علی اکبر ارجمندنیا

علی اکبر ارجمندنیا

مرتبه علمی : استاد
  • رئیس هیات مدیره کانون فارغ التحصیلان دکتری روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی
  • عضو کمیته راهبردی دانشکده
  • عضو شورای امور بین الملل دانشکده
  • رئیس موسسه روان شناسی دانشگاه تهران
  • مسئول بخش روان شناسی کودکان استثنایی
  • معاون اداری و مالی
  • عضو خوشه علمی روان شناسی در کمیسیون تخصصی مشورتی پردیس های خودگردان دانشگاه
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
آموزش کودکان استثنایی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۵۱
Scopus
  • ۲۳ ارجاعات
  • ۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۳/۱۲
Google Scholar
  • ۹۳۹ ارجاعات
  • ۱۴ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۲۳

پایان نامه ها و رساله ها

  • ۲۵۹ پایان نامه ها
حافظه فعال
مشکلات رفتاری
توجه
اختلال کاستی توجه بیش فعالی
حافظه آینده نگر
حافظه فعال
ریاضی
هوش چندگانه
هوش منطقی
اختلال یادگیری
پیشرفت تحصیلی
executive function
کارکرد های اجرایی

مقایسه شیوه های فرزندپروری والدین کودکان اتیسم با والدین کودکان عادی

زهره علی کاهی باعدل (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۸) ، زهرا هوشیاری، علی اکبر ارجمندنیا
کارکردهای اجرایی
executive functions
مهارت های اجتماعی
فضایی
social skills
visual
communication skills
spatial working memory
حافظه فعال دیداری
مهارتهای ارتباطی

طراحی الگوی مطلوب سنجش سلامت شناختی نوآموزان پیش از دبستان

فاطمه دهقان پورمحمدابادی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ، سعید حسن زاده، علی اکبر ارجمندنیا
حافظه فعال
working memory
autism spectrum disorder
توانبخشی شناختی
توجه پایدار
cognitive rehabilitation
sustained attention
کارکردهای اجرایی
executive functions