- سهشنبه، ۶ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محمد رضا کرامتی
مرتبه علمی : استاد
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۸
اتاق : ۳۲۳
پست الکترونیکی
وب سایت
داخلی ۷۴۱۲
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۳۹
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۵۱۵
ارجاعات
۱۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۳
۱۴۰۳
۳۹
ارجاعات
۴
h-Index
۷۷
مقاله
۹۷
کنفرانس
۷۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۴۸ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
1. Challenges and solutions of implementing cooperative learning in classroom environments: lived experiences of primary school teachers in Iran
Keramati Mohammad Reza
، Gillies Robyn، Ansarizadeh Fahimeh، Keramati Ali (2024)., INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY YEARS EDUCATION, 1(1), 1-18.
2. Developing tomorrow’s leaders through cooperative learning
Keramati Mohammad Reza
(2024)., International Conference on Teaching and Teacher Education (ICTTE2024), 20 June, Beijing, China.
۳. پرورش رهبران فردا از طریق رویکرد یادگیری مشارکتی: یک مطالعه فراترکیب در مدارس ابتدایی
انصاری زاده فهیمه،
کرامتی محمد رضا
، فضل اللهی قمشی سیف الله فضل اللهی قمشی (۱۴۰۳).، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، ۱۷(۱)، ۱-۲۴.
۴. بررسی و طبقه بندی چالش های حیاتی آموزش الکترونیک با رویکردی سیستمی در دانشگاه تهران
نارنجی ثانی فاطمه
،
کرامتی محمد رضا
، میرشاه ولد الناز، تقوی آوا، لهراسبی محمد (۱۴۰۳).، فصلنامه ایرانی آموزش از راه دوره، ۶(۱)، ۶۸-۸۱.
۵. یادگیری مشارکتی و کاربرد آن در آموزش مهندسی و علوم پایه
کرامتی محمد رضا
(۱۴۰۳).
۶. آموزش و پرورش پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه
کرامتی محمد رضا
، انصاری زاده فهیمه (۱۴۰۳).
۷. یادگیری مشارکتی در محیط برخط: چالش ها و راهکارها
ربانی محدثه،
کرامتی محمد رضا
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه فناوری آموزش، ۱۸(۲)، ۱-۱۴.
۸. ادراک دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رهبری آموزشی از کار تیمی درمحیط ترکیبی ادوبی کانکت و واتساپ: پیگیری کیفی یک مطالعه پیش آزمایشی
کرامتی محمد رضا
، انصاری زاده فهیمه، کرامتی علی (۱۴۰۳).، رهبری آموزشی کاربردی، ۵(۱)، ۱-۲۰.
۹. درگیرسازی دانش آموزان: قدرت کتابخانه های آموزشگاهی در عصر دیجیتال
راه جو آمنه،
نوروزی علیرضا
،
کرامتی محمد رضا
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی، ۳۰(۱)، ۸۲-۹۸.
۱۴۰۲
۱. مقایسه محتوای کتب درسی فارسی پایه دوم و سوم بر اساس مولفه های تربیت اخلاقی
فخار نگین،
کرامتی محمد رضا
، ستوده ییان فاطمه (۱۴۰۲).، هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره، ۲۰-۲۰ اسفند، تهران، ایران.
۲. بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا
زارع شیخکلائی سید فاطمه،
جوادی پور محمد
،
کرامتی محمد رضا
(۱۴۰۲).، مجله علوم تربیتی، ۶(۳۰)، ۱۶۱-۱۸۸.
۳. بررسی میزان انطباق برنامه درسی مقطع کارشناسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان
سلیمی زهرا،
کرامتی محمد رضا
(۱۴۰۲).، هفتمین کنفرانس بین المللی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری، ۳۰-۳۰ بهمن، تهران، ایران.
۴. بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی
سلیمی زهرا،
کرامتی محمد رضا
(۱۴۰۲).، هفتمین کنفرانس بین المللی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری، ۳۰-۳۰ بهمن، تهران، ایران.
۵. عناصر یادگیری مشارکتی و نقش آن ها در پرورش مهارت های رهبری دانش آموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی
انصاری زاده فهیمه،
کرامتی محمد رضا
، فضل اللهی قمشی سیف اله (۱۴۰۲).، رهبری آموزشی کاربردی، ۴(۴)، ۱-۱۶.
6. Students’ reflection on the effect of collaborative learning on the learning environment and academic achievement in online reflective platforms
Keramati Ali،
Keramati Mohammad Reza
، Arefian Mohammad Hosein (2024)., Reflective Practice, 1(1), 1-15.
۷. ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران
کرامتی محمد رضا
، انصاری زاده فهیمه (۱۴۰۲).، مطالعات آموزش و یادگیری، ۱۵(۲)، ۲۸۷-۳۰۸.
۸. شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی به منظور پرورش مهارت های رهبری دانش آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه کانونی
انصاری زاده فهیمه،
کرامتی محمد رضا
، فضل اللهی قمشی سیف الله (۱۴۰۲).، پژوهش در برنامه ریزی درسی، ۲(۵۰)، ۱۶۳-۱۷۷.
9. Concept of Cooperative Learning in Australia and Iran
Keramati Mohammad Reza
، Gillies Robyn M، Ansarizadeh Fahimeh، Keramati Ali (2023)., Iranian Journal of Comparative Education, 6(4), 2693.
۱۰. روایت پژوهی: تجربیات یک معلم از فرایند یاددهی- یادگیری در مناطق روستایی
کرامتی محمد رضا
، میراهی ابوبکر (۱۴۰۲).، پنجمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم، ۱۴-۱۴ مرداد، هرمزگان، ایران.
۱۱. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر تغییر برنامه درسی با نقش واسطه ای فرهنگ معلمی
محمدی محمد مهدی،
کرامتی محمد رضا
(۱۴۰۲).، ششمین کنفرانس بین المللی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری، ۳۱-۳۱ تیر، تهران، ایران.
۱۲. تاثیر هوش مصنوعی بر یادگیری مشارکتی
کرامتی محمد رضا
، رازینی زهرا، معقول زهرا (۱۴۰۲).، دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و آموزشی، ۲۳-۲۳ تیر، تهران، ایران.
۱۳. تعریف یادگیری مشارکتی و اجرا و کاربرد آن در مقطع پیش دبستان
کرامتی محمد رضا
، رازینی زهرا، معقول زهرا (۱۴۰۲).، دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار، ۶-۷ تیر، تهران، ایران.
۱۴. نشانگرهای ارزیابی سیاستگذاری فرهنگی مؤسسات آموزش عالی در اسناد بالادستی، دیدگاه صاحب نظران و یافته های پژوهشها (یک مطالعۀ تطبیقی)
نصیری فیروز علیرضا،
ابیلی خدایار
،
کرامتی محمد رضا
،
پورکریمی جواد
(۱۴۰۲).، فرهنگ در دانشگاه اسلامی، ۱۳(۴۶)، ۱-۳۴.
۱۵. برنامه ریزی استراتژیک توسعه آموزش عالی
کرامتی محمد رضا
، انصاری زاده فهیمه (۱۴۰۲).
۱۴۰۱
۱. بررسی تاثیر روش یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزا ن مقطع اول ابتدایی منطقه یک شهر تهران
محمدی مبیناسادات،
کرامتی محمد رضا
(۱۴۰۱).، نهمین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران، ۲۷-۲۷ اسفند، تهران، ایران.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۱۰
»
×
فایل مقاله