- شنبه، ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
نادر سید امیری
مرتبه علمی : دانشیار
عضو کمیته بازاریابی و تبلیغات دانشکده کارآفرینی
مدیر دفتر دوره های آزاد و کاربری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
نماینده هیات اجرایی جذب بخش تخصصی
مدیر دفتر اموزش های کاربردی دانشگاه تهران
عضویت شورای نوآوری آموزش دانشگاه تهران
دانشکده کارآفرینی / دانشکدگان مدیریت
کار آفرینی(کار آفرینی)
شماره تماس : ۸-۸۸۲۲۵۰۰۶
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳۳۳
ارجاعات
۱۰
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۳/۹
۱۶۶۸
ارجاعات
۱۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۱۶۱
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۶۱ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
بررسی تاثیر ادراک از ویژگی های بازار هدف با نقش تعدیلگر بهره برداری از فرصت ها بر عملکرد بازاریابی استارتاپ های پلتفرم حوزه تجارت الکترونیک شهر تهران
امین نادرلویی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۹/۱۸) ،
نادر سید امیری
،
نادر سید امیری
،
بابک ضیاء
تجارت الکترونیک
e
commerce
عدم قطعیت تقاضا
بهره برداری از فرصت
تحقیقات سمت تقاضا
ناهمگنی تقاضا
demand heterogeneity
demand side research
demand uncertainty
opportunity exploitation
تاثیر مولفه های روابط فرا اجتماعی بر قصد خرید در کسب و کارهای پلتفرمی اقتصاد اشتراکی (مطالعه کسب و کارهای دیجیتال کارآفرینانه گردشگری)
رایحه برقعی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
نادر سید امیری
،
نادر سید امیری
،
علی داوری
قصد خرید
اقتصاد اشتراکی
روابط فرااجتماعی
اعتبار برند
اعتبار منبع
purchase intention
sharing economy
بازاریابی تاثیرگزاران رسانه های اجتماعی
رهبری عقیده
brand credibility
opinion leadership
parasocial relationships
social media influencer marketing
source credibility
تاثیر بکارگیری پلتفرم های دیجیتال بر رشد کسب و کارهای صنعت پوشاک
محمدمهدی سیم چی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
نادر سید امیری
،
نادر سید امیری
اعتماد
trust
همکاری
رقابت پذیری
پلتفرم های دیجیتال
competitiveness
digital platforms
business growth
رشد کسب وکار
collaboration
خلق مشترک ارزش در پلتفرم های خرده فروشی با میانجیگری مولفه های تئوری کیفیت رابطه
محمد فتوت شاهمرس (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۱۸) ،
نادر سید امیری
،
علی مبینی دهکردی
،
نادر سید امیری
،
نیلوفر نوبری
اعتماد
trust
خلق مشترک ارزش
پلتفرم دیجیتال
digital plafform
value cocreation
شناسایی مولفه های موثر بازاریابی سبز در برندسازی گردشگری سلامت
حسین شعبانیان (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۹) ،
مهرداد استیری
،
نادر سید امیری
،
نادر سید امیری
گردشگری
tourism
گردشگری سلامت
بازاریابی سبز
green marketing
health tourism
بررسی تاثیر تبلیغات خلاق در نگرش و جذب دانشپذیران دوره های کاربردی (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
لیلی علمشاهی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۸) ،
نادر سید امیری
،
نادر سید امیری
نگرش
تبلیغات خلاق
research methods
research population & sample
research purpose
theory/ main variables
methods of data gathering & analysis
دانشپذیران
دوره های کاربردی
تأثیر قابلیت های پویای بازاریابی بر قصد بین المللی شدن کسب و کارهای استارتاپی
عارف خیراندیش چهارده (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۸) ،
نادر سید امیری
،
نادر سید امیری
استارتاپ
startup
بین المللی شدن
dynamic marketing capabilities
internationalization
شبکه تجاری
قابلیت های پویای بازاریابی
قصد بین المللی شدن
business network
internationalization intention
شناسایی تاثیر رویکرد رفتاری موسس (بنیانگذار) بر نوآوری کسب و کار با تبیین نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه: کسب و کارهای الکترونیکی دارای اینماد)
محمدنبی احمدی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۰/۹) ،
نادر سید امیری
،
نادر سید امیری
،
علی داوری
علیت
اثرسازی
رفتار
effectuaion
causaion
behvior
تاثیر قابلیت های گیمیفیکیشن اپلیکیشن های موبایلی کسب و کارهای خرده فروشی آنلاین در تغییر رفتار مصرف کنندگان دیجیتال (مورد مطالعه اپلیکیشن دیجی کالا)
علی اسدی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۰/۲) ،
نادر سید امیری
،
نادر سید امیری
،
بابک ضیاء
گیمیفیکیشن
gamification
تعامل کاربر
user engagement
غوطه وری
پیامد های رفتاری
immersion
behavioral outcomes
تبیین چارچوب مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در شرایط فشار زمانی مبتنی بر رویکرد بداههپردازی کارآفرینانه در کسبوکارهای پلتفرمی دیجیتال
سروناز ابراهیمی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۸/۲۸) ،
محمود احمد پورداریانی
،
نادر سید امیری
،
نادر سید امیری
فشار زمانی
بازاریابی کارآفرینانه
time pressure
entrepreneurial marketing
بداهه پردازی
کسب وکارهای پلتفرمی دیجیتال
improvisation
digital business platform
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۷
»
×
خلاصه پایان نامه