- شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
سید محمدباقر جعفری
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
شماره تماس : ۰۲۵۳۶۱۶۶۶۵۰
پست الکترونیکی
پروفایل در Google Scholar
https://scholar.google.ca/citations?user=FOTWZXkAAAAJ&hl=en&oi=ao
رزومه
دانلود
۲۱۲
ارجاعات
۷
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
۹۴۲
ارجاعات
۱۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۳
۱۴۰۴
۲۱۲
ارجاعات
۷
h-Index
۸۴
مقاله
۹۳
کنفرانس
۱۰
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۸۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
1. The Spirit of Group Cooperation of Teachers as an Educational Necessity of Schools: A Review Study
Moosavinejad Seyed Rohollah، Karimian Hoosein،
Jafari Seyed Mohammadbagher
(2025)., Iranian Journal of Educational Research, 4(1), 89-102.
۲. ارائه الگوی مدرسه کارآفرین با رویکرد فراترکیب
تراب پور ندا،
جعفری سید محمدباقر
، جعفر رحمانی (۱۴۰۳).، پژوهش های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی)، ۲(۱۵)، ۵۷-۸۰.
۳. ارائه الگوی کژرفتارهای سازمانی: علل، محتوا و پیامدها
محرمی راحله،
رحمتی محمدحسین
،
جعفری سید محمدباقر
،
شامی زنجانی مهدی
(۱۴۰۳).، مدیریت فرهنگ سازمانی، ۲۲(۳)، ۲۴۳-۲۵۷.
۴. ارائه الگوی جامع محتوای آموزش والدین برای پیشگیری از آسیب های فضای مجازی در دانش آموزان
کریمی سید مجید،
جعفری سید محمدباقر
، شریفی راد غلامرضا، خوش گفتار مقدم علی اکبر (۱۴۰۳).، پژوهش و نوآوری در تربیت و توسعه، ۴(۲)، ۱-۱۵.
۵. ارزیابی کیفیت خدمات در شرکت های هواپیمایی با استفاده از داشبورد دیجیتال (مورد مطالعه: یک شرکت هواپیمایی هندی)
بیرامی ثریا، حسنی مریم، روحی ایرج،
جعفری سید محمدباقر
(۱۴۰۳).، دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم ها، ۲۸-۲۹ شهریور، مشهد، ایران.
6. Designing a Parent Training Model to Prevent Cyber Space Risks in Students
Karimi Seyed Majid،
Jafari Seyed Mohammadbagher
، Sharifirad Golam Reza، Kosh Goftar Moghaddam Ali Akbar (2024)., Iranian Journal of Educational Research, 3(3), 291-308.
۷. بررسی عملکرد فروش شرکت آدیداس از طریق تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار Power BI
جعفری سید محمدباقر
، پایور علیرضا، درافشان سید علی (۱۴۰۳).، سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، ۲۲-۲۳ مرداد، تهران، ایران.
8. A roadmap of retargeting campaigns for SMEs: a case study
Fallahi Daryakenari Niloofar،
Jalilvand MohammadReza
،
Jafari Seyed Mohammadbagher
(2024)., Marketing Intelligence & Planning, ahead-of-print(ahead-of-print), 1-37.
۹. یادگیری تقویتی عمیق و ترنسفورمرها: رویکردی نوین به معاملات هوشمند در بورس اوراق بهادار تهران
آیه اللهی محمدرضا،
جعفری سید محمدباقر
(۱۴۰۳).، نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم کامپیوتر، برق و مکانیک ایران، ۲۰-۲۰ خرداد، تهران، ایران.
10. Unlocking the power of trading volume in Tehran Stock Exchange (TSE): A case study on Mobarakeh Steel Company stocks using XGBoost
Ayatollahi Mohammadreza،
Jafari Seyed Mohammadbagher
(2024)., 1st international conference on information technology, management and computer, 7 June, Tehran, Iran.
11. Predicting Tehran Stock Exchange Performance: A Focus on Trading Volume and Ensemble Learning Models
Ayatollahi Mohammadreza،
Jafari Seyed Mohammadbagher
(2024)., 1st international conference on information technology, management and computer, 7 June, Tehran, Iran.
12. Integrating Volume Features with Technical Indicators for Stock Price Direction Prediction in the Tehran Stock Exchange: A Case Study of Bandar Abbas Oil Refining Company
Ayatollahi Mohammadreza،
Jafari Seyed Mohammadbagher
(2024)., 1st international conference on information technology, management and computer, 7 June, Tehran, Iran.
13. Customer churn modeling in telecommunication using a novel multi-objective evolutionary clustering-based ensemble learning
فرجی گوگردچی کاوه،
Asadi Shahrokh
،
Jafari Seyed Mohammadbagher
(2024)., PLoS One, 19(6).
14. AI-generated Content and Customer Engagement in Advertising: The Moderating Role of Customers' Attributes
Mohammadi Soheila،
Jafari Seyed Mohammadbagher
(2024)., The19th Edition of the International Conference on European Integration Realities and Perspectives, 17-18 May, Bucharest, Romania.
15. Blockchain effects on marketing empowerment
لیلا رضایی،
Jafari Seyed Mohammadbagher
، فرزانه مهر علی (2024)., The19th Edition of the International Conference on European Integration Realities and Perspectives, 17-18 May, Bucharest, Romania.
۱۶. صلاحیت های دیجیتال معلمان در عصر فوق هوشمندی: مروری جامع بر مطالعات انجام شده
ذوالفقارقمی محبوبه،
جعفری سید محمدباقر
(۱۴۰۳).، چهارمین همایش ملی فناوری آموزشی: «آموزش هوشمند؛ فرصت ها، چالش ها و دستاوردها»، ۱۸-۱۹ اردیبهشت، همدان، ایران.
17. What are the determinants of customer knowledge sharing in online brand communities? A meta-synthesis of the literature
Jami Pour Mona،
Jafari Seyed Mohammadbagher
، Rafiei Khadijeh (2024)., International Journal of Knowledge and Learning, 17(3), 242-269.
18. A comprehensive approach to factors affecting mobile apps downloads: the role of aesthetic components
Jafari Seyed Mohammadbagher
، Sheikhi Malihe (2024)., 10th International Conference on Web Research (ICWR2024), 24-25 April, Tehran, Iran.
19. The impact of personality traits on consumer acculturation: the mediating role of social media use
Khoshroo Mina،
Jafari Seyed Mohammadbagher
(2024)., 10th International Conference on Web Research (ICWR2024), 24-25 April, Tehran, Iran.
۱۴۰۲
۱. ارائه الگوی بهره وری مبتنی بر سرمایه اجتماعی با استفاده از رویکرد فراترکیب
حیدرنژآد علی،
جعفری سید محمدباقر
، جعفر رحمانی،
زارعی متین حسن
(۱۴۰۲).، مدیریت بهره وری، ۱۷(۴)، ۱۳۷-۱۷۵.
2. Responsible artificial intelligence and sustainable development goals
Jafari Seyed Mohammadbagher
(2023)., 6th Annual International Scientific Conference in Development Studies (2023), 16 November, Tbilisi, Georgia.
۳. شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات
جعفری سید محمدباقر
، علیرضا امیرکبیری، امجدی حسین (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۹(۳۴)، ۳۳-۷۷.
۴. طراحی چارچوب استقرار پرداخت همراه در ایران: رویکردی رفتاری
جعفری سید محمدباقر
، کرد نائیج دکتر اسد ا...،
سلطانی مرتضی
، صفایی مریم (۱۴۰۲).، مدیریت فرهنگ سازمانی، ۲۱(۲).
۵. مدی أهمیة مؤشرات الإبداع التنظیمی، واستراتیجیة الموارد البشریة، و تکنولوجیا المعلومات فی وزارة الصحة العراقیة
جعفری سید محمدباقر
، توکلی عبدالله، علیزاده محمد، عیسی عبد سناء (۱۴۰۲).، مجلة محکمة متخصصة نسق، ۳۸(۶)، ۱۲۳۲-۱۲۶۳.
۶. ارائه چارچوب کارکردهای دانشی و بازیگران نظام ملّی نوآوری؛ ترکیب نظام مند تحقیقات
حقیقی پیام،
کریمی تورج
،
صفدری رنجبر مصطفی
،
جعفری سید محمدباقر
(۱۴۰۲).، مدیریت دانش سازمانی، ۶(۲۰).
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۸
»
×
فایل مقاله