حمید زارع

حمید زارع

مرتبه علمی : استاد
  • سرپرست اداره برنامه ریزی آموزشی سنجش و نظارت
  • معاون اجرایی و دانشجویی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران
  • مدیر دپارتمان MBA دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
Scopus
  • ۶۱ ارجاعات
  • ۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۱۹۹ ارجاعات
  • ۷ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۵

پروفایل

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، علامه طباطبایی ، مدیریت دولتی گرایش مدیریت تطبیقی و توسعه

۱۳۸۳ ← ۱۳۸۸

Ph.D ، علامه طباطبایی ، مدیریت دولتی-گرایش مدیریت تطبیقی و توسعه

۱۳۸۳ ←

M.S ، تهران ، مدیریت دولتی-گرایش مدیریت تحول

۱۳۷۶ ← ۱۳۷۹

کارشناسی ، تهران ، مدیریت دولتی

۱۳۷۱ ← ۱۳۷۵

کلمات کلیدی


Chart
مشارکت در فعالیت ورزشیمدل توسعه منابع انسانیmetaنشاط کارکناننهاجامدیریت منابع انسانیبانک صنعت و معدنرویکرد تحول گرایانهشور و اشتیاقتوانمند سازی افرادعوامل ساختاریmotivationprioritizationsocializationسبک رهبریانشارات فرآیند تولیدمدل تعالی efqmکامنت گذارینوآوریsynthesis approachopportunitiesinfluencer marketingانگیزه کاربراناستراتژی¬های منابع انسانیtransformational approachمدیریت دانشبازاریابی اجتماعیبازاریابی از طریق افراد تاثیرگذارتجارت اجتماعیبرند سازی شخصیتخته خرده چوبرهبریhuman resource managementsynthsisهماهنگی استراتژیکاندازه شرکتذخیره سازیعوامل فناورانهبازیهای الکترونیکیمبلمان استیلcommentingtechnological factorsارزش ویژه برند بر مبنای مشتریmanagement factorsthreatsbank of industry and mineتهدید هاinnovation ecotoneتجربه شهروندیاستراتژیمدل سیستمی سازمان یادگیرندهاستراتژی کسب وکار (تجاری)نقدشوندگیstrategy formationسازمانهای دولتیسیاهه چرخه زندگیباگاسframeworkpolitical factorsreal estate industryآسیب شناسیمهارتهای انسانیعوامل رفتاریجامعه پذیریmedia factorsازننقاط مرجع استراتژیکچارچوب مفهومیعوامل مدیریتیبرند اجتماعیخواص مکانیکی و فیزیکینسبت سرمایهرفتار شهروندی سازمانیمدیریت تجربهعوامل سیاسیدبیران و مدیران دبیرستانشکل گیری استراتژینسبت ارزش دفتری به ارزش بازاربوم مرزفرصت هاارزش تجربیمبلمان راحتیconceptual frameworkروش فراترکیبچارچوببهره وری نیروی انسانیسازمان یادگیرندهhuman resource development modelاولویت بندیconceptualfree zone organizationsپویایی یادگیریحقوق ومزایاصنعت املاک و ساختمانسازمانهای مناطق آزادشبکه بانکیتحول سازمانیارزیابی چرخه زندگیبرنامه¬ریزیمهارتهای فنیفناوری اثربخش یادگیریمهارتهای ادراکیعوامل محیطیایجاد ارزشادغامخدمات دولتیbankingفراترکیبecotoneاستراتژی منابع انسانیشایستگی کارکنانinnovationمهارت مدیریتینسبت بدهیعوامل رسانه اینیازسنجی آموزشیقانون مدیریت خدمات کشوریوفاداری به برند اجتماعیstrategyسازمان های دولتیfinancial factorsعوامل مالیsocial businessmergingتعالی سازمانیتجربه مشتریHighcharts.com
End of interactive chart.