- پنجشنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
سعید حسن زاده
مرتبه علمی : استاد
معاون اداری و مالی دانشکده روان شناسی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
آموزش کودکان استثنایی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۷
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳۵۵
ارجاعات
۱۰
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۱۹۵۳
ارجاعات
۲۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۱
۱۴۰۳
۳۵۵
ارجاعات
۱۰
h-Index
۱۶۰
مقاله
۳۱
کنفرانس
۱۰
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۰۱ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. بررسی اثربخشی برنامۀ توان بخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر انعطاف پذیری شناختی و تعامل اجتماعی دانش آموزان مبتلا به طیف اوتیسم
شفیعی الهام،
قاسم زاده سوگند
،
ارجمندنیا علی اکبر
،
حسن زاده سعید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۵(۴).
۲. اثربخشی مهارت آموزی پردازش های چهارگانه مغز بر کارکردهای شناختی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی
معینی زهره، کشاورزی ارشدی فرناز،
غلامعلی لواسانی مسعود
،
حسن زاده سعید
(۱۴۰۳).، مجله علوم روانشناختی، ۲۳(۱۴۱).
۳. طراحی واثربخشی برنامه ارتقاء مهارت های خواندن براساس کارکردهای اجرایی ویژه دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی باکاستی توجه
ملکی سمیه،
حسن زاده سعید
،
رستمی رضا
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۳).، مجله علوم روانشناختی، ۲۳(۱۳۴).
۴. مرور نظام مند برنامه ی آموزش والدین هانن بر مهارت های ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم
محمدزاده عادل،
حسن زاده سعید
،
شکوهی یکتا محسن
،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۳).، روانشناسی افراد استثنایی، ۱۴(۵۳).
۱۴۰۲
۱. کاربردپذیری فناوری کمکی در آموزش و درمان کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: مطالعه ی مروری نظام مند.
شفیعی الهام،
ارجمندنیا علی اکبر
،
قاسم زاده سوگند
،
حسن زاده سعید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۴۰۲).، مجله علمی پژوهان، ۱۴۰۲; ۲۱((۴))، ۱۴۰۲; ۲۱ (۴) :۲۹۵-۳۰۴.
۲. اثربخشی آموزش مهارت های عصب روان شناختی بر مهارت خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
کشاورز ولیان نرگس،
حسن زاده سعید
، کاشانی لیلا، اساسه مریم (۱۴۰۲).، پژوهشهای کاربردی روانشناختی، ۱۴(۳).
۳. بررسی اثربخشی بستهٔ مداخلات شناختی رفتاری مادرمحور ویژهٔ کودکان ۴تا ۶ سال مبتلا به اختلال برون نمود بر بهبود تعامل والد-کود ک
درستکار ساناز،
حسن زاده سعید
، وکیلی سمیرا،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۲).، مجله مطالعات ناتوانی، ۱۳(۱۲۷).
۴. تبیین سلامت روان و کیفیت تعامل مادر-کودک با نقص توجه-بیش فعالی براساس سبک های فرزندپروری
میردامادی مرضیه،
حسن زاده سعید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
، وکیلی سمیرا (۱۴۰۲).، نشریه علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی البرز، ۱۲(۴).
۵. بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر سرعت پردازش و توجه کودکان مبتلا به طیف اتیسم
شفیعی الهام،
ارجمندنیا علی اکبر
،
قاسم زاده سوگند
،
حسن زاده سعید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات روان شناختی، ۱۹(۳).
۶. مشکالت تنظیمی اولیه در دوره نوزادی و پیامدهای رفتاری در دوره کودکی: مطالعه مروری نظام مند
حسن نتاج جلوداری فهیمه،
شکوهی یکتا محسن
،
حسن زاده سعید
،
غباری بناب باقر
،
ارجمندنیا علی اکبر
(۱۴۰۲).، سلامت روان کودک، ۱۰(۳).
۷. بررسی اثر برنامه چندحسی خانواده محور بر مهارت خواندن و مولفه های آن در دانش آموزان ۸ الی ۹ساله دارای اختلال یادگیری خاص
عبدالملکی حمدالله، اساسه مریم، عزیزی محمد پارسا،
حسن زاده سعید
(۱۴۰۲).، مجله مطالعات ناتوانی، ۱۳(۲).
۸. بررسی و مقایسه مشکلات رفتاری در کودکان پیش دبستانی دوزبانه و تک زبانه
مهکی فرهاد،
حسن زاده سعید
،
شکوهی یکتا محسن
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۴۰۲).، مجله مطالعات ناتوانی، ۱۳(۱۳)، ۸۲-۸۲.
