- دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
علی اکبر ارجمندنیا
مرتبه علمی : استاد
رئیس هیات مدیره کانون فارغ التحصیلان دکتری روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی
عضو کمیته راهبردی دانشکده
عضو شورای امور بین الملل دانشکده
رئیس موسسه روان شناسی دانشگاه تهران
مسئول بخش روان شناسی کودکان استثنایی
معاون اداری و مالی
عضو خوشه علمی روان شناسی در کمیسیون تخصصی مشورتی پردیس های خودگردان دانشگاه
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
آموزش کودکان استثنایی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۵۱
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۲۳
ارجاعات
۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
۹۳۹
ارجاعات
۱۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۲۵۹
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۲۵۹ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
Designing cognitive rehabilitation program based on prospective memory and investigating its effectiveness on behavioral problems and executive functions of attention and working memory in children with attention deficit/hyperactivity disorder
حدیث موسی زاده (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۹۷/۱۱/۲۷) ،
علی اکبر ارجمندنیا
،
غلامعلی افروز
،
باقر غباری بناب
حافظه فعال
مشکلات رفتاری
توجه
اختلال کاستی توجه بیش فعالی
حافظه آینده نگر
Exploring the Relationship between working memory and Gardner multiple inteligences in students with/out learning disorder (۲-۵ grades) in Mashhad
فروغ اخوین (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۹۴/۰۶/۲۶) ،
علی اکبر ارجمندنیا
،
مسعود غلامعلی لواسانی
حافظه فعال
ریاضی
هوش چندگانه
هوش منطقی
اختلال یادگیری
اثربخشی آموزش بیوفیدبک براساس تغییرپذیری ضربان قلب بر کاهش نشانه های و افزایش کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
مونا اسبقی ابخشش (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۸/۸) ،
جواد پورکریمی
،
سعید حسن زاده
،
علی اکبر ارجمندنیا
حافظه فعال
working memory
کارکردهای اجرایی
executive functions
خودتنظیمی هیجانی
مقایسه کارکرد های اجرایی و پیشرفت تحصیلی دختران نوجوان با و بدون اختلال نقص توجه/بیش فعالی
رویا فرامرزی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۸/۲۹) ،
سعید حسن زاده
،
علی اکبر ارجمندنیا
پیشرفت تحصیلی
executive function
کارکرد های اجرایی
مقایسه شیوه های فرزندپروری والدین کودکان اتیسم با والدین کودکان عادی
زهره علی کاهی باعدل (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۸) ،
زهرا هوشیاری
،
علی اکبر ارجمندنیا
طراحی برنامه هنردرمانی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های ارتباطی، سازش یافتگی اجتماعی و خواندن محاوره ای دانش آموزان اتیسم (خودمانده)
(دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۸) ،
علی اکبر ارجمندنیا
،
غلامعلی افروز
communication skills
مهارت های ارتباطی
family
طراحی و تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی با استفاده از واقعیت افزوده برای کودکان با اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: اثربخشی بر حافظه فعال دیداری-فضایی مهارتهای اجتماعی و ارتباطی
شیرین مجاور (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
علی اکبر ارجمندنیا
،
باقر غباری بناب
کارکردهای اجرایی
executive functions
مهارت های اجتماعی
فضایی
social skills
visual
communication skills
spatial working memory
حافظه فعال دیداری
مهارتهای ارتباطی
طراحی الگوی مطلوب سنجش سلامت شناختی نوآموزان پیش از دبستان
فاطمه دهقان پورمحمدابادی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ،
سعید حسن زاده
،
علی اکبر ارجمندنیا
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر نرم افزار Rehacom، بر حافظه فعال و توجه پایدار کودکان دارای اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا
(دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ،
علی اکبر ارجمندنیا
،
محسن رفیع خواه
،
سیدسعید سجادی اناری
حافظه فعال
working memory
autism spectrum disorder
توانبخشی شناختی
توجه پایدار
cognitive rehabilitation
sustained attention
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی با مهارت های ارتباطی در بازی کودکان با مشکلات رفتاری برونی سازی شده
پریسا جنابی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ،
علی اکبر ارجمندنیا
،
سوگند قاسم زاده
کارکردهای اجرایی
executive functions
۱
۲
۳
۴
۵
...
۲۶
»
×
خلاصه پایان نامه