حسن مهرنیا

حسن مهرنیا

مرتبه علمی : استادیار
  • رئیس کارگره نظارت بر دانشگاه علمی-کاربردی و دانشگاههای وابسته به دستگاههای اجرایی استان قم
  • عضو حقوقی هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان قم
  • معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران
  • عضو کمیته توسعه و صیانت از عفاف و حجاب دانشکدگان فارابی
دانشکدگان فارابی / دانشکده الهیات / دانشکدگان فارابی
شماره تماس : ۰۲۵۳۶۱۶۶۱۷۲
Google Scholar
  • ۲ ارجاعات
  • ۱ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۶

پایان نامه ها و رساله ها

  • ۲۶ پایان نامه ها

ارزیابی انتقادی مبانی فلسفی نظریه مجازات افلاطون

مقصود مولایی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۴/۳۱) ، سید محمود میرخلیلی، حسن مهرنیا
تعلیم و تربیت
افلاطون
education
plato

تحلیل و بررسی جایگاه آموزش در اندیشه مارتین هیدگر

سیدضیاالدین میری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۸) ، حسن مهرنیا
تعلیم و تربیت
بیلدونگ
bildung
education
هیدگر
مجال یادگیری دادن
heidegger
to let learn

بررسی جایگاه تعلیم و تربیت (بیلدونگ) در نظام فکری- فلسفی هگل

سیدمهدی یار حسینی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۱۳) ، حسن مهرنیا
تعلیم و تربیت
بیلدونگ
فرهنگ
پدیدارشناسی
هگل
آموزش
bildung
education
breeding
culture
hegel
phenomenology
افلاطون
آتلانتیس
آرمانشهر
اندیشه سیاسی
واقعیت یا خیال
plato
atlantis
utopia
political thought
reality or fiction

خوانش اندیشه عمل گرایانه مارکس بر اساس مفهوم پراکسیس ارسطو

جعفر سلطانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۱۱/۳۰) ، حسن مهرنیا
عقلانیت
اکسترنالیسم
دانالد دیویدسن
کل گرایی
نظریه یکپارچه گفتار و عمل
هنجارمندی
donald davidson
externalism
holism
normativity
rationality
unified theory of speech and action

بررسی تطبیقی ایده پایان هنر در اندیشه هگل و هایدگر

محمدعلی علمی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۳۹۹/۶/۲۹) ، حسن مهرنیا، مهدی ذاکری

بررسی و تحلیل تاثیر آموزه کلامی توسل بر سلامت روان

سیداحمد قدمگاهی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۳۹۸/۱/۳۱) ، حسن مهرنیا

تحلیل انتقادی مبانی فلسفی دیدگاه کریستین متز در باب نشانه شناسی ساخت گرا در سینما

صدیقه سادات رجایی الموسوی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۳۹۷/۷/۵) ، حسن مهرنیا