- سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
علی حیدری
مرتبه علمی : استادیار
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۷۲
ارجاعات
۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
۴۱۸
ارجاعات
۷
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۸
۱۴۰۳
۱۷۲
ارجاعات
۶
h-Index
۶۱
مقاله
۱۶
کنفرانس
۳
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۸۰ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. تحلیل روند و نگاشت موضوعات مرتبط با مدیریت در محیط VUCA با استفاده از روش تحلیل استنادی
حیدری علی
، عصاریان محمد،
آقازاده هاشم
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱-۱۳.
۲. نگاشت و تحلیل روند پژوهش های استراتژی خروج: ترکیبی از بیبلیومتری و مرور نظام مند
والی پور علیرضا،
حیدری علی
،
شاه حسینی محمدعلی
، کردناییج اسداله (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۲)، ۲۸۴-۳۱۷.
۳. دستنامه مورد کاوی: راهنما دانشجویان و فراگیران
حیدری علی
، ونکی امیرسالار، میرزاابوالحسن خان ایلچی سارا (۱۴۰۳).
۴. چالشهای توسعه محصول جدید در صنعت داروی ایران: واکسن کرونا برکت
حیدری علی
،
جعفرپناه اسماعیل
، فلاح محمدعلی (۱۴۰۳).، اولین همایش ملی کاربرد موردکاوی در آموزش مدیران دولتی، ۸-۸ خرداد، تهران، ایران.
۱۴۰۲
۱. تجربه های مؤثر در توسعه تفکر استراتژیک مدیران: رویکردی پدیدارشناسانه
ابویی اردکان محمد
، محمدی فرشته،
یزدانی حمیدرضا
،
حیدری علی
(۱۴۰۲).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۵(۴)، ۶۶۶-۶۹۵.
۲. همراه با موردکاوی: تدریس،یادگیری و تدوین موردکاوی های مدیریت و کسب و کار
حیدری علی
، ونکی امیرسالار، میرزا ابولحسن خان ایلچی سارا (۱۴۰۲).
۳. تحلیل و نگاشت روند تکامل پژوهش های واگذاری کسب و کار
ملک افضلی سروش،
شاه حسینی محمدعلی
،
مصلی نژاد عباس
،
حیدری علی
(۱۴۰۲).، اندیشه مدیریت راهبردی، ۱۷(۲)، ۱-۳۴.
۴. ارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند
والی پور علیرضا،
حیدری علی
،
شاه حسینی محمدعلی
، کردنائیج اسدالله (۱۴۰۲).، پژوهشهای مدیریت در ایران، ۲۷(۱)، ۱۷۵-۲۰۲.
۵. مدیریت هم رقابتی، حلقه مفقوده در دستیابی رقبا به نوآوری مشترک: یک مطالعه مرور نظام مند پیشینه
جلیلی طیبه،
شاه حسینی محمدعلی
،
نظری محسن
،
حیدری علی
، بهمن حاجی پور (۱۴۰۲).، فصلنامه مدیریت نوآوری، ۱۲(۱).
۱۴۰۰
1. Headquarters’ roles and interventions in subsidiaries: a systematic review
Fallah Mohammad Ali،
Heidari Ali
(2021)., Review of International Business and Strategy, 31(4), 465-481.
2. Promoting continuous streams of innovation: evidence from professional service providers
Seyed Kalali Nader،
Heidari Ali
(2021)., International Journal of Knowledge-Based Development, 12(1), 3.
۳. شناسایی ساختار دانشی، و روند پژوهشی مدلسازی موضوعی حوزه قابلیتهای پویا
حیدری علی
، تلافی دریانی مجتبی (۱۴۰۰).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۲(۴۵)، ۱۶۱-۱۸۰.
۱۳۹۹
۱. واکاوی چالش های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک)
میرا سیدابوالقاسم
،
حیدری علی
،
رستمی ولی
، شم بیاتی ناصر (۱۳۹۹).، مدیریت بازرگانی، ۱۲(۴).
2. A networking approach to analyzing religious tourism businesses The case of Al-Atabat Al-Aliyat in Iraq
Heidari Ali
،
Yazdani Hamidreza
،
Saghafi Fatemeh
،
Jalilvand MohammadReza
(2021)., Journal of Islamic Marketing, 0(0).
۳. علوم اعصاب سازمانی؛ درآمدی بر کاربرد علوم اعصاب شناختی در مطالعات سازمان و مدیریت
حیدری علی
(۱۳۹۹).
۴. طراحی مدل شایستگی رهبران صنایع خلاق با استفاده از روش پشتیبان اجماع گسسته و مدل سازی ساختاری تفسیری
شریفی سیدمهدی
،
فرهنگی علی اکبر
،
حیدری علی
، عقیلی سید وحید، میرزایی رابر فاطمه (۱۳۹۹).، مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، ۱۲(۲).
۵. نقش بنگاه های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه
فلاح محمدعلی،
حیدری علی
،
آقازاده هاشم
، اعرابی سید محمد (۱۳۹۹).، مدیریت بازرگانی، ۱۲(۲)، ۲۶۲-۲۸۴.
۶. استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه گذاری مشترک بین المللی با استفاده از روش مرور نظام مند
صادق محمدهادی،
شاه حسینی محمدعلی
،
حیدری علی
(۱۳۹۹).، مدیریت بازرگانی، ۱۲(۱).
۷. پیشران های کلیدی اثرگذار بر همکاری های راهبردی بین المللی در صنعت خودرو: مروری نظام مند
توده روستا فرهاد،
حیدری علی
،
پورعزت علی اصغر
، امیر البدوی (۱۳۹۹).، مدیریت فردا، ۱۹(۶۲).
۱۳۹۸
۱. کاربرد تحلیل هم رخدادی واژگان در بررسی قلمرو معنایی مشترک میان دو دیدگاه نظری (موردمطالعه: قابلیت های پویا و دوسوتوانی)
تلافی داریانی مجتبی،
حیدری علی
،
حاجی حیدری نسترن
(۱۳۹۸).، فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، ۵(۲)، ۱۹۷-۲۱۹.
۲. ارائه چارچوب جامع مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی (مرور نظام مند ادبیات)
آقازاده هاشم
،
حیدری علی
، دهقان دهنوی محمد علی، ابوالملوکی حسن (۱۳۹۸).، فرآیند مدیریت و توسعه، ۳۲(۲-پیاپی ۱۰۹).
۳. رویکرد قوم نگارانه به پیشایندها در فرایند مربیگری
مرادی شیرازی سید عباس،
فیاضی بی بی مرجان
،
حیدری علی
، بابایی زکیلکی محمدعلی (۱۳۹۸).، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت سازمان های دولتی، ۷(۳).
۴. ارائه چارچوبی مفهومی برای همپایی فناورانه موتورهای توربوفن تجاری در ایران با بهره گیری از رویکرد فراترکیب
حیدری علی
، منطقی منوچهر، نادری فخرالدین،
اسمعیلی گیوی محمد رضا
(۱۳۹۸).، بهبود مدیریت، ۱۳(۱)، ۳۲-۶۱.
۵. نقش ها و مداخلات ستاد مرکزی در کسب وکارهای تابعه: مروری نظام مند
فلاح محمدعلی،
حیدری علی
،
آقازاده هاشم
(۱۳۹۸).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۱۸(۳۷).
۶. ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران
شاه حسینی محمدعلی
،
حیدری علی
، اعرابی سید محمد، قادری کنگاوری صادق (۱۳۹۸).، مدیریت بازرگانی، ۱۱(۱).
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله