- پنجشنبه، ۱ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محمد جوادی پور
مرتبه علمی : دانشیار
رئیس موسسه روانشناسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
عضو شورای علمی موسسه
دبیر کمیته اجرایی همایش (کنگره سراسری روانشناسی ایران)
دبیر کمیته اجرایی همایش (کنگره ملی سراسری روانشناسی ایران)
دبیر کمیته اجرایی همایش (کنگره بین المللی جایگاه و نقش مادر
رییس انجمن مطالعات برنامه های درسی ایران
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه های آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۵۸۱
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳
ارجاعات
۱
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۴۲۱
ارجاعات
۱۰
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۵
۱۴۰۴
۳
ارجاعات
۱
h-Index
۱۸۰
مقاله
۸۹
کنفرانس
۱۵
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۸۴ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. شناسایی ملاک های برنامه خودتوسعه ای شایستگی های اعضای هیئت علمی برای نظارت پژوهشی پایان نامه ها و رساله های دانشجویی
زارعی علی،
جوادی پور محمد
،
ابیلی خدایار
،
صالحی کیوان
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری، ۲۱(۴۰)، ۱۵-۴۰.
۲. تأثیر به کارگیری تفکر طراحی در برنامه درسی کار و فناوری روی عادتهای ذهنی دانش آموزان
ابوالحسنی زهرا،
دهقانی مرضیه
،
جوادی پور محمد
،
صالحی کیوان
، محمدحسنی نسرین (۱۴۰۳).، فصلنامه تعلیم و تربیت، ۴۰(۴).
۳. شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیبیی
تاری فرزانه،
جوادی پور محمد
،
حکیم زاده رضوان
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، ۱۷(۳۳)، ۶۵-۹۴.
4. Explaining the curriculum planning challenges at Tehran University and providing a practical guide to improving the curriculum
Javadipour Mohammad
، Rahimi Somayye (2025)., Culture, Education and Future, 2(2), 217-237.
۵. تبیین مفهوم برنامه درسی خانواده محور
غلامی فوزیه،
جوادی پور محمد
،
دهقانی مرضیه
،
صالحی کیوان
، چهارباشلو حسین (۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۹(۷۴)، ۱۶۱-۱۸۲.
6. A comparative study of strategies and challenges related to overloaded curriculum in primary education in Australia and Ireland: Lessons for Iran
Asgari Farzaneh،
Javadipour Mohammad
،
Hakimzadeh Rezvan
،
Salehi Keyvan
(2024)., Iranian Journal of Comparative Education, 4(7).
7. Development of a Cognitive Assessment Checklist for First-Grade Mathematics: Utilizing Hierarchical Cognitive Diagnostic Modeling in Elementary Education
Haghayeghi Marzieh،
Moghaddam Ali
، Ravand Hamdollah،
Javadipour Mohammad
، Kareshki Hossein (2024)., JOURNAL OF PSYCHOEDUCATIONAL ASSESSMENT, 0(0).
۸. مقایسۀ اثربخشی ورزش ایروبیک فشرده، تمرینات ذهن آگاهی و تلفیق ورزش و ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان دختر پایۀ چهارم ابتدایی
محمدی فرشته،
جوادی پور محمد
، نوری علی (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۵(۳)، ۲۴۹-۲۷۱.
۹. شناسایی شاخص های مطلوب ارزشیابی عملکرد دانشجویان د ر رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آنها
باقریان فر مصطفی، نصر اصفهانی احمد رضا،
جوادی پور محمد
، زمانی اصغر (۱۴۰۳).، اندیشه های نوین تربیتی، ۲۰(۳)، ۸۱-۹۸.
10. A Systematic Review of Educational Damages in Children of Divorce"
Hosseinzadeh Dashti Marziyeh،
Salehi Keyvan
،
Keshavarz Afshar Hossein
،
Javadipour Mohammad
(2024)., Applied Family Therapy Journal, 5(5), 51-57.
۱۱. ملاک های کیفیت سنجش کلاسی در دانشگاه بر اساس رویکردهای سه گانه سنجش
رمضانی صدر اعظم،
صالحی کیوان
،
مقدم زاده علی
،
خدائی ابراهیم
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، فصلنامه آموزش عالی ایران، ۱۶(۲)، ۹۱-۱۱۵.
