- جمعه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
سعید حسن زاده
مرتبه علمی : استاد
معاون اداری و مالی دانشکده روان شناسی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
آموزش کودکان استثنایی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۷
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳۶۷
ارجاعات
۱۰
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
۲۰۳۰
ارجاعات
۲۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۴/۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۱۸۳
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۸۳ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
تدوین برنامه تنظیم هیجان مبتنی بر مدل گراس با استفاده از سینی شن درمانی: بررسی اثربخشی آن بر خود تنظیمی هیجانی و تعامل با همسالان و والدین در کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
صبا صمدزاده (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۴/۴/۱۰) ،
سعید حسن زاده
تنظیم هیجان
emotion regulation
اثربخشی آموزش بیوفیدبک براساس تغییرپذیری ضربان قلب بر کاهش نشانه های و افزایش کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
مونا اسبقی ابخشش (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۸/۸) ،
سعید حسن زاده
،
جواد پورکریمی
،
علی اکبر ارجمندنیا
working memory
executive functions
کارکردهای اجرایی
حافظه فعال
مقایسه کارکرد های اجرایی و پیشرفت تحصیلی دختران نوجوان با و بدون اختلال نقص توجه/بیش فعالی
رویا فرامرزی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۸/۲۹) ،
سعید حسن زاده
،
علی اکبر ارجمندنیا
executive function
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی برنامه ی مهارت های ارتباطی کاربردی با استفاده از مدل سازی ویدیویی بر ارتباط پیش کلامی، کلامی و تعامل والد-کودک با اختلال طیف اتیسم.
زهرا جوادی نرده (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
سعید حسن زاده
کودک
تعامل والد
child
parent interaction
ویژگی های روانسنجی آزمون هوش غیرکلامی تونی ۴ (TONI۴) بر روی کودکان ایرانی مقطع ابتدایی با آسیب شنوایی
نگار صالحی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
سعید حسن زاده
،
علی مقدم زاده
hearing impairment
آسیب شنوایی
تدوین و بررسی اثر بخشی برنامه ارتقاء مهارتهای خواندن و نوشتن بر اساس کارکردهای اجرایی ویژه دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی با کاستی توجه
سمانه ملکی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
سعید حسن زاده
،
جواد پورکریمی
executive functions
کارکردهای اجرایی
dyslexia
نارساخوانی
attention deficit disorder
تدوین برنامه مداخلات اموزشی به هنگام خانواده محور و ارزیابی اثر بخشی آن بر ارتقای مهارتهای تحولی و مهارت-های شناختی، حرکتی و ارتباطی کودکان پیشدبستانی با تأخیر تحولی کلی
(دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
سعید حسن زاده
،
کیوان صالحی
،
غلامعلی افروز
family
تحول
development
بررسی نگرش و رغبت معلمان مدارس عادی نسبت به حضور دانش آموزان استثنایی در کلاس های تلفیقی
محمد نمازی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
سعید حسن زاده
،
غلامعلی افروز
طراحی الگوی مطلوب سنجش سلامت شناختی نوآموزان پیش از دبستان
فاطمه دهقان پورمحمدابادی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ،
سعید حسن زاده
،
علی اکبر ارجمندنیا
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی چک لیست غربالگری زود نشانه های اختلال طیف اتیسم در نوباوگان زیر ۳ سال
نوید احمدپور (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۴) ،
سعید حسن زاده
autism
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۹
»
×
خلاصه پایان نامه