- یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
رضوان حکیم زاده
مرتبه علمی : استاد
نماینده هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشگاه تهران در کارگروه صلاحیت های علمی گروه روش ها
مدیر گروه روش ها و برنامه های آموزشی
عضو کمیته آمایش رشته های دانشگاه تهران
عضویت شورای پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی
عضو کارگروه بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه تهران
معاون آموزشی کمیسیون علوم اجتماعی رفتاری دانشگاه تهران
دبیر کمیته هماهنگی بودجه دانشگاه های منطقه تهران
دبیر و عضو کمیته تدوین نظام یکپارچه مالی اداری آموزشی پژوهشی دانشگاه
عضو کمیته تخصصی استعدادهای درخشان و امور مربوط به بنیاد ملی نخبگان دانشگاه تهران
عضو کارگروه توانایی علمی رشته برنامه ریزی درسی
عضو کمیته تطبیق نظام ترفیع سالیانه اعضا ی هیأت علمی دانشگاه
مسئول کمیته تخصصی مدیریت مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه
عضو کارگروه تعیین اعتبارات سال۱۳۹۶ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور
عضو حقیقی شورای اندیشه ورزی شبکه آموزش سیما
عضو شورای عالی مشورتی دانشگاه فرهنگیان
عضو شورای پژوهشی پژوهشکده کودکان استثنائی
عضو هیات امنای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
عضو شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران
عضو شورای پژوهشی سازمان سنجش آموزش کشور
عضو کمیسیون راهبردی سندتحول بنیادین
نماینده هیات اجرایی جذب دانشگاه تهران در کارگروه بررسی توانیی علمی گروه روش ها و برنامه های درسی
عضو گروه پژوهشی برنامه ریزی درسی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه های آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۴
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۵۵
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
۵۴۵
ارجاعات
۱۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۱۶۵
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۶۵ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
تحلیل محتوای کتاب های منتخب دروس معارف اسلامی دانشگاه ها بر اساس میزان توجه به اهداف قصد شده
نیره محمدی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۹۱/۱۰/۳۰) ،
رضوان حکیم زاده
رابطه ی هوش های چندگانه و سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال چهارم دبیرستان
کمال خلیل بیگی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۹۱/۰۶/۲۱) ،
رضوان حکیم زاده
دانش آموزان
پیشرفت تحصیلی
هوش های چندگانه
سبک های یادگیری
تهیه و هنجاریابی آزمون استعداد تحصیلی دانش آموزان پایه نهم دوره متوسطه براساس TPS
محمود زیوری رحمان (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۸/۳) ،
ابراهیم خدائی
،
کیوان صالحی
،
رضوان حکیم زاده
،
علی مقدم زاده
هنجاریابی
دانش آموزان پایه نهم
پژوهش کمی
آزمون استعداد تحصیلی
tps
ninth grade students
quantitative research
scholastic aptitude test
standardization
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت منش در دورهی ابتدایی نظام آموزشی ایران و اعتبار بخشی آن
ثاره یادگاری (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۲) ،
محمد جوادی پور
،
کیوان صالحی
،
رضوان حکیم زاده
آن سوی آموزش مجازی: واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورهی پاندمی ویروس کرونا با رویکرد مبتنی بر نظریه برخاسته از دادهها
بهروز ازاددولابی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۱) ،
محمد جوادی پور
،
رضوان حکیم زاده
بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبکهای مشارکت در یادگیری
مریم روحی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۱) ،
علی مقدم زاده
،
رضوان حکیم زاده
درگیری تحصیلی
انگیزه تحصیلی
دانشجو
سبک تدریس
سبک مشارکت در یادگیری
محیط یادگیری برخط
students
academic engagement
academic motivation
online learning environment
participation style
teaching style
واکاوی ادراک معلمان، والدین و دانشآموزان از اجرای ارزشیابی کیفی - توصیفی در آموزش مجازی
الهام عظیمی پورچلانسفلی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۰) ،
مرضیه دهقانی
،
رضوان حکیم زاده
دانش آموزان
students
دوره ابتدایی
ارزشیابی توصیفی
آموزش مجازی
descriptive evaluation
elementary school
virtual education
ارتباط بین آرزوی تحصیلی از طریق متغیر میانجی انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان شهریار"
لیلا ازاده (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۱۲/۱۴) ،
زهرا نقش
،
رضوان حکیم زاده
درگیری تحصیلی
دوره دوم متوسطه
انگیزه پیشرفت
academic engagement
آرزوی تحصیلی
educational aspirations
high school
motivation to progress
طراحی برنامه بومی آموزش مثبت و اثر بخشی آن بر کارکرد انگیزشی سیستم مدرسه
(دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۱۰/۲۶) ،
رضوان حکیم زاده
،
الهه حجازی موغاری
واکاوی ادراک ذینفعان در خصوص اثربخشی برنامه ویژهء مدرسه(بوم)
گلی برات زاده کلاته شامحمد (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۶/۳۱) ،
کیوان صالحی
،
رضوان حکیم زاده
پدیدار شناسی
اثر بخشی
ادراک ذینفعان
برنامه ویژه مدرسه(بوم)
phenomenology
school
effectiveness
perception of stakeholders
specific curriculum (local)
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۷
»
×
خلاصه پایان نامه