۱۲. بررسی آسیب های روان شناختی کودکان ایرانی در طلاق والدین: یک مطالعه مروری نظام مند
حسن زاده دشتی مرضیه،
صالحی کیوان
،
کشاورزافشار حسین
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، رویش روانشناسی، ۱۳(۶).
۱۳. شناسایی عوامل، ملاکها و نشانگرهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی: مروری منظم
کشاورز فاطمه،
جوادی پور محمد
،
صالحی کیوان
، قادری مصطفی (۱۴۰۳).، فصلنامه تعلیم و تربیت، ۴۰(۲)، ۴۷-۶۳.
۱۴. شناسایی ردپای تلفیق در فعالیت های تربیتی نومعلمان دوره ابتدایی؛ یک مطالعه پدیدارشناسی
رحیمی مهدیه،
جوادی پور محمد
، تاری فرزانه (۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۹(۷۳)، ۶۵-۹۲.
۱۵. واکاوی تجارب زیسته معلمان با سبک یادگیری واگرا در فرا یند کلاسی: فرصت ها و چالش ها
آقابک منصوره،
جوادی پور محمد
، تاری وردی فرزانه (۱۴۰۳).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۳(۲)، ۲۴۹-۲۶۷.
۱۶. شناسایی ابعاد و مولفه های الگوهای برنامه ریزی درسی راهبردی دانشگاهی به روش فراترکیب
ره روان سرور،
جوادی پور محمد
، مهران گلنار،
دهقانی مرضیه
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۴(۶۴)، ۷۱-۸۶.
۱۷. ادراکات معلمان زبان انگلیسی از اشکالات اصلاحات مبتنی بر رویکرد ارتباطی در برنامۀ درسی زبان انگلیسی ایران: علل و راه حل ها
حکیم زاده رضوان
، ایرجی حمیدرضا، ملکی حسن،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، نوآوری های آموزشی، ۲۳(۹۰)، ۹۹-۱۱۶.
۱۸. تبیین ادراک دانش آموزان کلاس های چندفرهنگی دوره ابتدایی از فرصت های اجرای آموزش چندفرهنگی
پوراصفهانی وحید،
دهقانی مرضیه
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی، مدیریت و علوم اجتماعی، ۳۰-۳۰ خرداد، تبریز، ایران.
۱۹. شناسایی عناصر برنامه درسی آموزش تربیت بدنی با یادگیری ترکیبی
سماحتی گیتا،
جوادی پور محمد
، رضایی علی اکبر، حاتمی حجت (۱۴۰۳).، پژوهش در ورزش تربیتی، ۱۲(۳۴)، ۱۷۳-۱۹۲.
۲۰. واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورۀ پاندمی کرونا با رویکرد نظریۀ موقعیتی
آزاد دولابی بهروز،
حکیم زاده رضوان
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، اندیشه های نوین تربیتی، ۲۰(۱).
۲۱. شناسایی ابعاد و مؤلفه های شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظام مند
صالحی شیوا،
دهقانی مرضیه
، عظیمی اسماعیل،
جوادی پور محمد
،
صالحی کیوان
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۹(۷۲).
۲۲. برنامه درسی ارتباط ساز برای آموزش عالی
جوادی پور محمد
، خطاط محدثه، عسکری فرزانه، رهسپار زهره، گرکانی نرگس، تاملی حامد (۱۴۰۳).
۲۳. تدوین چارچوب برنامۀ درسی هدایت تحصیلی ـ شغلی در نظام آموزش وپرورش ایران
رحیمی بهروز،
حکیم زاده رضوان
،
جوادی پور محمد
،
صالحی کیوان
، خادمی کله محمد (۱۴۰۳).، رویکردهای نوین آموزشی، ۱۹(۱)، ۱۴۹-۱۹۲.
۱۴۰۲
۱. مرور نظامند ابزارهای مورد استفاده در سنجش مهارتهای تفکر خلاق ریاضیاتی دانشآموزان
حقایقی مرضیه،
مقدم زاده علی
، راوند حمدالله،
جوادی پور محمد
، کارشکی حسین (۱۴۰۲).، پژوهش های تربیتی، ۱۳(۴۷).
۲. بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا
زارع شیخکلائی سید فاطمه،
جوادی پور محمد
،
کرامتی محمد رضا
(۱۴۰۲).، مجله علوم تربیتی، ۶(۳۰)، ۱۶۱-۱۸۸.
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۲
»
×
فایل مقاله