۹. برنامه نظام ارتباطی مبتنی بر تبادل تصویر ( پکس)
حسن زاده سعید
، تقی خان کیانا (۱۴۰۲).
۱۰. اثربخشی مهارت آموزی پردازش های چهارگانه مغز بر کارکردهای شناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری در خواندن
معینی زهره السادات، کشاورزی ارشدی فرناز،
حسن زاده سعید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۴۰۲).، مجله علوم روانشناختی، ۲۲(۱۲۴).
۱۱. بهبود مهارت های سوادآموزی اولیه در کودکان پیش دبستانی در معرض خطر: اثربخشی داستان خوانی مشارکتی
زمانی نیره،
شکوهی یکتا محسن
،
حسن زاده سعید
(۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۸(۶۹)، ۲۲۵-۲۶۲.
۱۲. تدوین مقیاس نیازهای آموزشی و توانبخشی کودکان مبتلا به سندرم داون (از نگاه والدین) در ایران: مطالعه ای ترکیبی
نقدی نیره،
افروز غلامعلی
،
حسن زاده سعید
،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۲).، دو ماهنامه علمی پژوهشی طب توانبخشی، ۱۲(۳)، ۵۶۴-۵۷۵.
13. Effectiveness of unified protocols for online transdiagnostic treatment on social-emotional skills and parent-child interaction in school-aged children with cochlear implants
Mehrdadfar Marzieh،
Ghasemzadeh Sogand
،
Ghabari Banab Bagher
،
Hassanzadeh Saeid
، Vakili Samira (2023)., INTERNATIONAL JOURNAL OF PEDIATRIC OTORHINOLARYNGOLOGY, 167(April,2023).
۱۴۰۱
۱. اثربخشی برنامه روانشناختی آموزشی بر حل حسادت بین فرزندان و تعامل مطلوب آنان
معصومی شاملو ویدا،
حسن زاده سعید
،
ارجمندنیا علی اکبر
(۱۴۰۱).، مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان، ۳(۲).
۲. طراحی و ارزیابی برنامهٔ آموزش مثبت نگری مبتنی بر شفقت برای والدین دارای کودک خردسال با نشانگان داون و اثربخشی آن بر بهزیستی روان شناختی والدین
کرمی نژاد رضا،
افروز غلامعلی
،
شکوهی یکتا محسن
،
غباری بناب باقر
،
حسن زاده سعید
(۱۴۰۱).، مجله مطالعات ناتوانی، ۱۲(۲۴۷).
3. Effect of Online Unified Protocol for Transdiagnostic Treatment of Emotional Disorders on Emotion Perception of School-Aged Children with Cochlear Implant
Mehrdadfar Marzieh،
Ghasemzadeh Sogand
،
Ghabari Banab Bagher
،
Hassanzadeh Saeid
، Vakili Samira (2023)., Auditory and Vestibular Research, 2023;32:((2)), 128-36..
4. Identifcation of Autism spectrum disorder by parents: a retrospective‑comparative study of the role of early behavioral signs, developmental and demographic characteristics
Shekarro Masoud،
Hassanzadeh Saeid
، Kellems Ryan، نیکخو فاطمه (2023)., CURRENT PSYCHOLOGY, 42(3), 1-22.
۵. اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی کودک محور بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و فزون کنشی
کشاورز ولیان نرگس،
حسن زاده سعید
، کاشانی وحید لیلا، آسایش مریم (۱۴۰۱).، فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی، ۱۷(۶۸).
۶. بررسی اثربخشی مداخلات رفتاردرمانی والدمحور بر کاهش مشکلات کودکان مبتالا به اختلال نافرمانی مقابله ای
درستکار ساناز،
حسن زاده سعید
، وکیلی سمیرا،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۱).، مجله مطالعات ناتوانی، ۱۲(۲۱۶).
۷. اثربخشی برنامه والدین هانن بر کیفیت رابطه والدین و کودکان با اختلال طیف اتیسم
محمدزاده عادل،
حسن زاده سعید
،
شکوهی یکتا محسن
،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۱).، تحقیقات علوم رفتاری، ۲۰(۳).
۸. اثربخشی برنامۀ ارتقای دانش، نگرش و عملکرد با رویکرد مثبت نگری به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی بر تعامل والد-کودک، استرس فرزندپروری و خودکارآمدی
قندیانی خدیجه،
حسن زاده سعید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
، عزیزی محمد پارسا (۱۴۰۱).، پژوهشهای کاربردی روانشناختی، ۱۳(۳).
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۹
»
×
فایل مقاله