- سهشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
رضوان حکیم زاده
مرتبه علمی : استاد
نماینده هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشگاه تهران در کارگروه صلاحیت های علمی گروه روش ها
مدیر گروه روش ها و برنامه های آموزشی
عضو کمیته آمایش رشته های دانشگاه تهران
عضویت شورای پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی
عضو کارگروه بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه تهران
معاون آموزشی کمیسیون علوم اجتماعی رفتاری دانشگاه تهران
دبیر کمیته هماهنگی بودجه دانشگاه های منطقه تهران
دبیر و عضو کمیته تدوین نظام یکپارچه مالی اداری آموزشی پژوهشی دانشگاه
عضو کمیته تخصصی استعدادهای درخشان و امور مربوط به بنیاد ملی نخبگان دانشگاه تهران
عضو کارگروه توانایی علمی رشته برنامه ریزی درسی
عضو کمیته تطبیق نظام ترفیع سالیانه اعضا ی هیأت علمی دانشگاه
مسئول کمیته تخصصی مدیریت مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه
عضو کارگروه تعیین اعتبارات سال۱۳۹۶ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور
عضو حقیقی شورای اندیشه ورزی شبکه آموزش سیما
عضو شورای عالی مشورتی دانشگاه فرهنگیان
عضو شورای پژوهشی پژوهشکده کودکان استثنائی
عضو هیات امنای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
عضو شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران
عضو شورای پژوهشی سازمان سنجش آموزش کشور
عضو کمیسیون راهبردی سندتحول بنیادین
نماینده هیات اجرایی جذب دانشگاه تهران در کارگروه بررسی توانیی علمی گروه روش ها و برنامه های درسی
عضو گروه پژوهشی برنامه ریزی درسی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه ریزی آموزشی و درسی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۴
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۵۵
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
۵۴۵
ارجاعات
۱۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۵
۱۴۰۴
۵۵
ارجاعات
۴
h-Index
۱۳۷
مقاله
۴۷
کنفرانس
۷
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۹۱ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
۱. عوامل زمینه ساز و تبعات برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی و ارائه راهکارهایی برای مقابله با آن
عسکری فرزانه،
جوادی پور محمد
،
حکیم زاده رضوان
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۴).، مجله علوم تربیتی، ۶(۳۲).
۲. آموزش و پرورش دوره ابتدایی(مفاهیم اساسی، برنامه ریزی درسی و مدیریت آموزشی)
جوادی پور محمد
، پوراصفهانی وحید،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۴).
۱۴۰۳
۱. شناسایی ملاک های برنامه خودتوسعه ای شایستگی های اعضای هیئت علمی برای نظارت پژوهشی پایان نامه ها و رساله های دانشجویی
زارعی علی،
جوادی پور محمد
،
ابیلی خدایار
،
صالحی کیوان
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری، ۲۱(۴۰)، ۱۵-۴۰.
۲. طرحواره مفهومی صلاحیتهای سواد فرهنگ ی معلمان: یک پژوهش نظری های
خاکزاد فاروق،
دهقانی مرضیه
،
حکیم زاده رضوان
،
صالحی کیوان
، صادقی علیرضا (۱۴۰۳).، دومین همایش بین المللی و پانزدهمین همایش ملی آموزش، ۲۴-۲۵ بهمن، تهران، ایران.
۳. شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیبیی
تاری فرزانه،
جوادی پور محمد
،
حکیم زاده رضوان
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، ۱۷(۳۳)، ۶۵-۹۴.
۴. میزان دستیابی به مهارت های نرم از طریق برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان، مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد
رحیمی مهدیه،
حکیم زاده رضوان
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۳(۴)، ۱۸۶-۲۱۴.
5. A comparative study of strategies and challenges related to overloaded curriculum in primary education in Australia and Ireland: Lessons for Iran
Asgari Farzaneh،
Javadipour Mohammad
،
Hakimzadeh Rezvan
،
Salehi Keyvan
(2024)., Iranian Journal of Comparative Education, 4(7).
۶. پدیدارنگاری تجارب معلمان ابتدایی در فرآیند تغییر آموزشی با نظر به رویکرد مایکل فولن
بیطرفان فاطمه السادات،
دهقانی مرضیه
،
حکیم زاده رضوان
، محمدی چابکی رضا (۱۴۰۳).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۳(۳).
۷. ادراکات معلمان زبان انگلیسی از اشکالات اصلاحات مبتنی بر رویکرد ارتباطی در برنامۀ درسی زبان انگلیسی ایران: علل و راه حل ها
حکیم زاده رضوان
، ایرجی حمیدرضا، ملکی حسن،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، نوآوری های آموزشی، ۲۳(۹۰)، ۹۹-۱۱۶.
۸. واکاوی سازگاری شغلی معلمان ابتدایی در دورۀ پاندمی کرونا با رویکرد نظریۀ موقعیتی
آزاد دولابی بهروز،
حکیم زاده رضوان
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، اندیشه های نوین تربیتی، ۲۰(۱).
۹. تدوین چارچوب برنامۀ درسی هدایت تحصیلی ـ شغلی در نظام آموزش وپرورش ایران
رحیمی بهروز،
حکیم زاده رضوان
،
جوادی پور محمد
،
صالحی کیوان
، خادمی کله محمد (۱۴۰۳).، رویکردهای نوین آموزشی، ۱۹(۱)، ۱۴۹-۱۹۲.
۱۴۰۲
۱. انعکاس ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از آیینه نگاه معلمان، والدین و دانش آموزان
عظیمی پور الهام،
دهقانی مرضیه
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۲).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۲(۴).
۲. پدیدارشناسی هویت علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر اساس مفهوم آرمان طلبی تحصیل
ابدی فاطمه،
جوادی پور محمد
،
باقری نوعپرست خسرو
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری، ۲۰(۳۸)، ۴۵-۶۰.
۳. شناسایی ابعاد و ویژگی های برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی
عسکری فرزانه،
جوادی پور محمد
،
حکیم زاده رضوان
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی، ۱۷(۶۳).
4. Explaining the Role of Environmental Factors on the Scholastic Aptitude of Ninth-Grade Students
زیوری رحمان محمود،
Salehi Keyvan
،
Khodaie Ebrahim
،
Moghaddam Ali
،
Hakimzadeh Rezvan
(2024)., Iranian Journal of Learning and Memory, 6(24).
۵. اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش آموزان در کلاس های برخط
عباسی فهیمه،
حجازی موغاری الهه
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۴(۴)، ۱۹-۳۷.
۶. تبیین انواع جهت گیری های معلمان ابتدایی نسبت به آموزش مجازی در دوره ی همه گیری کرونا
ازاد دولابی بهروز،
حکیم زاده رضوان
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۲).، نوآوری های آموزشی، ۲۲(۸۷).
۷. بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس های برخط.
عباسی فهیمه،
حجازی موغاری الهه
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۲).، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، ۱۰(۴۱)، ۹-۲۴.
۸. بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبک های مشارکت در یادگیری
حکیم زاده رضوان
، روحی مریم،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، ۱۴(۲۷)، ۶۹-۱۱۰.
۹. نوفهم سازی عمل تربیتی: روایتی از سفر تربیتی معلم ِ اکنون، فراگیر گذشته و متخصص برنامه درسی آینده
بیطرفان فاطمه السادات،
دهقانی مرضیه
،
حکیم زاده رضوان
، محمدی چابکی رضا (۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری، ۲۰(۳۷).
۱۰. مطالعه تطبیقی نظریه های تصمیم گیری و انتخاب تحصیلی ـ شغلی: راهبردی برای ارزیابی و بهبود برنامه هدایت تحصیلی ـ شغلی نظام آموزش و پرورش ایران
رحیمی بهروز،
حکیم زاده رضوان
،
جوادی پور محمد
،
صالحی کیوان
، خادمی کله محمد (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۳(۴۱)، ۲۵-۳.
۱۱. واکاوی ادراک معلمان از رویکرد یادگیری باز در اجرای برنامه درسی؛ مطالعه ای به روش پدیدارشناختی
رحیمی مهدیه،
حکیم زاده رضوان
، رحمتی فاطمه (۱۴۰۲).، چهارمین همایش ملی دانش پداگوژی محتوا در آموزش ابتدایی، ۱۹-۲۰ تیر، زنجان، ایران.
۱۲. دانش پداگوژی محتوا و خودکارآمدی در دانشجومعلمان: مطالعه مروری
سلیمانی امیر،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۲).، چهارمین همایش ملی دانش پداگوژی محتوا در آموزش ابتدایی، ۱۹-۲۰ تیر، زنجان، ایران.
۱۳. طراحی چارچوب برنامة درسی آموزش میان فرهنگی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
خزائی لیلا،
جوادی پور محمد
،
حکیم زاده رضوان
، صادقی علیرضا (۱۴۰۲).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۲(۲)، ۱۹۵-۲۱۸.
۱۴. شناسایی نقش ها و رویکردهای خودتوسعه ای شایستگی های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان نامه و رسالههای دانشجویی: مطالعه ای با روش گستره پژوهی
زارعی علی،
جوادی پور محمد
،
ابیلی خدایار
،
صالحی کیوان
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۲).، مجله آموزش علوم دریایی، ۱۰(۳۳).
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۸
»
×
فایل مقاله