- پنجشنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
نادر سید امیری
مرتبه علمی : دانشیار
عضو کمیته بازاریابی و تبلیغات دانشکده کارآفرینی
مدیر دفتر دوره های آزاد و کاربری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
نماینده هیات اجرایی جذب بخش تخصصی
مدیر دفتر اموزش های کاربردی دانشگاه تهران
عضویت شورای نوآوری آموزش دانشگاه تهران
دانشکده کارآفرینی
کار آفرینی(کار آفرینی)
شماره تماس : ۸-۸۸۲۲۵۰۰۶
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳۰۹
ارجاعات
۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۱۵۸۸
ارجاعات
۱۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۱۶۶
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۶۶ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
بررسی تاثیر ادراک از ویژگی های بازار هدف با نقش تعدیلگر بهره برداری از فرصت ها بر عملکرد بازاریابی استارتاپ های پلتفرم حوزه تجارت الکترونیک شهر تهران
امین نادرلویی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۹/۱۸) ،
بابک ضیاء
،
نادر سید امیری
تجارت الکترونیک
commerce
e
تاثیر مولفه های روابط فرا اجتماعی بر قصد خرید در کسب و کارهای پلتفرمی اقتصاد اشتراکی (مطالعه کسب و کارهای دیجیتال کارآفرینانه گردشگری)
رایحه برقعی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
نادر سید امیری
،
علی داوری
قصد خرید
اقتصاد اشتراکی
روابط فرااجتماعی
تاثیر بکارگیری پلتفرم های دیجیتال بر رشد کسب و کارهای صنعت پوشاک
محمدمهدی سیم چی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
نادر سید امیری
خلق مشترک ارزش در پلتفرم های خرده فروشی با میانجیگری مولفه های تئوری کیفیت رابطه
محمد فتوت شاهمرس (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۱۸) ،
نادر سید امیری
،
علی مبینی دهکردی
،
نیلوفر نوبری
شناسایی مولفه های موثر بازاریابی سبز در برندسازی گردشگری سلامت
حسین شعبانیان (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۹) ،
نادر سید امیری
،
مهرداد استیری
گردشگری
tourism
بررسی تاثیر تبلیغات خلاق در نگرش و جذب دانشپذیران دوره های کاربردی (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
لیلی علمشاهی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۸) ،
نادر سید امیری
شناسایی تاثیر رویکرد رفتاری موسس (بنیانگذار) بر نوآوری کسب و کار با تبیین نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه: کسب و کارهای الکترونیکی دارای اینماد)
محمدنبی احمدی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۰/۹) ،
نادر سید امیری
،
علی داوری
تاثیر قابلیت های گیمیفیکیشن اپلیکیشن های موبایلی کسب و کارهای خرده فروشی آنلاین در تغییر رفتار مصرف کنندگان دیجیتال (مورد مطالعه اپلیکیشن دیجی کالا)
علی اسدی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۰/۲) ،
بابک ضیاء
،
نادر سید امیری
گیمیفیکیشن
gamification
تبیین چارچوب مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در شرایط فشار زمانی مبتنی بر رویکرد بداههپردازی کارآفرینانه در کسبوکارهای پلتفرمی دیجیتال
سروناز ابراهیمی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۸/۲۸) ،
نادر سید امیری
،
محمود احمد پورداریانی
شناسایی تاثیر اثرسازی و علیت بر عملکرد بازاریابی با تعدیگری قابلیت های پویای بازاریابی (مورد مطالعه: کسب وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن موبایلی)
ارمین عبدالمحمدی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۸/۲۸) ،
نادر سید امیری
،
علی داوری
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۷
»
×
خلاصه پایان نامه