رضوان حکیم زاده

رضوان حکیم زاده

مرتبه علمی : استاد
  • نماینده هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشگاه تهران در کارگروه صلاحیت های علمی گروه روش ها
  • مدیر گروه روش ها و برنامه های آموزشی
  • عضو کمیته آمایش رشته های دانشگاه تهران
  • عضویت شورای پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی
  • عضو کارگروه بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه تهران
  • معاون آموزشی کمیسیون علوم اجتماعی رفتاری دانشگاه تهران
  • دبیر کمیته هماهنگی بودجه دانشگاه های منطقه تهران
  • دبیر و عضو کمیته تدوین نظام یکپارچه مالی اداری آموزشی پژوهشی دانشگاه
  • عضو کمیته تخصصی استعدادهای درخشان و امور مربوط به بنیاد ملی نخبگان دانشگاه تهران
  • عضو کارگروه توانایی علمی رشته برنامه ریزی درسی
  • عضو کمیته تطبیق نظام ترفیع سالیانه اعضا ی هیأت علمی دانشگاه
  • مسئول کمیته تخصصی مدیریت مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه
  • عضو کارگروه تعیین اعتبارات سال۱۳۹۶ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور
  • عضو حقیقی شورای اندیشه ورزی شبکه آموزش سیما
  • عضو شورای عالی مشورتی دانشگاه فرهنگیان
  • عضو شورای پژوهشی پژوهشکده کودکان استثنائی
  • عضو هیات امنای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
  • عضو شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران
  • عضو شورای پژوهشی سازمان سنجش آموزش کشور
  • عضو کمیسیون راهبردی سندتحول بنیادین
  • نماینده هیات اجرایی جذب دانشگاه تهران در کارگروه بررسی توانیی علمی گروه روش ها و برنامه های درسی
  • عضو گروه پژوهشی برنامه ریزی درسی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه‌ های‌ آموزشی‌
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۴
Scopus
  • ۵۵ ارجاعات
  • ۴ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۲۶
Google Scholar
  • ۵۴۵ ارجاعات
  • ۱۴ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۱

پایان نامه ها و رساله ها

  • ۱۶۵ پایان نامه ها
دانش آموزان
پیشرفت تحصیلی
هوش های چندگانه
سبک های یادگیری
هنجاریابی
دانش آموزان پایه نهم
پژوهش کمی
آزمون استعداد تحصیلی
tps
ninth grade students
quantitative research
scholastic aptitude test
standardization
درگیری تحصیلی
انگیزه تحصیلی
دانشجو
سبک تدریس
سبک مشارکت در یادگیری
محیط یادگیری برخط
students
academic engagement
academic motivation
online learning environment
participation style
teaching style
دانش آموزان
students
دوره ابتدایی
ارزشیابی توصیفی
آموزش مجازی
descriptive evaluation
elementary school
virtual education
درگیری تحصیلی
دوره دوم متوسطه
انگیزه پیشرفت
academic engagement
آرزوی تحصیلی
educational aspirations
high school
motivation to progress

واکاوی ادراک ذینفعان در خصوص اثربخشی برنامه ویژهء مدرسه(بوم)

گلی برات زاده کلاته شامحمد (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۶/۳۱) ، کیوان صالحی، رضوان حکیم زاده
پدیدار شناسی
اثر بخشی
ادراک ذینفعان
برنامه ویژه مدرسه(بوم)
phenomenology
school
effectiveness
perception of stakeholders
specific curriculum (local)