- جمعه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
نادر سید امیری
مرتبه علمی : دانشیار
عضو کمیته بازاریابی و تبلیغات دانشکده کارآفرینی
مدیر دفتر دوره های آزاد و کاربری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
نماینده هیات اجرایی جذب بخش تخصصی
مدیر دفتر اموزش های کاربردی دانشگاه تهران
عضویت شورای نوآوری آموزش دانشگاه تهران
دانشکده کارآفرینی / دانشکدگان مدیریت
کار آفرینی(کار آفرینی)
شماره تماس : ۸-۸۸۲۲۵۰۰۶
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳۵۸
ارجاعات
۱۰
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
۱۷۴۳
ارجاعات
۱۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۳
۱۴۰۳
۳۵۸
ارجاعات
۱۰
h-Index
۵۳
مقاله
۱۴
کنفرانس
۱۱
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۸ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. طراحی مدل بقای استارتاپهای فینتک
حجازی سیدرضا
،
سید امیری نادر
، شکوهی بیدهندی محمدسجاد (۱۴۰۳).، کارافن، ۲۱(شماره ویژه۱۴۰۳)، ۱۷۷-۲۱۰.
2. Business Strategies and Ethical Challenges in the Digital Ecosystem
Oboudi Mostafa،
Momayez Ayatolah
،
Seyyedamiri Nader
،
Akbari Morteza
(2024).
۳. خلق مشترک ارزش در پلتفرم خرده فروشی: با نقش میانجی نظریه کیفیت رابطه
فتوت شاهمرس محمد،
مبینی دهکردی علی
،
سید امیری نادر
،
نوبری نیلوفر
(۱۴۰۳).، توسعه کارافرینی، ۱۷(۲)، ۲۴۰-۲۶۳.
4. The challenges and prospects of developing an innovation intermediary organization: a case study of Iran
tayeb nia mohammad reza
،
Seyyedamiri Nader
(2024)., Journal of Innovation and Entrepreneurship, 13(54).
5. Identifying Factors Affecting Startups Survival: A Systematic Literature Review
Hejazi Seyed Reza
،
Seyyedamiri Nader
، Sholouhi bidhandi Mohamad sajad، Rasoulian heravi Parisa (2024)., Journal of Organisational Studies and Innovation, 11(2), 31-64.
6. Technological Adoption and Digital Business Strategy in the Time of the Crisis
Oboudi Mostafa،
Momayez Ayatolah
،
Seyyedamiri Nader
،
Akbari Morteza
(2024).
۷. مروری بر مطالعات خلق مشترک ارزش در پلتفرم های دیجیتال و مطالعات آینده
فتوت شاهمرس محمد،
مبینی دهکردی علی
،
سید امیری نادر
،
نوبری نیلوفر
(۱۴۰۳).، شانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران، ۳۰-۳۱ اردیبهشت، تهران، ایران.
۸. تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب وکارها به روش بیبلیومتریک
عباسی مبارک آبادی رضا،
خانلری امیر
،
سید امیری نادر
(۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۱)، ۵۹-۸۶.
۱۴۰۲
۱. خلق مشترک ارزش در نوآوری مدل کسب و کار پلتفرم های خرده فروشی:یک چارچوب مفهومی
فتوت شاهمرس محمد،
مبینی دهکردی علی
،
سید امیری نادر
،
نوبری نیلوفر
(۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.
2. A win-win situation: Enhancing sharing economy platform brand equity by engaging business owners in CSR using gamification
Alibakhshi Setareh،
Seyyedamiri Nader
، Nazarian Alireza، Atlinson Peter (2024)., International Journal of Hospitality Management, 117(117), 103636.
۳. طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت های پویا در کسب وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب
عطاریان بهروز،
سید امیری نادر
،
نظری محسن
،
عباسیان عزت اله
(۱۴۰۲).، بررسی های مدیریت رسانه، ۲(۴).
4. Text data-driven new product development: a systematic mapping review
Mohammadi Navid
،
Seyyedamiri Nader
، Heshmati Saeed (2023)., Nankai Business Review International, 14(4), 595-625.
۵. طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک
حجازی سیدرضا
،
سید امیری نادر
، شکوهی بیدهندی محمدسجاد (۱۴۰۲).، بررسی های مدیریت رسانه، ۲(۱).
6. What is Problem in Sharing Economy Service Ecosystem? Reviewing the Role of Trust in Loyalty
Seyyedamiri Nader
، G G،
Davari Ali
، Nazemi Asieh (2023)., Journal of Organisational Studies and Innovation, 11(1).
۱۴۰۱
۱. شناسایی عوامل مؤثر روابط فرا اجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک
بهمن میرزا محبوبه،
سید امیری نادر
،
حاجی حیدری نسترن
(۱۴۰۱).، بررسی های مدیریت رسانه، ۱(۴)، ۴۱۸-۴۴۶.
۲. مرور کتاب شناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده
ناظمی آسیه، حقیقی نسب منیژه،
سید امیری نادر
(۱۴۰۱).، توسعه کارافرینی، ۱۵(۴)، ۷۱۱-۷۲۲.
۳. شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک
زمان فشمی رحیمه، حقیقی نسب منیژه،
سید امیری نادر
، احدی پری (۱۴۰۱).، مدیریت بازرگانی، ۱۴(۴)، ۱-۳۱.
4. The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication
Nankali Alireza،
Seyyedamiri Nader
،
Hasangholi Pouryasouri Tahmours
، Foroudi Pantea،
Khajeheian Datis
، Dekamini Fatemeh (2022).
5. Book Chapter: From Digital Content Marketing Toward Brand Engagement, Handbook of Multi-Stakeholder Communication
Zaman fashami Rahime، Haghighinasab Manijeh،
Seyyedamiri Nader
، Ahadi Pari (2022).
۶. بازاریابی و حواس: تأثیر محرک های حسی رایحه و رنگ بر تجربیات حسی مشتریان خرده فروشی های آنلاین مواد غذایی
سید امیری نادر
، عبدالمحمد سقا معین، فرودی پانته آ (۱۴۰۱).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۲(۱)، ۱-۲۴.
7. An Empirical Investigation of Antecedents and Consequences of Destination Brand Hate: A Latent Dirichlet Allocation Approach
Zaeri Ehsan،
Seyyedamiri Nader
، Vatankhah Sanaz، Hamedanian Pour Ali (2022)., Managing Tourism Across Continents 22, 24-27 March, Antalya, Turkey.
۱۴۰۰
1. The One Thing You Need to Change Is Emotions: The Effect of Multi-Sensory Marketing on Consumer Behavior
Abdolmohamad Sagha Moein،
Seyyedamiri Nader
، Foroudi Pantea،
Akbari Morteza
(2022)., sustainability, 14(2334), 2334.
2. Branding through visitors: how cultural differences affect brand co-creation in independent hotels in Iran
رنجبران علیرضا، Shabankareh Mohammad Ali، Nazarian Alireza،
Seyyedamiri Nader
(2022)., Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, 17(2), 161-179.
۳. بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه های ارتباطی و دسته بندی محصول بر وفاداری به برند
سید امیری نادر
، جلالی محمد، غمخوار ساره،
داوری علی
(۱۴۰۰).، مدیریت بازرگانی، ۱۳(۳).
4. A Stacking-Based Data Mining Solution to Customer Churn Prediction
Shabankareh Mohammadjavad، Shabankareh Mohammad Ali، Nazarian Alireza، Ranjbaran Alireza،
Seyyedamiri Nader
(2021)., Journal of Relationship Marketing, 21(2022-2), 1-24.
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله