نادر سید امیری

نادر سید امیری

مرتبه علمی : دانشیار
  • عضو کمیته بازاریابی و تبلیغات دانشکده کارآفرینی
  • مدیر دفتر دوره های آزاد و کاربری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
  • نماینده هیات اجرایی جذب بخش تخصصی
  • مدیر دفتر اموزش های کاربردی دانشگاه تهران
  • عضویت شورای نوآوری آموزش دانشگاه تهران
دانشکده کارآفرینی / دانشکدگان مدیریت
کار آفرینی(کار آفرینی)
شماره تماس : ۸-۸۸۲۲۵۰۰۶
Scopus
  • ۳۵۸ ارجاعات
  • ۱۰ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۱۱
Google Scholar
  • ۱۷۴۳ ارجاعات
  • ۱۸ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۱۷

فعالیت های علمی
۱۳۹۳۱۴۰۳

  • ۳۵۸ارجاعات
  • ۱۰ h-Index
  • ۵۳ مقاله
  • ۱۴ کنفرانس
  • ۱۱ کتب
۱۴۰۳

۱. طراحی مدل بقای استارتاپ‌های فین‌تک

حجازی سیدرضا، سید امیری نادر، شکوهی بیدهندی محمدسجاد (۱۴۰۳).، کارافن، ۲۱(شماره ویژه۱۴۰۳)، ۱۷۷-۲۱۰.
Hejazi Seyed Reza، Seyyedamiri Nader، Sholouhi bidhandi Mohamad sajad، Rasoulian heravi Parisa (2024)., Journal of Organisational Studies and Innovation, 11(2), 31-64.

۷. مروری بر مطالعات خلق مشترک ارزش در پلتفرم های دیجیتال و مطالعات آینده

فتوت شاهمرس محمد، مبینی دهکردی علی، سید امیری نادر، نوبری نیلوفر (۱۴۰۳).، شانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران، ۳۰-۳۱ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۴۰۲

۱. خلق مشترک ارزش در نوآوری مدل کسب و کار پلتفرم های خرده فروشی:یک چارچوب مفهومی

فتوت شاهمرس محمد، مبینی دهکردی علی، سید امیری نادر، نوبری نیلوفر (۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.
Alibakhshi Setareh، Seyyedamiri Nader، Nazarian Alireza، Atlinson Peter (2024)., International Journal of Hospitality Management, 117(117), 103636.
Mohammadi Navid، Seyyedamiri Nader، Heshmati Saeed (2023)., Nankai Business Review International, 14(4), 595-625.

۵. طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک

حجازی سیدرضا، سید امیری نادر، شکوهی بیدهندی محمدسجاد (۱۴۰۲).، بررسی های مدیریت رسانه، ۲(۱).
Seyyedamiri Nader، G G، Davari Ali، Nazemi Asieh (2023)., Journal of Organisational Studies and Innovation, 11(1).
۱۴۰۱
ناظمی آسیه، حقیقی نسب منیژه، سید امیری نادر (۱۴۰۱).، توسعه کارافرینی، ۱۵(۴)، ۷۱۱-۷۲۲.
زمان فشمی رحیمه، حقیقی نسب منیژه، سید امیری نادر، احدی پری (۱۴۰۱).، مدیریت بازرگانی، ۱۴(۴)، ۱-۳۱.

7. An Empirical Investigation of Antecedents and Consequences of Destination Brand Hate: A Latent Dirichlet Allocation Approach

Zaeri Ehsan، Seyyedamiri Nader، Vatankhah Sanaz، Hamedanian Pour Ali (2022)., Managing Tourism Across Continents 22, 24-27 March, Antalya, Turkey.
۱۴۰۰
رنجبران علیرضا، Shabankareh Mohammad Ali، Nazarian Alireza، Seyyedamiri Nader (2022)., Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, 17(2), 161-179.
Shabankareh Mohammadjavad، Shabankareh Mohammad Ali، Nazarian Alireza، Ranjbaran Alireza، Seyyedamiri Nader (2021)., Journal of Relationship Marketing, 21(2022-2), 1-24.