- جمعه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محمد جوادی پور
مرتبه علمی : دانشیار
رئیس موسسه روانشناسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
عضو شورای علمی موسسه
دبیر کمیته اجرایی همایش (کنگره سراسری روانشناسی ایران)
دبیر کمیته اجرایی همایش (کنگره ملی سراسری روانشناسی ایران)
دبیر کمیته اجرایی همایش (کنگره بین المللی جایگاه و نقش مادر
رییس انجمن مطالعات برنامه های درسی ایران
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه ریزی آموزشی و درسی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۵۸۱
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳
ارجاعات
۱
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
۴۶۸
ارجاعات
۱۰
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۱۳۱
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۳۱ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
بررسی ابعاد و مولفه های برنامه درسی پنهان در آموزش مهندسی و سطح بندی آنها با استفاده از روش معادلات ساختاری تفسیریISM و تحلیلMICMAC
سمیه کوثری پور (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
اکرم حسینیان سراجه لو
،
اکرم حسینیان سراجه لو
،
ابراهیم خدائی
،
محمد جوادی پور
شناسایی ابعاد و مؤلفه های شایستگی دیجیتال معلمان و الزامات آن در بهبود کیفیت تدریس
شیوا صالحی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
کیوان صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
فاطمه نارنجی ثانی
،
محمد جوادی پور
teacher
معلم
competency
شایستگی دیجیتال
digital competency
طراحی برنامه درسی ریاضی پایه سوم ابتدایی مبتنی بر بازی وار سازی و بررسی اثر گذاری آن در یادگیری دانش آموزان
مرضیه عباس پور (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
ابراهیم خدائی
،
مرضیه دهقانی
،
محمد جوادی پور
شناسایی عوامل، ملاک ها و نشانگرهای شایستگی ارتباطی معلمان دوره ابتدایی شهرستان پاکدشت
هستی فرخ پور (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
کیوان صالحی
،
محمد جوادی پور
teacher
دوره ابتدایی
معلم
primary school
واکاوی دانش پژوهی تدریس و یادگیری مدرسان گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان در برنامه درسی کارورزی
نازنین قاسمی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۱۸) ،
محمد جوادی پور
واکاوی ادراک معلمان و مدیران از چالش ها و فرصت های آموزشی و تربیتی محیط های یادگیری چندفرهنگی دوره ابتدایی و ارائه راهکارهایی بر اساس آن
(دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۴/۲۴) ،
محمد جوادی پور
،
مرضیه دهقانی
دوره ابتدایی
training
educational
تدوین چک لیست ارزیابی شناختی برای ریاضیات پایه اول: استفاده از مدل سازی تشخیصی شناختی در آموزش ابتدایی
مرضیه حقایقی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۱۷) ،
علی مقدم زاده
،
محمد جوادی پور
elementary education
آموزش ابتدایی
تأثیر عدالت آموزشی ادراک شده بر عملکرد تحصیلی با توجه به نقش میانجی فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تهران
امیررضا دادرس محبوب (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۰/۱۹) ،
محمد جوادی پور
،
وحید مهربانی
عملکرد تحصیلی
رابطه فلسفه های آموزشی معلمان مدارس ابتدایی و سواد دیجیتال آنها؛ نقش میانجی مقاومت در برابر تغییر (مورد مطالعه: مدارس ابتدایی پسرانه منطقه ۱۴ تهران)
بهناز یزدی زاده (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ،
محمد جوادی پور
مدارس ابتدایی
سواد دیجیتال
digital literacy
elementary schools
مقاومت در برابر تغییر
فلسفه های آموزشی معلمان
teachers' educational philosophies
resistance to change
تدوین چارچوب برنامه درسی هدایت تحصیلی -شغلی با تاکید بر بروندادهای یادگیری در نظام آموزش عمومی ایران
بهروز رحیمی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ،
کیوان صالحی
،
محمد جوادی پور
برنامه درسی
education
curriculum
هدایت تحصیلی
learning outcomes
شغلی
نظام آموزش عمومی ایران
بروندادهای یادگیری
iranian public education system
career guidance
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۴
»
×
خلاصه پایان نامه