- سهشنبه، ۶ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محمد رضا کرامتی
مرتبه علمی : استاد
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۸
اتاق : ۳۲۳
پست الکترونیکی
وب سایت
داخلی ۷۴۱۲
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۳۹
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۵۱۵
ارجاعات
۱۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۱۲۵
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۲۵ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
مطالعه تطبیقی برنامه های استراتژیک دانشگاه های برتر جهان با دانشگاه تهران
اکبر گرامی مرکید (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۱۸) ،
محمد رضا کرامتی
higher education
آموزش عالی
content analysis
برنامه ریزی راهبردی
strategic planning
ارائه الگوی تببین نقش کتابخانه های آموزشگاهی در درگیرسازی دانش آموزان دوره دوم دبستان شهر تهران در فرایند آموزش مجازی
امنه راه جو (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۴/۱۲) ،
محمد رضا کرامتی
،
علیرضا نوروزی
،
کیوان صالحی
آموزش مجازی
virtual education
واکاوی تجربه مربی و والدین از نقش یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی نوآموزان دوره ی پیش دبستانی: مطالعه ای پدیدارشناسی
معصومه پورشعبان شهرستانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ،
محمد رضا کرامتی
،
مرضیه دهقانی
یادگیری مشارکتی
cooperative learning
پدیدارشناسی
students
مقایسه تاثیر رهبری کلاس درس بر اساس رویکرد مشارکتی و روش سنتی تدریس بر رشد مهارت های اجتماعی و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر اهواز
فاطمه حمیدنیا (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۳۰) ،
محمد رضا کرامتی
،
رحمت اله اللهیاری
تأثیر یادگیری مشارکتی بر خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر در درس علوم در پایه پنجم ابتدایی شهر تهران
الهه براتی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۹) ،
محمد رضا کرامتی
یادگیری مشارکتی
cooperative learning
پیشرفت تحصیلی
academic achievement
درس علوم
خودکارآمدی
science course
efficacy
self
واکاوی پدیدارشناسانه تجربه دانش آموزان پسرو والدین آنها از اجرای یادگیری مشارکتی در کلاس درس علوم در پایه پنجم ابتدایی شهر تهران
زهرا خلیلی یدکی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۹) ،
محمد رضا کرامتی
یادگیری مشارکتی
cooperative learning
درس علوم
پدیدارشناسی
والدین
دانش آموزان
science course
phenomenology
students
parents
شناسایی شایستگی دیجیتالی مورد نیاز معلمان ابتدایی برای دوران پساکرونا
سیده فاطمه زارع شیخکلایی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۱) ،
محمد رضا کرامتی
،
محمد جوادی پور
corona
teachers
معلمان
شناسایی
post
شایستگی دیجیتال
پساکرونا
ابتدایی
digital competency
elementary
identification
تأثیر یادگیری مشارکتی بر نگرش دانش آموزان دختر به کلاس درس دین و زندگی و پیشرفت تحصیلی آنان در مقطع متوسطه دوم
زهرا شریعت مهدوی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۱۹) ،
محمد رضا کرامتی
،
کیوان صالحی
شناسایی ادراک دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت اموزشی از یادگیری مشارکتی مسئله محور و یادگیری مشارکتی منبع محور
پریسا نامور (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۱۱/۳۰) ،
محمد رضا کرامتی
،
رحمت اله اللهیاری
روش کیفی
رویکردمشارکتی مسئله محور
رویکرد مشارکتی منبع محور
qualitative method
problem
based cooperative approach
resource
"شناسایی تجربیات زیسته معلمان در خصوص چالشهای تدریس مجازی در منطقه ۷ شهر تهران
محدثه برزکار (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۱۱/۳۰) ،
فاطمه نارنجی ثانی
،
محمد رضا کرامتی
کرونا
corona
آموزش مجازی
virtual education
چالش ها و مشکلات آموزش مجازی
تجربیات زیسته معلمان
challenges and problems of virtual education
lived experiences of teachers
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۳
»
×
خلاصه پایان نامه