Shiva
،
Alavi Seyed Mohammad
، Rafsanjani Nejad Sara (2019)., Journal of Modern Research in English Language Studies, 6(3).
5. Willingness to Write in EFL Contexts
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Ghonsooly Behzad، Salari Beynabaj Naser (2019)., Applied Research on English Language, 8(3), 339-364.
۶. سهم گستردگی و عمق دانش واژگان در موفقیت خلاصه نویسی فراگیران زبان انگلیسی
کیوان پناه مارالانی شیوا
، پروین مهسا (۱۳۹۸).، نشریه پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی، ۹(۲)، ۴۲۳-۴۴۴.
7. The Impact of Two Forms of written Corrective feedback on Iranian IELTS Candidates’ Writing Bandscores: Traditional vs Computer -generated
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Mehrabi Tavana Mahdi (2019)., 5th ELT Conference, 1 May, Iran.
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله