- چهارشنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
طهمورث حسنقلی پوریاسوری
مرتبه علمی : استاد
مدیر مسئول نشریات دانشکده
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۲۰
ارجاعات
۱
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
۹۸
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۱
۱۴۰۴
۲۰
ارجاعات
۱
h-Index
۱۳۴
مقاله
۳
کنفرانس
۱۳
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۵۰ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. تحلیل تحقیقات استراتژی هم رقابتی با تاکیدی بر صنعت حمل و نقل
عباسپور مجتبی،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
نظری محسن
، سیاره جعفر (۱۴۰۳).، پژوهش های علوم و فنون دریایی، ۲۳(۳).
۲. شناسایی محرک های آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکت های مخابراتی کشور عراق
العیدانی اسامه،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
انصاری منوچهر
(۱۴۰۳).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۴(۲)، ۱۴۹-۱۷۰.
۱۴۰۲
۱. طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی
رئیسی نافچی سمانه،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
عباسیان عزت اله
(۱۴۰۲).، مدیریت کسب و کارهای بین المللی، ۶(۳).
۲. شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنالین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی کشور عراق
العیدانی اسامه،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
انصاری منوچهر
(۱۴۰۲).، مدیریت سرمایه اجتماعی، ۱۰(۴)، ۳۲۷-۳۳۹.
۳. ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارزهای دیجیتال بر مدیریت استراتژی های کسب و کار با رویکرد آمیخته
قدم زن جلالی اصغر،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، قلی زاده محمد حسن،
سیدجوادین سیدرضا
(۱۴۰۲).، مدیریت کسب و کارهای بین المللی، ۶(۳).
۴. بهبود کیفیت داده ها و خدمات هواشناسی با طراحی الگوی مدیریت سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات مورد مطالعه: سازمان هواشناسی کشور
اعرابی سید محمد،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
ودادهیر ابوعلی
، پورقرائی پوریا (۱۴۰۲).، نیوار، ۴۷(۱۲۲-۱۲۳)، ۱۷۹-۱۹۴.
5. Designing a strategic financial framework for digital start-ups
Eslamibidkoli Ali،
Sadegimogadam Moohamadreza
،
Hasangholi Pouryasouri Tahmours
(2023)., Journal of Industrial Engineering and Management Studies, 10(1), 67-79.
۶. شناسایی و تحلیل چالش های جامعه شناختی توسعه منابع انسانی در سازمان های دانش بنیان ( با تاکید بر ابعاد فرهنگی)
فتحی ناهید،
سیدجوادین سیدرضا
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
(۱۴۰۲).، جامعه پژوهی فرهنگی، ۱۴(۱).
۱۴۰۱
1. Strategies and Tactics for the Development of Fruit and Vegetable Export from Iran to Russia
Saberi Haghayegh Rahmat Ali،
Hasangholi Pouryasouri Tahmours
،
Aghazadeh Hashem
، taleghani mohmmad (2023)., International Journal of Agricultural Management and Development, 13(1), 49-66.
۲. طراحی الگوی توسعۀ صادرات محصوالت نانوی شرکت های دانش بنیان فعال در حوزۀ ساختمان با رویکرد کیفی فراترکیب
رئیسی نافچی سمانه،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
عباسیان عزت اله
(۱۴۰۱).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۲(۴۶).
۳. بررسی تاثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی
اسفیدانی محمدرحیم
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، برمر نیما (۱۴۰۱).، مطالعات رفتار مصرف کننده، ۹(۳)، ۱-۱۸.
4. The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication
Nankali Alireza،
Seyyedamiri Nader
،
Hasangholi Pouryasouri Tahmours
، Foroudi Pantea،
Khajeheian Datis
، Dekamini Fatemeh (2022).
۵. شناسایی تأثیر مؤلفه های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه)
خوش لفظ محمدرضا،
امیری مجتبی
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، علایی کرهرودی حسین (۱۴۰۱).، مدیریت بازرگانی، ۱۴(۱)، ۱۱۴ - ۱۴۸.
۱۴۰۰
۱. مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی
عباسپور مجتبی،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
نظری محسن
، سیاره جعفر (۱۴۰۰).، راهبردهای بازرگانی، ۱۸(۱۷).
2. Investigating the Necessity of Using Intelligent Marketing Information System in Iran
[] []،
Hasangholi Pouryasouri Tahmours
،
Esfidani Mohammad Rahim
،
Abbasian Ezatollah
(2021)., Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 12(3).
۳. طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
سیدجوادین سیدرضا
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
مانیان امیر
، آسترکی سامان (۱۴۰۰).، فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی، ۱(۱۳)، ۱۳۱-۱۷۰.
۴. استراتژی های بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای کوچک فعال در زمینه گردشگری
پناهنده امیرحسین،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
بودلایی حسن
،
میرا سیدابوالقاسم
(۱۴۰۰).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۵(۱).
5. A Framework for the Export Development of Nanotechnology Products of Knowledge-based Companies in the Construction Industry: A Grounded Theory Approach
Raeesi Nafchi Samaneh،
Hasangholi Pouryasouri Tahmours
،
Abbasian Ezatollah
(2021)., International Journal of Business and Development Studies, 13(1).
۱۳۹۹
۱. ارائه مدل کنترل راهبردی در هلدینگهای تولیدی صنعت الکترونیک
هژیری حقیقی سیاوش،
شاه حسینی محمدعلی
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، محمودزاده ابراهیم (۱۳۹۹).، بهبود مدیریت، ۱۴(۳)، ۱-۲۲.
۲. مدل پارادایمی بلوغ حکمرانی شرکتی خوب در صنعت بیمه ایران
قلی پورسوته رحمت اله
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، تقوی علی (۱۳۹۹).، مطالعات مدیریت دولتی ایران، ۳(۳)، ۱۳۳-۱۵۹.
۳. مدل شبکه ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران
مختاری مقاری مهدیه،
عباسیان عزت اله
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
محمودی وحید
(۱۳۹۹).، مدیریت بازرگانی، ۱۲(۳).
۴. کاربرد تئوری بازی ها در انتخاب اتحادهای استراتژیک بر مبنای استراتژی نوآوری؛(بررسی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران)
حاج اسمعیلیان فاطمه،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، هوشنگ نظامی وند چگینی،
دیواندری علی
(۱۳۹۹).، مدیریت فردا، ۱۹(۶۴).
۵. طراحی مدل ساختاری - تفسیری عوامل سازمانی توسعه رهبری اثر بخش
رضائی یوسف، حاج کریمی عباسعلی،
سیدجوادین سیدرضا
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
(۱۳۹۹).، مجله پژوهش های مدیریت عمومی، ۱۳(۴۹)، ۸۳.
۶. تبیین و طراحی مدل شکل گیری بازار خدمات بانکی مبتنی بر فناوری مالی (فین تک) در ایران بر اساس رویکرد داده بنیاد
خانلری امیر
، انصاری چهارسوقی شهریار،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، شهریار عزیزی (۱۳۹۹).، تحقیقات حسابداری و حسابرسی، پاییز(۴۷)، ۷۳-۸۶.
۷. توسعه مدل رفتار مصرف کننده در بیمه های زندگی تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
بختیار نصرآبادی حسینعلی،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
میرا سیدابوالقاسم
،
ودادهیر ابوعلی
(۱۳۹۹).، مطالعات رفتار مصرف کننده، ۷(۱)، ۲۱۷-۲۴۴.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
»
×
فایل مقاله