شیوا کیوان پناه مارالانی

شیوا کیوان پناه مارالانی

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
شماره تماس : ۶۱۱۱۹۰۹۲
Google Scholar
  • ۱۰۴۱ ارجاعات
  • ۱۶ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۲

پروفایل

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، دانشگاه تهران ، آموزش زبان آنگلیسی

۱۳۸۰ ← ۱۳۸۴

M.S ، دانشگاه تهران ، آموزش زبان آنگلیسی

۱۳۷۸ ← ۱۳۸۰

کارشناسی ، دانشگاه تهران ، زبان و ادبیات انگلیسی

۱۳۷۴ ← ۱۳۷۷

کلمات کلیدی


Chart
language acquisitionenglish languageزبان آموزیزبان انگلیسیانگلیسی با اهداف ویژهخواندن و درک مطلبcomputerآموزش مستقیمساده شدهexplicit instructionsecond language learningانگلیسی با اهداف آکادمیکتحلیل نیازهابسط داده شدهیادگیری زبان دومwritingدانشجویان پزشکیbasketballcontex(linguistic)*مهارت های زبانvocabulary depthانگیزه تلفیقیپیامwriting qualitypragmatic awarenesscomplexity of performancereduced personal accomplishmentcoachingcipp modelاندازه واژگانیthe rasch modelgender classroomsrelated variablesهویت زبان آموزانitem response theoryمتغیرهای مرتبط با زبان آموزانتستinguistic competenceexpanding circleپیچیدگی عملکردcontent standardshigh schoolنوع درون دادnational curriculumانگیزه معلمآزمون مهارت زبان انگلیسی دانشگاه تهرانمتاسنتز کیفیگونه ی شخصیتیtask repetitionاستراتژی های درون ارتباطیعمق واژگانیincidental vocabulary learningانگیزه بیرونیmultiemotional exhaustiontask modalitywdctcrossیادآوریexposure frequencydifferential item functioningfairnessبسامد واژهآموزشtrainingمدل آموزش معلّمایرانتوانش زبانیکیفیت نوشتنصحت تولید گفتارspeaking fluencyانگیزه موضوعیuniversity of tehran english proficiency testشگرد ارتباطword dimensionدقت گفتاریبرونگراییenglish language studentsforeign language anxiety (fla)تبحر در زبانmdctefl contextteachingطراحیخلاقیتدانشجویان زبان انگلیسیvocabulary learning strategy and learners? beliefsspeaking complexityنوشتناستراتژی های ارتباطیمصاحبه شفاهیآموزش زبان ارتباطینوشتاربعد واژهعمق پردازشساختار مقالاتمدرس زبان غیر بومیارزیابی پویاvocabulary knowledgeimplicitbased modelcommunicative language teaching (clt)empathyتوانش برقراری ارتباط خود انگیختهstage magicآموزش تلویحیgenerated feedbackبازخورد معلمprogram evaluationسبکهای یادگیریimprovisation of powerدرون گراییانگیزه کاربردیdepth of processingperformance evaluationburnoutactional influence of contextrefusalتمایل به برقراری ارتباطشیوایی تولید گفتارمدرس زبان بومیjob satisfactionmultidimensionalityactfel standardsبازخورد رایانه ایclass sizemodifiedکامپیوترoccupational stressدرونگراییteacherdesign and developmentspeaking accuracyنوع فعالیتنیوزلندitem biassingle effect۳۶۰ degree feedbackتربیت مدرّس زبان انگلیسییادگیری تصادفی واژگانenglish language teachingدستور زبانratiocinative talesexplicit and implicit instructionengineeringبرون گرایییوwillingness to communicate (wtc)انگیزه بشردوستانهintroversionاستراتژی های برون ارتباطیreading comprehensioninnercircleدانشگاه آزاد اسلامی (تربت حیدریه)rhetorical structureانگیزه درونیretentionextraversionmixednew historicismیادگیری واژگانترکیبیislamic azad university (torbat heydariyeh); internal sense of legitimacyvocabulary sizeتدریسiranlearnercoachهوش هیجانیاستنباط خواندنcommunication strategyage classroomsgrammarپیچیدگی گفتاریmessagelanguage skillsروانی گفتاریinput modalityتکلیف تکرار شونده*منظورشناسی(زبانشناسی)based feedbackdepersonalizationمهندسیHighcharts.com
End of interactive chart.