- پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
اکبر عبداللهی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
شماره تماس : ۰۲۱-۶۱۱۱۹۱۷۶
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۵
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۵
۱۴۰۳
۱۳
مقاله
۱۰
کنفرانس
۳
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۶ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. Apprentissage et usages des collocations dans les cours de FLE en contexte universitaire iranien
عبداللهی اکبر
، شریف واله (۱۴۰۳).، جستارهای زبانی، ۱۵(۵)، ۳۳۵-۳۵۴.
۲. La formation des formateurs aux TICE en classe virtuelle: le cas des enseignants de FLE des instituts de langues en Iran
مهرابی مرضیه
،
عبداللهی اکبر
، عرب ندوی زرندی نگار (۱۴۰۳).، پژوهش زبان و ادبیات فرانسه، ۱۸(۳۳).
۱۴۰۲
۱. Etude des thèmes des recherches universitaires en didactique du FLE en Iran Mémoires de master ۱۹۹۱- ۲۰۲۱ : un miroir de la discipline
عبداللهی اکبر
، رضایی مریم (۱۴۰۲).، plume، ۱۹(۳۸)، ۶۱۹-۶۵۴.
۱۴۰۱
۱. هم¬گفت¬گرایی در دو رمان معاصر ایرانی و فرانسوی: پائیز فصل اخر سال است از نسیم مرعشی و سه زن توانمند از ماری ایندیای
کهنموئی پور ژاله
،
عبداللهی اکبر
(۱۴۰۱).، ﭘژوهش ادبیات معاصر جهان، ۲۷(۲).
2. La pratique de l’oral par le conte
Shahverdyani Nahid
،
Abdollahi Akbar
(2022).
۳. تأثیر بیان شفاهی داستان بر کاهش اضطراب یادگیری زبان فرانسه نزد دانشجویان دانشگاه تهران
عبداللهی اکبر
،
شاهوردیانی ناهید
، فسنقری آزاده (۱۴۰۱).، پژوهش های زبان و ترجمه فرانسه، ۳(۲)، ۷۵-۹۶.
۱۴۰۰
۱. Dire pour convaincre en classe de FLE : Une analyse des discours argumentatifs des étudiants iraniens lors de l’expression orale
عبداللهی اکبر
،
مهرابی مرضیه
، قاسمی ترکان مژده (۱۴۰۰).، مطالعات زبان فرانسه، ۱۲(۲۳).
۲. پیشنهاد چارچوب جهت تدوین کتاب ترجمۀ متون ساده از فرانسه به فارسی
مهرابی مرضیه
، بهرام بیگی مهری،
عبداللهی اکبر
(۱۴۰۰).، فصلنامه پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی (سخن سمت سابق)، ۲۵(۴۸)، ۲۰-۵۴.
۳. فرهنگ توضیحی تحلیل گفتمان
کهنموئی پور ژاله
، شعیری حمیدرضا،
عبداللهی اکبر
، رحیمزاده فرشته (۱۴۰۰).
۱۳۹۸
۱. L’efficacité de la simulation globale dans les cours de conversation en FLE en Iran
عبداللهی اکبر
، مهدوی نسب آذر (۱۳۹۸).، plume، ۱۵(۳۰)، ۲۷-۵۴.
۲. آسیب شناسی نگارش واژه نامه توصیفی سه زبانه تحلیل گفتمان
کهنموئی پور ژاله
، حمید رضا شعیری،
عبداللهی اکبر
، رحیمزاده فرشته (۱۳۹۸).، همایش ملی فرهنگ نگاری دوزبانه، ۱۱-۱۱ اردیبهشت.
۱۳۹۷
۱. راهبردهای یادگیری
عبداللهی اکبر
، سجادی سیده یاسمین (۱۳۹۷).
۲. کلاس آموزش زبان و محیط دیجیتال؛ بازنمودهای اجتماعی و استفادههای غالب نزد دانشجویان
عبداللهی اکبر
، نجاتی یزدی زاده لطیفه (۱۳۹۷).، پژوهش های زبان و ترجمه فرانسه، ۱(۱)، ۹۵-۱۱۸.
3. Poésie et didactique de la poésie dans l’enseignement du FLE en Iran
Kahenmouei Pour Zhaleh
،
Abdollahi Akbar
(2018)., Pratiques Linguistique, littérature, didactique, 11(179-180), 1-14.
۴. La place de l’approche actionnelle dans l’enseignement du FLE en Iran
عبداللهی اکبر
، سجادی سیده یاسمین (۱۳۹۷).، همایش بین المللی چهار قرن آموزش فارسی و فرانسه در کشورهای فارسی و فرانسه، ۱۹-۲۰ اردیبهشت، تهران، ایران.
۵. Transferts positifs et négatifs des éléments syntaxiques du persan vers le français: une étude auprès des apprenants du FLE en Iran
عبداللهی اکبر
، خواجه علی آسیه (۱۳۹۷).، همایش بین المللی چهار قرن آموزش فارسی و فرانسه در کشورهای فارسی و فرانسه، ۱۹-۲۰ اردیبهشت، تهران، ایران.
۶. Représentations sociales de l’enseignement de la grammaire chez les enseignants du FLE en Iran
عبداللهی اکبر
، هاشمیان نژاد بیتا (۱۳۹۷).، همایش بین المللی چهار قرن آموزش فارسی و فرانسه در کشورهای فارسی و فرانسه، ۱۹-۲۰ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۳۹۶
1. L’impact des représentations sociales sur l’enseignement de la grammaire dans les cours du FLE en Iran
Abdollahi Akbar
، Hashemian Nejad Bita (2017)., Revue des Études de la Langue Française, 9(1), 1-14.
۲. کاربست الگوی انتزاعی بینازبان در بررسی خطاهای شرکت کنندگان در بخش کتبی آزمون دلف در ایران
عبداللهی اکبر
، خواجه علی آسیه (۱۳۹۶).، جستارهای زبانی، ۸(۴)، ۹۷-۱۲۴.
۳. آموزش به شیوه های متفاوت، راه حلی برای مدیریت ناهمگنی دانشجویان در کلاس زبان فرانسه در ایران
عبداللهی اکبر
، باطبی مهرنوش (۱۳۹۶).، نشریه پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی، ۵(۲).
۱۳۹۵
1. La place de l’approche actionnelle dans l’enseignement du FLE en Iran
Abdollahi Akbar
، Sajadi Seyedeh Yasamin (2016)., Quatre siècles d’enseignement du persan et du français en France et en Iran, 1-2 October, Tehran, Iran.
2. Transferts positifs et négatifs des éléments syntaxiques du persan vers le français : une étude auprès des apprenants du FLE en Iran
Abdollahi Akbar
، Khajehali Asiyeh (2016)., Quatre siècles d’enseignement du persan et du français en France et en Iran, 1-2 October, Tehran, Iran.
3. Contextualisation de l’enseignement du français en Iran : situation actuelle et perspectives
Abdollahi Akbar
(2016)., Quatre siècles d’enseignement du persan et du français en France et en Iran, 1-2 October, Tehran, Iran.
4. Représentations sociales de l’enseignement de la grammaire chez les enseignants du FLE en Iran
Abdollahi Akbar
، Hashemian Nejad Bita (2016)., Quatre siècles d’enseignement du persan et du français en France et en Iran, 1-2 October, Tehran, Iran.
5. L’apport des méthodes qualitatives à la recherche en didactique des langues L’innovation dans la préparation des outils de recherche en Iran
Abdollahi Akbar
(2016)., L’apport des méthodes qualitatives à la recherche en didactique des langues L’innovation dans la préparation des outils de recherche en Iran, 12-13 May, Sanandaj, Iran.
۱
۲
»
×
فایل مقاله